Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Galant e32a 1,8 - problem z przyśpieszaniem i obr
Autor Wiadomość
radarpl
[Usunięty]

  Wysłany: 07-03-2008, 09:07   [E32A 1.8] Galant e32a 1,8 - problem z przyśpieszaniem i obr

Witam, jakieś dwa tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem drugiego Mitsubishi - tym razem Galanta z 92r. e32a 1,8. Zauważyłem że mam problem z obrotami. Kiedy odpalam zimnego - ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, gdy się rozgrzeje jest OK. I kolejna sprawa - w trakcie jazdy gdy mocniej wcisnę pedał gazu - auto przyśpiesza ale moim zdaniem nie tak jak powinno (kiedyś jeździłem takim modelem kolegi więc wiem jak to powinno wyglądać) - silnik jakby delikatnie szarpał tak jakby brakowało mu paliwa - filtr już wymieniłem. Gdzie mam szukać przyczyn takiego stanu rzeczy?
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-03-2008, 09:22   

radarpl napisał/a:
Zauważyłem że mam problem z obrotami. Kiedy odpalam zimnego - ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, gdy się rozgrzeje jest OK

NIe trzyma wolnych obrotów ...to znaczy co??
- obroty skaczą??
- czy obroty masz na wyższym poziomie ... tak ok 1,5 tys, ale są płynne, bo jeśli tak to wszystko jest OK
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
radarpl
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 10:38   

Odpala bez problemu, gdy silnik jest zimny delikatnie pływa ok 500 ob/min i zdarza mu się zgasnąć. Gdy jest rozgrzany prblem znika, trzyma wówczas 700-800 obr. no i to przyspieszenie... wydaje mi sie tez ze pali chyba troche za duzo ale wlasciwie to nie wiem jak powinno ksztaltowac sie zuzycie beny...
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 14:03   

Mój robi to samo a w dodatku po przejechaniu kilku kilometrów dostaje padaczki i by kontynuować jazdę muszę przełączyć na LPG . Zaś na LPG zaczynają mi obroty falować.
Startu też niema kręci sie tak lekko ponad 3k i koniec.
 
 
radarpl
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 15:47   

Teraz to to już się jechać nie da... zachowuje się jakby paliwa nie dostawał, albo przynajmniej dostawał za mało. na wolnych chodzi, przy dodaniu gazu dusi sie i gaśnie. Odkręciłem śrubę przelewową na listwie z wtryskami i na wolnych obrotach jakoś paliwo poleciało, przy dodaniu gazu przestaje zupełnie, usterka wskazuje więc na pompę paliwa. Jakby wytwarzała zbyt małe ciśnienie, LPG niestety nie mam...
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 07-03-2008, 22:50   

Sprawdź czy przepływomierz nie jest zepsuty. Odłącz jego złącze (na puszce od filtra powietrza) i zobacz jak się będzie samochód na zimno zachowywał.
 
 
 
radarpl
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 23:21   

juz sprawdzilem... zachowuje sie tak samo... niestety :(
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-03-2008, 10:27   

po odłączeniu przepływomierza silnik powinien zgasnąc, przeczyśc przepustnice bo pewnie jest zapaprana juz nieżle
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2008, 10:41   

waldi-1 napisał/a:
po odłączeniu przepływomierza silnik powinien zgasnąc...


bzdura ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-03-2008, 10:43   

powinien powinien, komp niedostaje wtedy odczytu, zapalasz silnik wychodzisz odłanczasz kostke z filtra a silnik gaśnie , oczywiscie gdy zapalisz go ponownie to bedzie chodził
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-03-2008, 10:43   

Po odłączeniu przepływki komputer bierze sobie wartości domyślne, i w większości podbija obroty .
 
 
 
radarpl
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2008, 13:15   

Zgadza się... po odłączeniu przepływki auto gaśnie. Z tym że w dalszym ciągu nie mogę dodać gazu bo zaczyna przerywać, jakby dostał za małą dawkę paliwa. NIe wiem gdzie szukać, pierwszy pomysł to była pompa która daje za małe ciśnienie... zgłupiałem i tyle. nie wiem co dalej;(
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-03-2008, 13:17   

a jak zimny jest to masz taki objaw jakby niebyło ssania????
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
radarpl
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2008, 13:47   

dokładnie tak... gdy jest zimny nie ma ssania. wlasnie przed chwila bylem sie nim przejechac i jest caly czas tak samo. przy delikatnej jezdzie jeszcze da sie jakos jechac, gdy wcisne wiecej gazu to silnik traci obroty. tak sobie jeszcze mysle czy pompa nie zaciagnela jakiegos syfu ze zbiornika??
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-03-2008, 13:58   

no powiem ci tak , ja miałem tak samiuśko a wina był komp, jeśli masz mozliwośc podmień kompa i zobaczysz ze wszystko jest dobrze, niewiem dokładnie co w kompie padło ale ja zmieniłem kondesatory w nim i nic niepomogło , zakupiłem za 5 dych kompa i maszyna smiga

[ Dodano: 08-03-2008, 13:59 ]
jesli by po odłączeniu przepływki niebyło zmian to znaczy ze ona jest padnieta ale jeśli masz reakcje to na 100 % jest dobra
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.