Zawory |
Autor |
Wiadomość |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 19:37 Zawory
|
|
|
Witam, korzystałem z szukaczki ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Czy sigma ma zawory regulowane czy hydrauliczne?
Noszę sie z zamiarem kupna Sigmy i jedna upatrzyłem ale zawory stukają lekko na zimnym silniku. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 19:44
|
|
|
Trudno mi stwierdzić czy to popychacze bo dopiero w tygodniu bede jechał ją oglądnąć. Także pytanko dalej aktualne bo mechanik mówi, że jak regulowane normalnie to nie problem ale jak samoregulowalne hydrauliczne to lepiej tego egzemplarza nie ryzykować. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 20-04-2008, 20:05
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Trudno mi stwierdzić czy to popychacze |
Hydrauliczne,ale nie zawory,tylko popychacze. Dlatego je slychac na zimnym silniku, po rozgrzaniu silnika powinna być cisza. Jeśli stukają na gorącym silniku to już grubsza sprawa. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 20:32
|
|
|
Oczywiście że chodzi o popychacze i lepiej zmień mechanika |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 20:35
|
|
|
Mechanik sam przyznał, że o tym aucie nie ma zielonego pojęcia. No gość twierdzi, że na zimnym tylko słychać. Jak się rozgrzeje to jest ok. Jaki to jest oriętacyjnie koszt naprawy? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-04-2008, 21:59
|
|
|
Spory, jesli to 24V to 50 zł x 24 ? Ja kupiłem swoją ze stukającymi i jeździłem tak sobie przez kilka miesięcy, aż mnie to zaczęło wkurzać, na ebayu znalazłem komplet 24 sztuk za 110$ (z wysyłką do polski 125$). Za wymianę regulatorów, swiec i kabelków (choć wiadomo ze to jest nic więc cała robota to głównie wymiana regulatorów) zapłaciłem 200 zł. Niestety, te silniki tak maja ze hałasują jeśli regulatory się wyrobią lub zapowietrzą |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 22:00
|
|
|
Jeśli na zimnym słychać, to sobie odpuść naprawę. Zmiana oleju czasem pomaga.
Na gorącym jak słuchać i motor nierówno chodzi, to jest już gorszy problem. Normalnie do trzeba ściąga głowicę, ale są magicy co to zrobią bez ściągania.
A tych hydraulicznych popychaczy nie ma co się bać.
Cinquecento miało też hydrauliczne.
Pozdro!!!!! |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 23:11
|
|
|
Sigma 12V trochę boje się 24V bo części droższe narazie jestem na etapie poszukiwania. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-04-2008, 23:14
|
|
|
to bierz ze skrzynią manualną, zresztą w 12V takie są częstsze, prawda ze 24V jest droższa w utrzymaniu ale za to mina znajomych jak mówisz "to auto ma pneumatyczne zawieszenie i skrętną tylną oś" jest bezcenna . Do 12V regulatory kosztują połowe z tego czyli około 60$
O tutaj jest aukcja:
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWD1V z wysyłką masz około 78$ ale to i tak ułamek ceny z Polski |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 06:58
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że uda mi się w ciągu tygodnia sfinalizować kupno sigmy i dołącze do klubu to auto chodzi za mną od wielu wielu lat |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-04-2008, 09:46
|
|
|
szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ...
p.s a za ile kupujesz .....? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 21-04-2008, 19:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-04-2008, 13:34
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ... |
i manualnej, najlepiej jeszcze po 1995 ze zmienonym przode, życze powodzenia - wyprodukowano około 150 sztuk |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-04-2008, 17:29
|
|
|
a jak to wyglądało ? bo nie widziałem ....masz fotki?
noritsu zerknij w moją galerię a to ile warte? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 23:16
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko. Czy jest mozliwe, że jeżeli owe popychacze stukają to silnik moze miec wiekszy apetyt na olej czy to raczej nie ma wpływu? |
|
|
|
 |
|