Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
23-03-2008, 17:14
[E3x 88-92] Mitsu Galant 1,8 GLSi B/G problem z uruchomienie
Autor Wiadomość
slepy
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 22:58   [E3x 88-92] Mitsu Galant 1,8 GLSi B/G problem z uruchomienie

Mam problem z moim galantem. Jestem nowy na forum i tu chciałem uzyskać jakąś pomoc. Jeszcze dwa dni temu auto zachowywało sie normalnie ale wczoraj tj. w czwartek zaczoł sie dziwnie zachowywac: ogrzewanie przestało grzać, samochód zaczoł szarpac zgasł i strasznie smierdzało gazem.
Po otwarciu maski reduktor od gazu był cały biały to jest zamrożony a auto nie chciało odpalic.
Po około 2 godzinach auto odpaliło okazłao sie że na krućcach od gazu był wyciek płynu chłodniczego zostało to zrobione i było dobrze do czasu. Auto zaczeło gubic wolne obroty ale specjalnie sie tym nie przejmowałem. Galant stał około 8-9 godzin zanim go nie odpaliłem i tu niespodzianka prąd jest ( kontrolka ładowania ) cisnienie oleju jest, rozrusznik kręci, ale auto nie odpala tak jakby prubowało ale nie daje rady.

POMOCY CO TO MOZE BYC. :cry:
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 23-03-2008, 13:52   

Jesli reduktor był zamrożony to nie dochodził płyn chlodżacy ( ubytki płynu) lub jeśli ktos wymienial filtr gazu to zamienił pomyłkowo przewody gazowe , ale mimo to na samej pb powinien chodzić silnik zobacz korek oleju od spodu i olej czy nie ma plynu w oleju to skutkuje uszczelką glowicy .
 
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 09:08   

sprawdź poziom płynu chłodniczego. ten objaw jest klasyczny dla jego zbyt małego poziomu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.