Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
synchronizator pierwszy pod dekielkiem / wstecznego ? /
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 16-03-2008, 20:24   synchronizator pierwszy pod dekielkiem / wstecznego ? /

witam otóż potrzebuje synchronizatorka biegu R albo 5 - go .to jest ten pierwszy po odkręceniu dekla .nachodzi na wodzik...lub pozbędę się skrzynki manualnej bez tego synchronizatorka ...propozycje?
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-03-2008, 20:36   

wsteczny nie jest synchronizowany, wiec to pewnie od 1
042 215 44 02 - Marek Malik, sprzedawca czesci
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 16-03-2008, 21:13   

dokładnie nie wiem właśnie bo z jednej do drugiej przekładałem wszystko to co było pod dekielkiem z powodu tego synchronizatora /pierscienia miedzianego / no ale zadzwonie albo wyślę meila to sie dowiem.pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
GazMajster-G1
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2008, 21:02   

Jeżeli masz skrzynię manuala do sigmy to się na nią piszę(super pilnie) 601 15 28 54
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 18-04-2008, 13:05   

skrzynia wygląda następująco : do wymiany owy synchronizatar i spawanie obudowy w okolicach dyferencjału /spaw ok. 12 cm /- 350 zł. i gwarancja że to będzie trzymać . musiałbyś tylko rozebrać przód i tam się dostać by póżniej zamocować ten cholerny sworzeń ,który u mnie się delikatnie wysunął ? reszta jest tip-top .ja jezdziłem i nic się nie działo ,skrzynia nie szumi wszystkie biegi chodziły super .od slawka dostałem drugą skrzynke i robiłem przekładkę /tego pod dekielkiem / bo u niego owy synchronizator był wygięty . a musiałem przełożyć wszystko z wałka bo były róznice w zębach. tak że skrzynię mam jakby co dla cierpliwego i zdesperowanego z rączkami co to wszystko zrobią .ja ją trzymam też na jakby co - BO Z MANUALAMI - CIĘZKO .
najniższa cena jaką usłyszałem to 1500/ ta od sławka 1100 - i przekładka / ALE OGROMNE DZIEKI SLAW zł.była ....kolejne to 2500 tys ba a nawet 3000 tys. i "wie pan jak trudno o taką skrzynię ?" ja sam szukałem za granicą i ....jest jeszcze takie wyjście jak zakup całego auta dla skrzyni ...bo skrzynie od 3000GT zaczynają sie od 5000 /od wolnnossącego i z turbinami/ ja naprawdę miałem problem ale ....czekac warto było.pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-04-2008, 20:20   

5000 za skrzynie od 3000gt ????!!!!! k**%& (innego słowa nie mozna użyć) czy tym handlarzom juz zupełnie o%*%%*%*&a ? Jeszcze można zrozumieć ze do VR4 jest drozsza ale przecież skrzynka z 3000gt SL (tego 225 km) to chyba to samo co w Sigmach, zasadniczo na 99% cały układ napędowy jest jednakowy, skoro automaty pasują bez problemów.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 19-04-2008, 14:34   

tak ....łukasz - jak to mówią cierp ciało co chciało a że mało tych autek to ceny kosmiczne ...skrzynka od sl i sigmy jest taka sama - różnica może być - piszę może - w półosiach napędowych i osadzeniu ich w owym dyferencjale .toteż trzeba po katalogach i numerach skrzyń sprawdzac. ogólnie ta manualna skrzynia to kosmos - naprawdę cholernie trudno dostać toteż tą starą trzymam na częśći lub w wolnym czasie naprawię ją i sprzedam z gwarancją /3 miesieczną / bo taką dają wszyscy na używki. a kosz naprawy to spawanie i synch. chyba że sprzedam autko jak będe w potrzebie to ....skrzynie oddam z autem :biggrin: no ale automaty od 2000 tys. też się zaczynają ....
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-04-2008, 14:53   

jak ja szukałem automata to miałem oferte za 1000 zł (skrzynia była jeszcze w aucie jeżdżącym), ale ostatecznie skończyło sie na całym aucie za 2800 + 300 za transport. W sumie nawet minimalnie zyskałem bo troche częsci sie sprzedało a cześć sam przełożyłem (jak półośki na przykład)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.