Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Check engine, nie pracuje na 2 cylindrach
Autor Wiadomość
matex5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Otwock
Wysłany: 24-04-2014, 21:09   [EA2A/W 2.0] Check engine, nie pracuje na 2 cylindrach

Witam mam problem z galant em 2.0 99r Mianowicie wszystko jest ok troszeczke obroty fabuła ale to między 600 a 625 ale nie o to chodzi. Jadę misiem wszystko ok nagle przestaje reagować na gaz bądź ledwo co zapala się check i auto nie chce jechać rozpędzić go graniczy z cudem sprawdzałem świece nowe sprawdzone cewki przewody itd wszystko ok co się okazuje auto przestaje chodzić na garkach 2 i 3 poprzez Odłączenie wtryskiwaczy ( czysta benzyna) po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu jeszcze raz wszystko wraca do normy ale po jakimś kilometrze znowu to samo? Może miałkktośtaki problem? Bądź wie co to może byc?
Ostatnio zmieniony przez robertdg 04-06-2016, 18:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 24-04-2014, 21:16   Re: przestaje pracować na 2 i 3 garze

matex5 napisał/a:
Witam mam problem z galant em 2.0 99r Mianowicie wszystko jest ok troszeczke obroty fabuła ale to między 600 a 625 ale nie o to chodzi. Jadę misiem wszystko ok nagle przestaje reagować na gaz bądź ledwo co zapala się check i auto nie chce jechać rozpędzić go graniczy z cudem sprawdzałem świece nowe sprawdzone cewki przewody itd wszystko ok co się okazuje auto przestaje chodzić na garkach 2 i 3 poprzez Odłączenie wtryskiwaczy ( czysta benzyna) po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu jeszcze raz wszystko wraca do normy ale po jakimś kilometrze znowu to samo? Może miałkktośtaki problem? Bądź wie co to może byc?


skąd wiesz, że drugi i trzeci Ci nie działają? W jaki sposób sprawdzone cewki? Podmieniałeś je gdzieś?
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 24-04-2014, 21:30   Re: przestaje pracować na 2 i 3 garze

matex5 napisał/a:
Witam mam problem z galant em 2.0 99r Mianowicie wszystko jest ok troszeczke obroty fabuła ale to między 600 a 625 ale nie o to chodzi. Jadę misiem wszystko ok nagle przestaje reagować na gaz bądź ledwo co zapala się check i auto nie chce jechać rozpędzić go graniczy z cudem sprawdzałem świece nowe sprawdzone cewki przewody itd wszystko ok co się okazuje auto przestaje chodzić na garkach 2 i 3 poprzez Odłączenie wtryskiwaczy ( czysta benzyna) po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu jeszcze raz wszystko wraca do normy ale po jakimś kilometrze znowu to samo? Może miał ktoś taki problem? Bądź wie co to może byc?


Auto bez instalacji LPG?

Na początek do sprawdzenia ten Check Engine
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...EAd%F3w&start=0
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

Zwieramy piny 1-4 złącza.

Skorzystam ze zdjęcia wrzuconego na forum:

U mnie było odwrotnie złącze, więc radzę uważnie sprawdzić.
 
 
 
matex5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Otwock
Wysłany: 24-04-2014, 21:44   

Auto bez Lpg a odcina 2 i 3 wtryskiwacz. Sprawdzałem poprzez zdejmowanie kostek na wtryskach po odpieciu nie ma różnicyw pracy silnika reszta ok

[ Dodano: 24-04-2014, 21:50 ]
Cewki były sprawdzane poprzez uniesienie to raz a dwa bbyłyzzmieniane miejscami i bez różnicy błąd pod kompem wychodzi 44 tylko ze to oznacza cewka 1 i 4 a auto przestaje pracować na 2 i 3 garze
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-04-2014, 23:15   

matex5 napisał/a:
Cewki były sprawdzane poprzez uniesienie to raz a dwa bbyłyzzmieniane miejscami i bez różnicy błąd pod kompem wychodzi 44 tylko ze to oznacza cewka 1 i 4 a auto przestaje pracować na 2 i 3 garze


Do spr wyjście z ECU do cewki . Obstawiam uwalony komputer niestety , jeśli masz pewność że cewki są w 100% sprawne :wink:
 
 
matex5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Otwock
Wysłany: 25-04-2014, 06:46   

Przy wymianie komputera trzeba sie liczyc z wymiana immo i stacyjki czy da rade to zaprogramować?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-04-2014, 22:32   

matex5, proszę popraw stylistyke postów
Na początku sprawdź same wtryski to tańszy i podstawowy temat, później zajmij się wiązką i ECU, przy wymianie ECU obowiązkowo zgodność numerów plus IMMO
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 29-04-2014, 06:41   

Czasem jeśli nie palą 2 gary obok siebie winna jest przepalona uszczelka pod głowicą między cylindrami.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-04-2014, 10:16   

Cylindry 1 i 4 są na jednej wiązce od zapłonu (fajkocewka). Sprawdziłbym sterowanie, czyli wiązkę, czy nie przetarta.
Odcinanie wtrysku na 2 i 3 może wynikać z tego, że jeśli stwierdzony brak zapłonu na 1 i 4 to ecu odcina wtryski na 2 i 3.
Inna możliwość to uszkodzenie cewek wtryskiwaczy 2 i 3 (sterowanie ecu), czyli błąd zasilania i przegrzewanie cewek. To typowa usterka jak tranzystory sterujące w ecu padną.
Osobiście sprawdziłbym najpierw:
- zasilanie fajkocewek
- podmienił fajkocewki na sprawne
- zasilanie wtryskiwaczy
- podmianka wtryskiwaczy na sprawdzone
- na koniec jak wszystko zawiedzie, podmianka ecu

Jeśli dalej nic, to może czujnik położenia wałka rozrządu?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
matex5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2.0 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-05-2014, 15:29   

Wystarczyl reset komputera i pomoglo jeszcze sa problemy z falowaniem na obrotach auto nie ma za wiele mocy, dziwny objaw czasami jedzie i jest ok za chwile mu się czknie (delikatne szarpniecie) i traci moc i na odwro po jakims czasie znowu czknie i uzyskuje;/ do tego dochodzi jeszcze duże spalanie ok 10-12 w trasie po miescie 15 nie sadze żeby zwykly galant tyle palił (czysta benzyna) a wracając do falowania przepustnice umyłem i nic
 
 
lukkro7 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI / GALANT VI (EA_) /
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 3
Skąd: olszyna
Wysłany: 04-06-2016, 12:24   [EA2A/W 2.0] check engine cewka zaplonowa

Witam mam problem z MITSUBISHI / GALANT VI (EA_) / 2.0 (EA2A) - 136 KM zapala sie check engine podczas jazdy przeważnie przy wiekszej predkości na autostradzie, auto traci moc i ledwo jedzie , po wylaczeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie, komputer pokazuje uszkodzona cewka nr 1 lub tranzystor mocy-modul zaplonowy (czy ktoś wogóle wie gdzie ten modul sie znajduje bo nie moge go zlokalizować) cewki przelozylem z innego galanta i nadal zapala sie check engine,wymienilem kable i swiece, nie wiem co dalej robić proszę o pomoc, nie znalazlem podobnego problemu na forum
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.