 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy ze sterownikami do instalacji. |
Autor |
Wiadomość |
torero19
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2009, 14:22 Problemy ze sterownikami do instalacji.
|
|
|
Witam serdecznie, problem nie związany ściśle z marką Mitsubishi, ale myślę , że ktoś może pokusić się o odpowiedź:)
Otóż mam problemy z instalacją gazową od jakiegoś czasu. Carisma na gazie się po prostu dławi, jadąc płynnie trochę mniej, gwałtownie przyspieszając nie da się prawie prowadzić.Co więcej, zaczęła wyskakiwać żółta kontrolka awarii silnika, wytłumaczono mi że to normalka, aczkolwiek wcześniej tak się nie działo.
Instalacja Diego - sekwencja. Byłem u jednego gazownika, rozpoznał problem jako złą regulację instalacji i nakazał wymienić filtry. Przy podłączeniu do kompa program prosił o hasło, znaczy się , jak powiedział mechanik, ktoś po prostu instalację sobie zastrzegł, co raczej nie jest zgodne z prawdą, bo wcześniejszy właściciel "raczej" miał zaufanego gazownika.
Nic nie wskórałem więc, udałem się do innego fachowca. Ten na początku wymienił filtry, dopiero potem próbował regulacji. Otóż co zabawne, na tym samym sterowniku wcale nie pokazywało, iż instalacja zablokowana, w ogóle nie łączyło ze sprzętem, brak jakiejkolwiek komunikacji. Następnie sprawdził połączenie na wszystkich możliwych sterownikach dostępnych na stronie producenta, bez skutku. Na najstarszym z nich- wersji 1.2 wyskoczyła informacja, że obecna wersja sterownika jest niezgodna z wersją sprzętu 0.0 (?!). Jako, że raczej pierwszą wersją była 1.0, problem rodzi się gdzie indziej.
Dodam, iż po wymianie filtrów jest ciut lepiej, ale regulacja potrzebna jak psu zupa.
Ma ktoś pomysł, gdzie może tkwić problem? Tylko nie mówcie mi proszę, że do wymiany będzie cały komputer instalacji:)
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie
Mariusz |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 01-08-2009, 20:52
|
|
|
Mam podobnie tylko ze Stagiem 100 - brak komunikacji; też nie widzi mi się wymiana sterownika bo wolałbym wsadzić zamiast II gen. np Staga 300 .
Z innej beczki może mi ktoś poradzi. Mam centralkę LED-100 i big zagadkę tj: zanim auto przełączy z PB na LPG miga dioda zielona (norma), w momencie przełącznia centralka wskazuje ilość paliwa w zbiorniku (na 4 diodach), jak przełączy zaświeca się rezerwa i tak jest jest już później cały czas. Przy butli jest wskaźnik też na 4 diody 3 przewodowy i ten śmiga normalnie. Nie mogę połapać czy wina jest w połączeniach przewodów czy może bruździ ten nie komunikujący się ze śwaitem sterownik. |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
|
|