L200 Holownik - Jak? |
Autor |
Wiadomość |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 05-04-2008, 08:12 L200 Holownik - Jak?
|
|
|
No znowu problem wczoraj mialem holowac dwie fury w firmie (oddzielnie) i zdziwilo mnie to ze za bardzo nie wiem gdzie podpiac z tylu linke holownicza. z przodu widze dwa miejsca kwalifikujace sie ale z tylu? za rure nie zapne bo cienko pospawana a jak zapne do resora to mi os zostanie albo sobie stopien z tylu urwe nie mam haka do przyczepy (foto w profilu). Co mam zrobic? dospawac ucho? |
Ostatnio zmieniony przez namotore 05-04-2008, 17:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 09:53
|
|
|
Z tyłu niema zaczepu, podpina sie line pod rure
Rura jest solidna, nic jej nie będzie |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 05-04-2008, 10:27
|
|
|
Mowisz zeby przetestowac? Ok ...thx |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 15:10
|
|
|
Spokojnie
Ona do tego służy |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 05-04-2008, 17:08
|
|
|
No dzieki, pewnie blahy problem ale wybaczcie moja ciekawosc, ile ciagneliscie ta rurka? ile da rade? 1500kg? thx |
_________________ nam |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 17:36
|
|
|
namotore napisał/a: | No dzieki, pewnie blahy problem ale wybaczcie moja ciekawosc, ile ciagneliscie ta rurka? ile da rade? 1500kg? thx |
ok 1500 kg ciągałem pare razy i było bez problemu
mysle że i więcej da rade |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 05-04-2008, 17:39
|
|
|
wiecej niz 2000kg mi na razie nie potrzeba jak mi sie cos urwie to bede wiedzial kogo szukac |
|
|
|
 |
exc_racing [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 17:43
|
|
|
Najlepszym rozwiązaniem jest założenie haka. Ja mam założony i nie ma problemu z holowaniem |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-04-2008, 11:11
|
|
|
ta rurka jest zastepowana przez identyczną z hakiem i wtedy misio może ciągnąć 2700kg, więc w czym problem???
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2008, 12:23
|
|
|
namotore napisał/a: | wiecej niz 2000kg mi na razie nie potrzeba jak mi sie cos urwie to bede wiedzial kogo szukac |
Eeeee tam, najwyżej jak urwiesz rure to zwiększy ci się kont zejścia Kibloo napisał/a: | ta rurka jest zastepowana przez identyczną z hakiem i wtedy misio może ciągnąć 2700kg, więc w czym problem??? |
No niewiem, u mnie ta rura od haka jest jeszcze solidniejsza od poprzedniej standardowej |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 06-04-2008, 12:51
|
|
|
Dospawam rure fi 80, ucho z gietego preta fi20 i nawet tira zaciagne ok dzieki. amen |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:43
|
|
|
Kibloo napisał/a: | ta rurka jest zastepowana przez identyczną z hakiem i wtedy misio może ciągnąć 2700kg, więc w czym problem???
pozdro |
Problem w tym, że rurka jest mocowana do ramy dwoma śrubami (z każdej strony) a hak zakłada się na inną rurę, która ma zaczepy montowane do ramy pięcioma śrubami (z każdej strony).
Poza tym: za rurę bym nie ciągał bo jak ją wygniesz to pokrzywisz końce ramy: myślę, że zadaniem tej rury jest usztywnienie ramy. A ochrona plastików i
to dodatek. |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2008, 22:05
|
|
|
elili napisał/a: | Poza tym: za rurę bym nie ciągał bo jak ją wygniesz to pokrzywisz końce ramy: myślę, że zadaniem tej rury jest usztywnienie ramy. |
Ale ta rura pełni także role zaczepu dla np. liny do holowania
I oczywiście powinienem napisać kąt |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 06-04-2008, 22:30
|
|
|
Herkules13 napisał/a: |
Ale ta rura pełni także role zaczepu dla np. liny do holowania
|
pelni tez role stopnia do wchodzenia na patelnie przy otwartej klapie
jednak mimo niewielkiego doswiadczenia konstruktorskiego i Waszych zapewnien co do wytrzymalosci musze stwierdzic ze boje sie cokolwiek holowac za rurke
haka nie bede montowal bo nie ciagne przyczep a holowanie mam raz na 2 m-ce lub rzadziej pzdr
[ Dodano: 06-04-2008, 22:32 ]
i jeszcze ostatnie slowko: tak do mitsubishi thailand : zapomnieliscie ze czasem trzeba pociagnac jakiegos trupa po lince za eLką |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-04-2008, 08:22
|
|
|
Herkules13 napisał/a: | Ale ta rura pełni także role zaczepu dla np. liny do holowania
I oczywiście powinienem napisać kąt |
ja bym w ostateczności holował robiąc cos w rodzaju orczyka, tzn. dwie liny pod kątem jakichś 30-40 st. za oba mocowania rury do ramy, spięte w jedną.
Dokładnie tak jak powinno holować się z przodu, tzn zaczepiać za oba haki...
ale jakoś nie miałem ani okazji, ani potrezby żeby mnie wyciągać z błota, a lawetę elka widziała jak ja z rzeszy przytransportowali...
heheh
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
|