Bębny hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 22-02-2011, 20:43 Bębny hamulcowe
|
|
|
Witam wszystkich ! Czy ktoś może wie gdzie można kupić bębny hamulcowe do tyłu, bo zwiedziłem już chyba cały net i różne sklepy i nigdzie nie można dostać, oczywiście chodzi o Colta 2004--, może ktoś już kupował ? |
|
|
|
 |
wolfv2
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CZ3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-02-2011, 14:26
|
|
|
W ASO kupisz odrazu bez szukania i zbednego czekania |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 23-02-2011, 14:40
|
|
|
Znasz może cenę z ASO ? |
|
|
|
 |
looq
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.5 DID Motion
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 116 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-2011, 14:50
|
|
|
na alledrogo są jakieś używki po 50zl
swoją drogą ciekaw jestem na ile problematyczna byłaby zamiana bębnów na tarcze+ klocki. |
|
|
|
 |
M_Singer
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Suchy Dwór
|
Wysłany: 23-02-2011, 15:18
|
|
|
krzysztof1904, mogę podpowiedzieć bo jestem na bieżąco. Robiłem bębny 3 tyg temu.
Cena w ASO jest skandaliczna - ok. 1000zł. Problem polega na tym, że rzeczywiście nikt nie robi zamiennika i to nie jest kwestia braku na półce. Tego po prostu nie ma w katalogach. Kupiłem używane z rocznego rozbitka, komplet ze szczękami, czujnikami ABS i łożyskami. Zapłaciłem 400zł. Mam nadzieję, że też będziesz miał tyle szczęścia, bo części w stanie idealnym.
A tym momencie konkluzja z mojej strony - polityka cenowa firmy MMC w Polsce jest dla mnie niepojęta. Cennik poraża i imo jest wręcz nieprzyzwoity. Do tego niektórych części poza ASO nie kupisz (spróbuj znaleźć taki czujnik ABS...). Proszę dowód - zestawienie kosztów eksploatacyjnych przygotowany przez Tok FM
http://bi.gazeta.pl/im/8/...ZESTAWIENIE.pdf
Najdroższy kompakt w eksploatacji kompakt? Lancer. Ostatnio zrobili podobne zestawienie dla cross-over'ów. Który najdroższy? Zgadza się- ASX.
Kolejny raz Miśka na pewno już nie kupię. Nie dam się kroić.
PS.
Poza tym - 75tyś. km w miarę spokojnej jazdy i bębny ze szczękami do wymiany. To mniej więcej połowa z tego co powinny wytrzymać. Mechanik otwierał je przy mnie. Miazga! |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:04
|
|
|
Właśnie ja mam przejechane trochę ponad 70000 km i ręczny hamulec jest już na samym końcu, brak już regulacji. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:26
|
|
|
krzysztof1904, a czy patrzył ktoś pod bębny jak to wygląda w środku |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:32
|
|
|
Na razie jeszcze nie ściągałem bębnów, bo auto non-stop potrzebne ale przy pierwszym wolnym dniu to zrobię. sądząc po ręcznym hamulcu to chyba nie ciekawie to będzie wyglądać, szczęki na pewno, a bębny zobaczymy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:43
|
|
|
krzysztof1904, nie demonizuj, zrzuc bęben, bo może to być tylko kwestia wyczyszczenia zestawu i podregulowania regulatora, przeciętnie po 90tyś taki zestaw powinien być w najgorszym wypadku 1/2sprawności |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:50
|
|
|
Jak ściągnę, to zobaczę, może rzeczywiście nie będzie tragicznie. Te bębny lekko schodzą albo trochę się trzeba pomęczyć ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:52
|
|
|
Zalezy od stopnia zużycia, jeżeli robiłeś to kiedyś, to powinienes dac sobie rade, jeżeli masz obawy, to zostaw to bardziej obeznanej osobie w temacie, no i pasowałoby abys sie zaopatrzył w odpowiednie środki czyszczące oraz smarne |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:59
|
|
|
Dzięki za porady o wyniku powiadomię na tym forum. Pozdrawiam
[ Dodano: 01-03-2011, 14:26 ]
Ściągnąłem prawy bęben i okazuje się, że nie jest tak tragicznie ale szczęki żyletki, wystarczy wymienić szczęki a bębny tylko lekko podrównać na tokarce, bo lekki rancik już jest i będzie dobrze. |
|
|
|
 |
b2vos
Mitsumaniak

Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 208 Skąd: EZG
|
Wysłany: 12-11-2012, 12:35
|
|
|
Siemanko koledzy,
Odświeżę temat. Książkę znalazłem na A..gro. Nową i stanie pachnącym. Pewnie im bardzie spowszednieje ten model tym więcej będzie na rynku wtórnym części zamiennych tudzież literatury w normalnej cenie.
Co do tematu bębnów, czy ktoś z Was orientował się jak przedstawia zamiana z tyłu bębnów na tarcze tak jak w v1.5 ralliarta.
Pozdrawiam. |
_________________ opanowany wariat w Z34AM |
|
|
|
 |
|