Czy zadowoleni jesteście z wygody siedzenia kierowcy |
Autor |
Wiadomość |
alarmik [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2008, 20:18 Czy zadowoleni jesteście z wygody siedzenia kierowcy
|
|
|
Mam wrazenie że po przejechaniu 7000 km L 200 coraz bardziej odczuwam bóle w kregosłupie (wczesniej jezdziłem Octawią po 200km dziennie i zero problemów) i niewiem czy to wina siedziska czy inna przyczyna bo nie koniecznie jestem zadowolony z wygody jazdy w tym fotelu. ogladał je mój znajomy lekarz od kregosłupa i bardzo negatywnie wypowiedział sie o wyprofilowaniu tego fotela a nawet zalecił mi 4 cm wybrzusznie ortopedyczne zastosować bo moge mięc problemy z kregosłupem na przyszłość przy tej pozycji w czasie jazdy ( fotele skórzane z elektrycznym ustawieniem )
Czy Wy macie jakieś zdanie na ten temat bo może mój problem jest gdzie indziej ??????????/ |
|
|
|
 |
mugino [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2008, 21:10
|
|
|
fotel jest do dupy,zadnego profilowania,przy zakretach sie z niego spada...a w dodatku przyspawany[czy przykrecony] za blisko kierownicy,brakuje miejsca na nogi ew gruby brzuch |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 28-02-2008, 21:55
|
|
|
fotel nie nalezy do najlepszych osiagniec, szczegolnie daje sie we znaki dla osob 180 cm i wiecej...wtedy brakuje regulacji kierownicy, siedzisko jest za krotkie, kregoslup przy dluzszych trasach boli i dretwieje prawa noga...osobiscie na codzien mi za bardzo nie przeszkadza ale jak zrobilem trase 2500 km w dwa dni to przez kolejne dwa nie chcialo mi sie wsiadac do samochodu... |
|
|
|
 |
spyrant [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2008, 22:02
|
|
|
W wersji Instyle jest elektryczna regulacja fotela, a co za tym idzie (czego nie ma w intense) siedzisko reguluje się w 3 kierunkach (przód-tył / góra-dół / stromo-płasko). Dzięki sterowaniu elektrycznemu można zmieniać pozycję za kierownicą w czasie jazdy - mi to bardzo pomaga i dłuższą traskę jestem w stanie przetrwać (dłuższą to znaczy 8h z przerwami max co 3h).
Jeżeli masz intense to przymierz się do instyle (np. w salonie) jak ci się siedzi, jak reguluje fotel itd, bo może udałoby ci się kupić tylko fotel kierowcy z pełną regulacją (szczerze powiem, że nie wiem czy będzie pasował bez żadnej przeróbki).
Pozdr.
Tomasz |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2008, 22:06
|
|
|
Fakt że rewelacji z fotelem nie ma, ale ja po zrobieniu 300 tysi carisma jestem przyzwyczajony do tego
Dzisiaj naprzykład sieknąłem 600 km i plecy są w porządku |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2008, 22:33
|
|
|
ten fotel to i tak rewelacja w porownaniu z fotelem w berlingo... trzaska L-ką po 800-1000 kilometrów od strzału i nie odczuwam zadnych dolegliwości kręgosłupa... lubie twarde siedziska, kótre sie pod plecami nie zapadają... może decydujący jest tu wzrost- ja mam 174 cm i może tak jest ten samochód dopasowany??...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
mugino [Usunięty]
|
Wysłany: 29-02-2008, 01:03
|
|
|
HugoOrmo napisał/a: | fotel nie nalezy do najlepszych osiagniec, szczegolnie daje sie we znaki dla osob 180 cm i wiecej...wtedy brakuje regulacji kierownicy, siedzisko jest za krotkie, kregoslup przy dluzszych trasach boli i dretwieje prawa noga... |
dokladnie |
|
|
|
 |
Thor [Usunięty]
|
Wysłany: 29-02-2008, 11:03
|
|
|
Ja polecam gałkę do kierownicy. swoja mam zainstalowaną po lewej stronie poniżej poprzeczki kierownicy (na godzinie 8 ). Może nie jest to zgodne z zasadą obu rąk na kierownicy, ale jako ze to ciężarówka to troche jestem usprawiedliwiony.
Taka gałka powoduje, ze można trochę odchylić fotel od pionu i wygodnie oprzeć plecy.
To taki pozytywny efekt uboczny, bo gałkę zainstalowałem, aby lżej mi się manewrowało, wszak 4,3 obroty kierownica z lewa na prawą to swego rodzaju rekord.
pozdr |
Ostatnio zmieniony przez Thor 04-03-2008, 08:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wybuh [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 14:17
|
|
|
Ja nie byłem zadowolony dlatego wymieniełem na recaro oczywiście goście u których montowałem przerobili adapter do fotela i teraz rewelka oczywiście rzecz dziala się w niemczech,
a problem polegał na tym że fotel nie trzymał ni nóg i mi latały gdzie badź (albo mam nogi za długie albo ręce za krótkie), generalnie skośni zrobili fotel pod siebie dlatego tak jest
regulacja przodu siedziska była by potrzebna w seryjnym fotelu i było by rewelka
z niemieckiego ASO dowiedziałem sie że goście którym to niepasowało, na przód fotela dawali dystanse miedzy podloga a stopkami fotela i to pomogło |
|
|
|
 |
mugino [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 14:36
|
|
|
a moglbys linknac jakas fotki? ja to wyglada? |
|
|
|
 |
wybuh [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 16:10
|
|
|
postaram sie na dniach zrobić |
|
|
|
 |
MariuszG [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 12:23
|
|
|
Ja mam 172 cm. L-ka w wersji Instyle. Też mam problemy z kręgosłupem. Z moich obserwacji wynika, że trzeba uważać na kąt pochylenia siedziska - nie powinno być nachylone do przodu. |
|
|
|
 |
subek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 14:08
|
|
|
Mi jest generalnie wygodnie ale po 6 godzinach jazdy niezle mnie zaczela dupa bolec. Mam okolo 178cm wzrostu.
Nie wie ktos czy Recaro z Evo by nie podeszly zamiast seryjnych foteli bez wiekszej rzezby? |
|
|
|
 |
|