 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 23-03-2008, 17:14 |
[E3x 88-92] Mitsu Galant 1,8 GLSi B/G problem z uruchomienie |
Autor |
Wiadomość |
slepy [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2008, 22:58 [E3x 88-92] Mitsu Galant 1,8 GLSi B/G problem z uruchomienie
|
|
|
Mam problem z moim galantem. Jestem nowy na forum i tu chciałem uzyskać jakąś pomoc. Jeszcze dwa dni temu auto zachowywało sie normalnie ale wczoraj tj. w czwartek zaczoł sie dziwnie zachowywac: ogrzewanie przestało grzać, samochód zaczoł szarpac zgasł i strasznie smierdzało gazem.
Po otwarciu maski reduktor od gazu był cały biały to jest zamrożony a auto nie chciało odpalic.
Po około 2 godzinach auto odpaliło okazłao sie że na krućcach od gazu był wyciek płynu chłodniczego zostało to zrobione i było dobrze do czasu. Auto zaczeło gubic wolne obroty ale specjalnie sie tym nie przejmowałem. Galant stał około 8-9 godzin zanim go nie odpaliłem i tu niespodzianka prąd jest ( kontrolka ładowania ) cisnienie oleju jest, rozrusznik kręci, ale auto nie odpala tak jakby prubowało ale nie daje rady.
POMOCY CO TO MOZE BYC. |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 23-03-2008, 13:52
|
|
|
Jesli reduktor był zamrożony to nie dochodził płyn chlodżacy ( ubytki płynu) lub jeśli ktos wymienial filtr gazu to zamienił pomyłkowo przewody gazowe , ale mimo to na samej pb powinien chodzić silnik zobacz korek oleju od spodu i olej czy nie ma plynu w oleju to skutkuje uszczelką glowicy . |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 09:08
|
|
|
sprawdź poziom płynu chłodniczego. ten objaw jest klasyczny dla jego zbyt małego poziomu. |
|
|
|
 |
|
|