 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cari [1.6 16V] |
Autor |
Wiadomość |
cas [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 11:41 Cari [1.6 16V]
|
|
|
Witam,
Cari 1,6 16V z fabryki dostała lekko ponad 100 kucy mechanicznych. Nie satysfakcjonuje mnie to zbytnio. Da się coś z tym zrobić bez wymiany całego samochodu? Ile się da wycisnąć i ile by to kosztowało?
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 242 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 27-03-2008, 12:10
|
|
|
A na co Ci wiecej?:) Carisma to nie bolid, 100 wystarcza dla sprawnego wyprzedzania etc.
Co z tego, ze wydasz kase i "zrobisz" 140KM.. urwiesz pol sekundy? sekunde? jest sens?
Bylo kupic Galanta 2.5litra.
pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 12:30
|
|
|
heer75 napisał/a: | A na co Ci wiecej?:) Carisma to nie bolid, 100 wystarcza dla sprawnego wyprzedzania etc.
Co z tego, ze wydasz kase i "zrobisz" 140KM.. urwiesz pol sekundy? sekunde? jest sens?
|
wszekie modyfikacje w cari 1.6 nie mają sensu,
silnik jest toporny do upgradów,
a reszta elementów począwszy od skrzyni i sprzęgła ... powie papa
heer75 napisał/a: |
Bylo kupic Galanta 2.5litra.
|
Słuszna uwaga ! Bardzo słuszna. Będą bdb osiągi tylko zacznie sie płacz,
dlaczego pali mi 14L zamiast 8L na 100km
Nie dogodzisz |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 12:49
|
|
|
cas napisał/a: | Da się coś z tym zrobić bez wymiany całego samochodu? |
kit turbo lub swap z msx lub T4
ale taniej sprzedac i kupic cos mocniejszego |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 242 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 27-03-2008, 13:46
|
|
|
Dokladnie, raczej nigdy nie oplaca sie kupno slabego auta i potem przerabianie- lepiej od razu wiedziec ile chce sie miec pod pedalem i kupic mocniejsze- juz fabrycznie przygotowane do dysponowanej mocy. Przerabianie wczesniej czy pozniej zakonczy sie postojem.
Ja kiedys podzwonilem w pare miejsc "tuningowych" wieksze firmy, nie garaze- z ciekawosci zwyczajnej. Nikt nie chcial sie podjac zylowania Carismy.
U siebie mam fabryczne 115 i w zupelnosci wystarczy jak na to auto.. zadnych problemow z przyspieszaniem w trasie, nawet jadac 30-40km/h na piatym biegu:)
Chcesz przecinak? kup motor:) tylko gdzie bedziesz nim gnal...
A galant to dobre rozwiazanie mysle, bardzo ladne auto i wieksze.
Chce niedlugo kupic zatem moja Carisma (ta ze zdjecia) bedzie niebawem do sprzedania. Potencjalnych zainteresowanych zapraszam. Wsiadac i jechac.To byla reklama:D
pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Czaki [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 19:23
|
|
|
arturro napisał/a: | cas napisał/a: | Da się coś z tym zrobić bez wymiany całego samochodu? |
kit turbo lub swap z msx lub T4
ale taniej sprzedac i kupic cos mocniejszego |
Co to jest msx? T4 to wiem silnik volvo, myslałem zeby kiedys sciagnac takiego z angli na dawce organów do cari, a reszte sprzedac, moze nawet duzo kasy bym nie stracił. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 19:38
|
|
|
jest to wersja z silnikiem 140KM 1.8 |
|
|
|
 |
|
|