[1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G |
Autor |
Wiadomość |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:34 [1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G
|
|
|
No właśnie. Mam auto z maja 92r czyli z okresu kiedy japońce kombinowali na wsie strony i montowali połączenie 6 i 7bolta (zdążyłem się o tym przekonać podczas wymiany rozrządu). Może mi ktoś coś o tym powiedzieć? Jakieś plusy/minusy tego połączenia? Albo może gdzieś moge o tym poczytać? |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2008, 00:05
|
|
|
bylo gdzies na tym forum... masz w 90% 6 bolta... tloki masz jakies rpzejsciowe cos takiego... ale to raczej 6 bolt :> |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-04-2008, 00:17
|
|
|
Plusów nie znam, minusy - nietypowe tłoki i pierścienie, co daje trudności w dostępności dobrych części, ale nie wymienia się ich codziennie, więc można śmiało powiedzieć, że minusów też brak |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 22-04-2008, 06:45
|
|
|
Tłoki się różnią czyli chodzi o średnice ,tak? Wiadomo gdzie jeszcze takowe występowały? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 22-04-2008, 18:23
|
|
|
tloki nie rozna sie srednica ale przede wszystkim srednica pinu do montarzu ich na korbie. O ile tloki 7 bolt da sie zamontowac na kobrach 6 bolt to na odwrot sie nie da. Pin 6 bolt ma 21mm, a 7 bolt 22 mm.
Wspomniane tloki i korby 6 bolt sa o wiele bardziej wytrzymale niz 7 bolt. jesli chodzi o tuning to bloki 6 bolt sa bardziej popularne, chocby o dostepnosc czesci. Do 6 bolta mamy szerszy wybor czesci. Seryjne 6 bolty wytrzymuja nawet do 500 HP w wersji z turbo. |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 22-04-2008, 18:45
|
|
|
kiepuczi, a jaka średnica jest u mnie? Czyli teoretyzując ,że muse zmienić tłoki u siebie to poprostu wymieniam wał korbowy i tloki na 6bolta i po kłopocie? |
|
|
|
 |
|