Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G
Autor Wiadomość
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 20-04-2008, 18:34   [1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G

No właśnie. Mam auto z maja 92r czyli z okresu kiedy japońce kombinowali na wsie strony i montowali połączenie 6 i 7bolta (zdążyłem się o tym przekonać podczas wymiany rozrządu). Może mi ktoś coś o tym powiedzieć? Jakieś plusy/minusy tego połączenia? Albo może gdzieś moge o tym poczytać?
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 00:05   

bylo gdzies na tym forum... masz w 90% 6 bolta... tloki masz jakies rpzejsciowe cos takiego... ale to raczej 6 bolt :>
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2008, 00:17   

Plusów nie znam, minusy - nietypowe tłoki i pierścienie, co daje trudności w dostępności dobrych części, ale nie wymienia się ich codziennie, więc można śmiało powiedzieć, że minusów też brak ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 22-04-2008, 06:45   

Tłoki się różnią czyli chodzi o średnice ,tak? Wiadomo gdzie jeszcze takowe występowały?
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 22-04-2008, 18:23   

tloki nie rozna sie srednica ale przede wszystkim srednica pinu do montarzu ich na korbie. O ile tloki 7 bolt da sie zamontowac na kobrach 6 bolt to na odwrot sie nie da. Pin 6 bolt ma 21mm, a 7 bolt 22 mm.
Wspomniane tloki i korby 6 bolt sa o wiele bardziej wytrzymale niz 7 bolt. jesli chodzi o tuning to bloki 6 bolt sa bardziej popularne, chocby o dostepnosc czesci. Do 6 bolta mamy szerszy wybor czesci. Seryjne 6 bolty wytrzymuja nawet do 500 HP w wersji z turbo.
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 22-04-2008, 18:45   

kiepuczi, a jaka średnica jest u mnie? Czyli teoretyzując ,że muse zmienić tłoki u siebie to poprostu wymieniam wał korbowy i tloki na 6bolta i po kłopocie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.