Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Wibracje po remoncie silnika
Autor Wiadomość
verga
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2008, 19:42   [1G 90-94] Wibracje po remoncie silnika

Witam , to moj pierwszy temat na tym forum wiec prosze o wyrozumialość. Jestem szczęslliwym posiadaczem eclipse 2.0 1g 93r. , pare tygodni temu zerwal mi sie pasek rozrzadu po przejechaniu na nim 30 tys km. Oprocz wiadomych rzeczy takich jak nowe zawory , szlifowanie głowicy wymieniłem też panewki, świece i pierscienie bo byly liche i miał małe ciśnienie na jednym cylindrze , chyba około 5 bar na pierwszym, teraz na kazdym cylindrze jest po 15 bar i wiecej , to chyba wartośc fabryczna
Po zlożeniu wszystkiego silnik wibruje , a najbardziej okolo 3000obr , to napewno nie wałek balansowy , czy jak on sie tam zwie bo na jalowym biegu jest spokoj. Czy możliwe , że panowie skladajac rozrzad pomylili sie o jedno oczko i czy
sprawdze to na parkingu , żeby wiedziec z jaką reklamacja sie udac ?Jeśli nie to, to co może wchodzic w gre jeszcze?
z gory dziekuje za odpowiedź
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2008, 19:54   

zle CI zlozyli rozrzad i tyle... reklamuj...
verga napisał/a:
na kazdym cylindrze jest po 15 bar i wiecej
hmmm duzawo
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 31-03-2008, 20:04   

bo to 2.0d :lol:

głowicy <--- wybaczcie OT ale co to za znaczek i jak go zrobić ?


PS.Goldi dobrze mówi
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2008, 19:49   

HouseM napisał/a:
głowicy <--- wybaczcie OT ale co to za znaczek i jak go zrobić ?
to jest prostokatny kwadrat :> dajesz alt plus prostokąt :) jak dasz bez altu to bedzie prostokat ;) :D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-04-2008, 19:53   

verga napisał/a:
a najbardziej okolo 3000obr , to napewno nie wałek balansowy


to na pewno wałek balansowy..... ale nie ten napędzany osobnym paskiem, tylko ten drugi - napędzany pompą oleju..... jak dałeś silnik do robienia kowalom, to się nie dziw, że są problemy.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2008, 23:30   

+1.

Jesli najwiecej przy 3000rpm i ucicha ponad 3k to mozesz byc pewien ze wlasnie to jest twoim problemem - mialem dokladnie to samo u siebie.
 
 
verga
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2008, 15:52   

Rozrząd sprawdzony , ustawiony po znacznikach. Sprawdziłem jeszcze raz kompresję i nadal ponad 15. Zaczyna brakować pomysłów. Podjade ustawić zapłon ale wątpie że to to , bo przy hamowaniu silnikiem też wibruje , może mniej. No i pozostają poduszki pod silnikiem. Odkryłem też że powyżej 5000 też jest problem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-04-2008, 16:37   

verga, znaczniki to nie wszystko - walek balansowy przy pompie zgrywa sie co 3 obroty walu, wiec mimo ustawienia rozrzadu na znaczniki moze byc nadal zle ustawiony
procedura serwisowa jasno mowi gdzie i co nalezy sprawdzic - zapraszam na moja WWW - tam jest dziura do sprawdzenia balansu pokaza na fotach
 
 
verga
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 16:19   

Dzięki wielkie wszystkim , już misiek chodzi jak nówka :)
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 20-09-2008, 16:13   

może odpowiedz nam , kto trafnie zdiagnozował twój silnik ? ....... :doubt:
 
 
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 07:54   

@verga , możesz opisać dokładnie co było problemem i jak jemu zaradziłeś, mam ten sam problem , wibracje po wymianie rozrządu , ale nie mam pewności jak mają być poustawiane wałki balansowe, bo podobno w-g wskaźników wszystko gra.
@krzyzak
Cytat:
procedura serwisowa jasno mowi gdzie i co nalezy sprawdzic - zapraszam na moja WWW - tam jest dziura do sprawdzenia balansu pokaza na fotach
możesz podpowiedzieć dokładnie gdzie taką procedurę mogę przejrzeć, na twojej stronie niestety nie mogę znaleźć wymiany rozrządu w silniku 4G63 (2.0 16V DOHC). W opisie Galanta E32 znalazłem informację odnośnie dodatkowego zgrania otworów pompy oleju, ma wejść do otworu śrubokręt , ale nie widzę na obrazku gdzie znajduje się ten otwór.
Mam nadzieję, że problem z wibrującym silnikiem ma związek z tym otworem :)
Jeszcze jedna sprawa , czy w momencie gdy są źle ustawione wałki blansowe mogę zaobserwować większe zużycie paliwa (gazu), w tej chwili w mieście bierze 18l , wcześniej podczas spokojnej jeździe w mieście ok 16l
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-11-2008, 22:52   

na stronie jest opis dla E32, ale sposob ustawiania balansu jest identyczny dla kazdego silnika Mitsu z walkiem balansowym przy pompie oleju i dziura jest zawsze w tym samym miejscu
na zdjeciu widac zebatke pompy oleju, wiec reszte latwo namierzyc
takze korzystajac z tego opisu na jednym ze zdjec znajdziesz nakretke kryjaca ta dziure
balans nie ma wplywu na spalanie
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2008, 07:24   

Dzięki za odpowiedź, nie jestem na 100% pewny, ale z tego zrozumiałem, że muszę odkręcić którąś z widocznych na zdjęciu śrub (prawdopodobnie zanzaczoną strzałką) i tyle kręcić zębatką od pompy oleju , aż zgrają się znaki i otwory (by wszedł śrubokręt) pod wykręconą śrubą.
Co do wyższego zużycia gazu, to myślę że to wina spadających temperatur :(
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.