Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
koło pasowe wału korbowego
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 13-04-2008, 21:12   koło pasowe wału korbowego

witam.potrzebuję koło pasowe wału korbowego które napędza pompę abs-u i alternator .te zewnetrzne na wielorowku .moje się rozwulkanizowało /odzieliło od reszty / a 3000Gt i sigma posiada ten sam model silnika więc może macie coś w swoich garażach ? z góry dzięki za info

p.s tel do mnie 606347541
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
MARIANO69 
Forumowicz
Turbomaniak!!!


Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: JASIEŃ koło Żar
Wysłany: 13-04-2008, 23:57   

pompy ABSu nic nie napędza (a już napewno nie pasek) 8) 8) 8)

mam takie koło ale z wersji Twin Turbo

609 350 935
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 18-04-2008, 13:14   

dzięki ogromne za te koło - ale już dostałem i jest ok ...chodzi że aż miło ale jakby co to mam namiar.pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
TroyaN
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 07:45   

w razie jakby ktoś szukał to też mam takie koło tyle żę do wersji bez turbo
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 23-01-2009, 23:31   

No i kolo pasowe polecialo. :( I tu sie nasuwa pytanie czy lepiej zalozyc orginalne ,ciezkie kolo pasowe ,czy moze lekkie aluminiowe.Oczywiscie chodzi o model Twin Turbo.Prosze o pomoc.Ktore lepiej zalozyc?Moze ma ktos na zbyciu?Pilnie potrzebne!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 23-01-2009, 23:35   

Zakładaj aluminiowe ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-01-2009, 14:28   

siemka udi ostatnio łukasz od sigmy proponował mi zakup z usa takiego koła i zapewne kupiłbym....ale dostałem używkę -oczywiście motor 6G72 bez turbo ...napiszę tak że najlepszym rozwiązaniem byłoby założenie nowego koła pasowego wału korbowego ale ,jak masz możliwośc założenia używki to zakup używkę - na części używane jest 3 m-ce gwarancji .co do lekkiego koła z aluminium ....jakby było z gwarancją i wyważone / bo przecież musi byc wyważone / to zakup jest jak najbardziej rozsądny -problem w tym iż jak nie będzie wywarzone to - będziesz miał dużo większy problem gdyż drgania z koła pasowego i osprzętu jakie napędza przeniosą ci się na wał w silniku a resztę znasz co się stanie albo silnik albo koło się rozleci ...
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 28-01-2009, 15:45   

Musze powiedziec ze dosc ciezko w Polsce znalezc nawet uzywane kolo pasowe,poniewaz na dzien dzisiejszy jeszcze nie znalazlem. :cry: Dlatego zdecydowalem sie na zkup aluminiowego :P
http://cgi.ebay.co.uk/MIT...A1%7C240%3A1318
Co o tym sadzicie?
Widzialem tez orginalne nowe kolo ale kosztowalo powyzej 300euro,troche drogo!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 28-01-2009, 19:12   

no własnie o te koło mi chodziło ....co prawda do 3000GT może byc delikatnie inna średnica /niż do sigmy mimo że tam jest też 6G72/ tych kół ale byłem sam za -by je założyć - a szukałes takiego koła od sigmy? motor ten sam dobre koło powinno pochodzic trochę jak się nie zleżało dość długo .w tym kole co jest na zdjęciach nie ma tłumika drgań ? a powinien być .nawet w alu -główne koła - tłumiki- pasowe te po którym ślizgają się paski....jednak uważam że jak jest prawidłowo wyważone i jest na to jakiś tam papier to spróbuj założyć a reszta ....zauważysz w trakcie jazdy, lub na odpalonym silniku czy gdzieś tam nie ma bicia .koło jest na wierzchu zatem wszystko idzie dostrzec ...także po prowadzeniu pasków ,czy nie ma jakiś wychyleń ...a jak ci się trafi okazja z ory...to kupisz sobie i zamienisz a zapas sprzedasz lub będziesz miał na zaś .używka to koszt 250- 300 zł,nikt taniej nie sprzeda.....a samo demontaż owego koła to 1G.na spokojnie
http://www.1aauto.com/1A/...EHB00115/323783 to na 12V zatem twoje do dobra cena :o
509599505 ten ma do sigmy 24V 6G72 - 250 zł. - to jest te same koło co w 3000GT
609 839 961 ten też ma
unicarelbing@gmail.com - do tych napisz ...elbląg - rok temu mieli do GT od nich kumpel zrobił mi prezenta i mam takie w sigmie - lata aż miło
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 11-02-2009, 11:23   

W koncu po 1,5 tugodniu oczekiwania na przesylke z Anglii, aluminiowe kolo pasowe dotarlo :biggrin: Wczoraj je zamontowalem i powiem ze takie kolo jest okolo 4-5 razy lzejsze od orginalnego.Wykonanie tez nie budzi zadnych zastrzezen.Po zamontowaniu nie posiada zadnych wychylen czy tez drgan.
Powiem tez ,ze po pierwszym odpaleniu z aluminiowym kolem (na postoju)auto tak jakby duzo szybciej wchodzi na obroty.Mam tu na mysli takie lekkie pukniecie w gaz po czym widac momentalnie reakcje silnika.
Dopowiem iz,wymienilem na aluminiowe bo nie moglem dostac orginalnego i nie bylo to zwiazane z tym iz moc silnika wzrosnie o 2 PS.Dlatego odpalajac auto wogole nie spodziewalem sie ze auto bedzie szybciej sie wkrecac,a tu az sie zdziwilem.Tak wiec nie jest to dzialanie psychiki.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.