 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE |
Autor |
Wiadomość |
agalto [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2008, 19:00 JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE
|
|
|
WITAM MAM KŁOPOT Z SILNIKIEM KROKOWYM NIE REAGUJE I NIE MAM WOLNYCH OBROTÓW NA BENZTNIE NA GAZIE TEZ NIE REAGUJE ALE WOLNE SĄ JAK SPRAWDZIC CZY JEST PADNIETY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE NA GAZIE ?? (aha po podłaczeniu pradu bezposrednio nie reaguje a prond do niego dochodzi bo sprawdzałem ) |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 09:17 Re: JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE
|
|
|
agalto napisał/a: | WITAM MAM KŁOPOT Z SILNIKIEM KROKOWYM NIE REAGUJE I NIE MAM WOLNYCH OBROTÓW NA BENZTNIE NA GAZIE TEZ NIE REAGUJE ALE WOLNE SĄ JAK SPRAWDZIC CZY JEST PADNIETY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE NA GAZIE ?? (aha po podłaczeniu pradu bezposrednio nie reaguje a prond do niego dochodzi bo sprawdzałem ) |
Sprawdz ohmomierzem Jezeli masz 6 pinow(dwa rzedy po trzy piny) w silniczku to miedzy dwoma pinami od lewej i od prawej strony powinno wskazywac okolo 30 Ohm, i w tym samym rzedzie pinów miedzy pierwszym a trzecim powinno wskazywac okolo 60 Ohm. Moj tak wskazuje.Pisze ze okolo poniewaz wartosci te sie roznie wahaja,moze byc zbrudzony i wskazywac okolo 90 Ohm nawet,ale nie przejmoj sie.Natomiast jezeli nic nie wskazuje to masz cewki spalone.Krokowy to tylko wolne obroty(przerabiałem ten temat),i ma wpływ na spalanie tylko na wolnych obrotach,czyli nie wielki wpływ.
A nie świruje ci czasem ta krokowka? tak cyka jakby sie nie mogła ustawic i ciagle swiruje,czy zadnej reakcji? |
|
|
|
 |
agalto [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2008, 19:39
|
|
|
wariuje mi jakis przekaźnik to chyba jest cały czas cyka szaleje bez sensu ale tylko na wyłączonym zapłonie jak mu podam napiecie bezposrednio do krokowego |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2008, 09:54
|
|
|
agalto napisał/a: | wariuje mi jakis przekaźnik to chyba jest cały czas cyka szaleje bez sensu ale tylko na wyłączonym zapłonie jak mu podam napiecie bezposrednio do krokowego |
Mialem tak samo, okazalo sie ze to komputer bo to on tym steruje.sprawdzic kompa to nie jest wiele roboty,wiec polecam. Znajduje sie on po stronie pasazera z przodu po prawej stronie kolo schowka (taki metalowy) przymocowany na dwoch srobach na klucz 12(oryginalnie) wykrecasz dwie sruby odpinasz kostki, ciagniesz na dol i wyjmojesz.Rozkrec go i zobacz czy sciezki ladnie wygladaja, czy sie cos paskudnego z tym nie stalo,mozesz to dac do sprawdzenia elektronikowi.Jezeli to nie komp to sprawdz wiazke ktora idzie do krokowki czy nie ma jakichs uszkodzen. |
|
|
|
 |
|
|