Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE
Autor Wiadomość
agalto
[Usunięty]

  Wysłany: 19-04-2008, 19:00   JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE

WITAM MAM KŁOPOT Z SILNIKIEM KROKOWYM NIE REAGUJE I NIE MAM WOLNYCH OBROTÓW NA BENZTNIE NA GAZIE TEZ NIE REAGUJE ALE WOLNE SĄ JAK SPRAWDZIC CZY JEST PADNIETY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE NA GAZIE ?? (aha po podłaczeniu pradu bezposrednio nie reaguje a prond do niego dochodzi bo sprawdzałem )
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 09:17   Re: JAK SPRAWDZIC SILNIK KROKOWY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE

agalto napisał/a:
WITAM MAM KŁOPOT Z SILNIKIEM KROKOWYM NIE REAGUJE I NIE MAM WOLNYCH OBROTÓW NA BENZTNIE NA GAZIE TEZ NIE REAGUJE ALE WOLNE SĄ JAK SPRAWDZIC CZY JEST PADNIETY I CZY MA WPŁYW NA SPALANIE NA GAZIE ?? (aha po podłaczeniu pradu bezposrednio nie reaguje a prond do niego dochodzi bo sprawdzałem )


Sprawdz ohmomierzem Jezeli masz 6 pinow(dwa rzedy po trzy piny) w silniczku to miedzy dwoma pinami od lewej i od prawej strony powinno wskazywac okolo 30 Ohm, i w tym samym rzedzie pinów miedzy pierwszym a trzecim powinno wskazywac okolo 60 Ohm. Moj tak wskazuje.Pisze ze okolo poniewaz wartosci te sie roznie wahaja,moze byc zbrudzony i wskazywac okolo 90 Ohm nawet,ale nie przejmoj sie.Natomiast jezeli nic nie wskazuje to masz cewki spalone.Krokowy to tylko wolne obroty(przerabiałem ten temat),i ma wpływ na spalanie tylko na wolnych obrotach,czyli nie wielki wpływ.

A nie świruje ci czasem ta krokowka? tak cyka jakby sie nie mogła ustawic i ciagle swiruje,czy zadnej reakcji?
 
 
agalto
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 19:39   

wariuje mi jakis przekaźnik to chyba jest cały czas cyka szaleje bez sensu ale tylko na wyłączonym zapłonie jak mu podam napiecie bezposrednio do krokowego
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 09:54   

agalto napisał/a:
wariuje mi jakis przekaźnik to chyba jest cały czas cyka szaleje bez sensu ale tylko na wyłączonym zapłonie jak mu podam napiecie bezposrednio do krokowego


Mialem tak samo, okazalo sie ze to komputer bo to on tym steruje.sprawdzic kompa to nie jest wiele roboty,wiec polecam. Znajduje sie on po stronie pasazera z przodu po prawej stronie kolo schowka (taki metalowy) przymocowany na dwoch srobach na klucz 12(oryginalnie) wykrecasz dwie sruby odpinasz kostki, ciagniesz na dol i wyjmojesz.Rozkrec go i zobacz czy sciezki ladnie wygladaja, czy sie cos paskudnego z tym nie stalo,mozesz to dac do sprawdzenia elektronikowi.Jezeli to nie komp to sprawdz wiazke ktora idzie do krokowki czy nie ma jakichs uszkodzen.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.