Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty raz wysokie raz niskie
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 18-12-2005, 18:29   obroty raz wysokie raz niskie

Mam taki problem jakos od dwoch dni na rozgrzanym silniku mam za niskie obroty(wskazowka jest tak nisko jak po restarcie ECU zanim sie ustawia obroty), no i czasem gdy podczas parkowania skrece mocno kierownica - rusze i po chwili sie zatrzymam(jakto podczas parkowania:) ) to obroty wskakuja na 2000-2500obr/min i tak chwilke sie utrzymuja po czym spadaja, brudna przepustnica czy raczej cos innego?? :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-12-2005, 22:38   

pomyśl nad lambdą, czujnikiem położenia przepustnicy (opisywałem na MKP), czujnikami BARO, IAT, ECT HO2S, (też opisyawłem na MKP)
ostatecznie ECU mówi sajonara, ale wątpię, bardziej czunik przepustnicy albo lambda
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 18-12-2005, 23:01   

ja zawsze za takie przygody obwiniam EGR + przepustnica.... to najczestrzy powod takich objawów i jednoczesnie najłatwiejszy do usunięcia więc polecam właśnie od tych... Lambda to raczej nie jest...
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-12-2005, 23:34   

EGR (exhaust gas reciculation solenoid)

rezystancja między pinami wtyku powinna w Twojej cari wynosić 62-74 Ohm

jak podłączysz do niego napięcie 12 V to powinien sobie dmuchać

położenie znajdziesz tu:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-12-2005, 09:41   

EGR to element wykonawczy, a elektrozawor to element sterujacy - nie mylmy tych 2 rzeczy.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2005, 11:04   

mialem podobne objawy u siebie, zmienilem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i wyregulowalem luzy zaworowe. teraz jest gitara
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 19-12-2005, 13:58   

to zaczne od przepustnicy :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 19-12-2005, 15:22   

zaślep EGR... i wyczyść przepustnice... jak wykręcisz przepustnice to bedziesz miał łatwy dostep do EGR'u... jak uda Ci sie odpalić MKP to tam jest sporo na temaEGR
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 13-01-2006, 22:49   

no to w zeszly weekend wybralem sie do garazu z wisniowka na kosciach(denaturat) i rolka recznikow papierowych w celu wyczyszczenia przepustnicy, no i po tygodniu brak stwierdzonych wyzej przypadkow, czyli czyszczenie przepustnicy pomoglo, a lsnila sie jak psu...obroza :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 14-01-2006, 09:30   

;) ... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić...
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 14-01-2006, 13:56   

kochajj napisał/a:
;)... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić...


nie wiem gdzie jest, trzasnij fote u siebie gdzie jest to znajde u mnie :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-02-2006, 08:27   

Czy w GDI zgodnie z instrukcja która gdzieś jest na forum, tez tak mozna likierem na kosciach i recznikami wyczyścić?, Na co trzeba uważac zeby czegoś nie spie...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2006, 18:19   

Zdecydowanie tak. Kiedys czyscilem przepustnice w GDI, ale robilem to benzynka. Dla kogos kto ma chociaz minimalne pojecie jak sie wkreca i wykreca srubke nie powinno to sprawic problemu.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-02-2006, 19:10   

ehhh to chyba jednak cos z silniczkiem krokowym bo dzis znow mialem taki jakis dziwny objaw, podjezdzam pod dom drugi bieg bez gazu sprzeglo tez puszczone, hamuje i skrecam kierownica obroty spadaja prawie do zera gdy auto juz ma prawie zgasnac ja wciskam sprzeglo i w tym momencie obroty wskakuja na 2tys
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-03-2006, 22:13   

Panowie, gdzie znaleśc zawór EGR w GDI, sadze ze tez taki musi byc, obroty mi skacza, czesto gasnie, przepistnica czysta, wiec i ten EGR bym wyczyscił...
Druga sparwa, temat filtra paliwa w GDI czy to tez moze byc prezyczyna?Jaki filtr przychodzi do GDI?
Pozdrwiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.