Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bębny hamulcowe
Autor Wiadomość
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 22-02-2011, 20:43   Bębny hamulcowe

Witam wszystkich ! Czy ktoś może wie gdzie można kupić bębny hamulcowe do tyłu, bo zwiedziłem już chyba cały net i różne sklepy i nigdzie nie można dostać, oczywiście chodzi o Colta 2004--, może ktoś już kupował ?
 
 
 
wolfv2 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-02-2011, 14:26   

W ASO kupisz odrazu bez szukania i zbednego czekania
 
 
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 23-02-2011, 14:40   

Znasz może cenę z ASO ?
 
 
 
looq 
Mitsumaniak


Auto: Colt 1.5 DID Motion
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2011, 14:50   

na alledrogo są jakieś używki po 50zl
swoją drogą ciekaw jestem na ile problematyczna byłaby zamiana bębnów na tarcze+ klocki.
 
 
M_Singer 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Suchy Dwór
Wysłany: 23-02-2011, 15:18   

krzysztof1904, mogę podpowiedzieć bo jestem na bieżąco. Robiłem bębny 3 tyg temu.

Cena w ASO jest skandaliczna - ok. 1000zł. Problem polega na tym, że rzeczywiście nikt nie robi zamiennika i to nie jest kwestia braku na półce. Tego po prostu nie ma w katalogach. Kupiłem używane z rocznego rozbitka, komplet ze szczękami, czujnikami ABS i łożyskami. Zapłaciłem 400zł. Mam nadzieję, że też będziesz miał tyle szczęścia, bo części w stanie idealnym.

A tym momencie konkluzja z mojej strony - polityka cenowa firmy MMC w Polsce jest dla mnie niepojęta. Cennik poraża i imo jest wręcz nieprzyzwoity. Do tego niektórych części poza ASO nie kupisz (spróbuj znaleźć taki czujnik ABS...). Proszę dowód - zestawienie kosztów eksploatacyjnych przygotowany przez Tok FM
http://bi.gazeta.pl/im/8/...ZESTAWIENIE.pdf
Najdroższy kompakt w eksploatacji kompakt? Lancer. Ostatnio zrobili podobne zestawienie dla cross-over'ów. Który najdroższy? Zgadza się- ASX.
Kolejny raz Miśka na pewno już nie kupię. Nie dam się kroić.

PS.
Poza tym - 75tyś. km w miarę spokojnej jazdy i bębny ze szczękami do wymiany. To mniej więcej połowa z tego co powinny wytrzymać. Mechanik otwierał je przy mnie. Miazga!
 
 
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 23-02-2011, 18:04   

Właśnie ja mam przejechane trochę ponad 70000 km i ręczny hamulec jest już na samym końcu, brak już regulacji. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-02-2011, 18:26   

krzysztof1904, a czy patrzył ktoś pod bębny jak to wygląda w środku :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 23-02-2011, 18:32   

Na razie jeszcze nie ściągałem bębnów, bo auto non-stop potrzebne ale przy pierwszym wolnym dniu to zrobię. sądząc po ręcznym hamulcu to chyba nie ciekawie to będzie wyglądać, szczęki na pewno, a bębny zobaczymy
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-02-2011, 18:43   

krzysztof1904, nie demonizuj, zrzuc bęben, bo może to być tylko kwestia wyczyszczenia zestawu i podregulowania regulatora, przeciętnie po 90tyś taki zestaw powinien być w najgorszym wypadku 1/2sprawności ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 23-02-2011, 18:50   

Jak ściągnę, to zobaczę, może rzeczywiście nie będzie tragicznie. Te bębny lekko schodzą albo trochę się trzeba pomęczyć ?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-02-2011, 18:52   

Zalezy od stopnia zużycia, jeżeli robiłeś to kiedyś, to powinienes dac sobie rade, jeżeli masz obawy, to zostaw to bardziej obeznanej osobie w temacie, no i pasowałoby abys sie zaopatrzył w odpowiednie środki czyszczące oraz smarne
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysztof1904 
Forumowicz
krzysztof1904

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Imielin
Wysłany: 23-02-2011, 18:59   

Dzięki za porady o wyniku powiadomię na tym forum. Pozdrawiam

[ Dodano: 01-03-2011, 14:26 ]
Ściągnąłem prawy bęben i okazuje się, że nie jest tak tragicznie ale szczęki żyletki, wystarczy wymienić szczęki a bębny tylko lekko podrównać na tokarce, bo lekki rancik już jest i będzie dobrze.
 
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 12-11-2012, 12:35   

Siemanko koledzy,

Odświeżę temat. Książkę znalazłem na A..gro. Nową i stanie pachnącym. Pewnie im bardzie spowszednieje ten model tym więcej będzie na rynku wtórnym części zamiennych tudzież literatury w normalnej cenie.

Co do tematu bębnów, czy ktoś z Was orientował się jak przedstawia zamiana z tyłu bębnów na tarcze tak jak w v1.5 ralliarta.

Pozdrawiam.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.