Końcówka drążka kierowniczego |
Autor |
Wiadomość |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2007, 17:23 Końcówka drążka kierowniczego
|
|
|
Tłucze mi juz jak diabli wiec musze wymienic. Jesli sa koncowki roznych producentow to co polecacie? Ja widzialem tylko Nipparts - ujdzie to?
Jakie byly fabryczne? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10734 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-09-2007, 16:51
|
|
|
Ja kupiłem GMB w Intercarsie, wygladaja na przyzwoite, nawet maja smarowniczki do wkrecenia.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2007, 17:33
|
|
|
Tak, japońskie GMB z kalamitkami to dobre wyroby. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10734 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-09-2007, 18:04
|
|
|
Co ile smarowac te koncówki? Notabene jeszcze tego nie zrobiuełem bo nie miałem smarownicy pod reką. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16-09-2007, 18:52
|
|
|
Nie chce mi sie grzebac żeby znaleźć stary temat o zawieszeniu tonapisze w tym.Czy jeśli np.wjeżdżam powoli na krawęznik,lub jadąc bo kocich łbach słychac głośny stuk z tylnego zawieszenia to są jakies gumy przy amortyzatorze? Bo coś takiego właśnie kiedyś przeczytałem.Reszte jak mechanik oglądał to powiedział że jeszcze nie jest w takim tragicznym stanie ale tto tylko przy wachaczach. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-09-2007, 22:20
|
|
|
Pewnie duże tuleje metalowo gumowe przy wahaczach wleczonych a jak nie one to przy poprzecznych. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Brikston
Forumowicz

Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 271 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-09-2007, 23:45
|
|
|
mlun napisał/a: | A orientujesz się w cenniku czy to jest z przedziału 30-40 zl czy 130-140zł? |
tuleje metalowo gumowe przy wahaczach wleczonych sa na pewno za okolo 140 zl |
_________________ Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 10:45
|
|
|
Marcino napisał/a: | Co ile smarowac te koncówki? Notabene jeszcze tego nie zrobiuełem bo nie miałem smarownicy pod reką. |
Według uznania Mówi się 20-40 tys km.
Zwłaszcza, że tradycyjne elementy czy końcówki czy to sworznie
od TRW Lucas lub innych firm nie mają możliwości smarowania. |
|
|
|
 |
MAłY
Forumowicz MAŁY
Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 240 Skąd: Bierutów
|
Wysłany: 20-09-2007, 16:18
|
|
|
mlun napisał/a: | A orientujesz się w cenniku czy to jest z przedziału 30-40 zl czy 130-140zł?
_________________ | kiedyś pytałem Japaneze o te tuleje; 140-oryginał i 25-za jakies podróby. cena za sztuke oczywiscie |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-03-2008, 12:08
|
|
|
mam pytanie czy trudno samemu wymienic koncówkę drążka kier.
Co trzeba porozbierac zeby to wymienić?? |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28-03-2008, 12:20
|
|
|
kris80 napisał/a: | samemu wymienic koncówkę drążka kier. |
Potem pojechać na ustawienie zbieżności. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
|