Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] !!!Problem Z obrotami silnika!!!
Autor Wiadomość
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 25-02-2008, 16:59   [C51A 1.3] !!!Problem Z obrotami silnika!!!

Mam problem nie wiem co jest z moim miskiem . Raz jest dobrze raz źle. Jak sie nagrzeje to jak wysprzęglam albo stoje to ma wysokie obroty . Jest też tak że jak jade sobie powoli np.na 2 to nic nie ruszam i on jedzie coraz szybciej. tak jak by dostawał cały czas "gazy ". co moze być przyczyna takiej pracy silnika. Benzyna ,Colt 1.3 12v 4G13, 1991.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-02-2008, 17:57   

Odłączałeś akumulator? Te wysokie obroty to jakie są?
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-02-2008, 19:59   

Baron81pl napisał/a:
Benzyna ,Colt 1.3 12v 4G13, 1991
Jeżeli masz gaźnik podciśnieniowy to spróbuj odłączyć i zatkać przewód podciśnieniowy na" trąbie słonia" od sterowania wlotem powietrza - gorące / zimne .
_________________
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2008, 13:34   

silniczek krokowy przy przepustnicy dodatkowi podejzani sterowanie czyli moga kondensatory w eku wylac
potencjometr i to takie przy ukladzie silnika krokowego /zapomnialem nazwy/ ---wtedy masz nadmiernie uchylona przepustnice i obroty rzedu 1500-2000 dlatego auto przyspiesza
podobny efekt jest wtedy gdy wyleje sie elektrolit z kondensatorow w eku
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.