Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA5A reflektor angielski?
Autor Wiadomość
rogallo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6 2001 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 11
Skąd: Wawa
Wysłany: 21-04-2008, 13:55   EA5A reflektor angielski?

witam
po malym dzwonie musze wymienic w moim galu 2001 prawy reflektor.
no i tu sie rodzi maly problem, strasznie ciezko to znalezc. z zamiennikami bieda, w japancars nie ma w magazynach, w polcarze maja bez homologacji...
a na allegro jedyne co znalazlem to lampa z angielskiej wersji. gosc powiedzial ze z prawym to jeszcze nie ma wielkiego problemu, ale chcialbym sie upewnic.
wiec... czy prawy reflektor z angielskiej wersji przejdzie u nas? mysle o kontroli technicznej, policji ale tez o efektywnosci swiecenia

a moze ktos dysponuje wolnym reflektorem z europejskiej wersji?

pozdrawiam
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-04-2008, 13:58   

Co prawda nie bedziesz oslepial, ale kontroli nie przejdzie.
Lustra sa inaczej profilowane. Chyba ze masz ze swojego rozbitka dobre lustra, to zostaje ci rozkleic "anglika" i zalozyc kontynentalne lustra.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
rogallo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6 2001 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 11
Skąd: Wawa
Wysłany: 21-04-2008, 14:03   

niby mam, ale moj blacharz powiedzial ze nie da rady tego odkleic.
bo kombinowalismy zeby do polcarowego bez homologacji przelozyc szklo z oryginalu.

/edit
hmm... chyba zle zrozumialem. lustra jednak nie mam calego. ocalala szybka, a to ze srodka, czyli chyba wlasnie lustro popekalo

[ Dodano: 21-04-2008, 19:37 ]
dzikim fartem wlasnie udalo mi sie dostac europejski oryginal :)
temat do zamkniecia. przepraszam za zamieszanie
 
 
mike951 
Forumowicz

Auto: Legnum FL/Galant Kombi 2.5 v6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 114
Skąd: ANGLIA LONDYN ZŁOCIENIEC
Wysłany: 23-04-2008, 01:10   

stary nie ma zadnego problemu tylko tzrba być delikatnym ja to robiłem, klej to taki jak silikon lub klej dachowy pod wpływem tem. robi sie lepki, jesli masz farelke po prostu nagrzej lappe az zobaczysz ze sie rostapia, wtedy ściągnij klipsy ze szkła, i próbój bardzo delikatnie podważać szkło ale tak aby sie nie kruszyło. wokół lapmy. i juz bądz ostrożny i delkatny wobec szkła a lampe mozesz do ok 90 stopmi rozgrzewać. pozdro
_________________
Legnum FL znaleziony
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 28-04-2008, 10:33   

swinks_UK napisał/a:
Co prawda nie bedziesz oslepial, ale kontroli nie przejdzie.
przejdzie, przejdzie - jak się dobrze wyreguluje :P Więcej na ten temat może Ci powiedzieć Czarek (autoR) ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-04-2008, 11:36   

roch_27: to co? Lustra są regulowane na tych śrubach z tyłu? Jakby co to dobra wiadomość.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 28-04-2008, 11:47   

Czarek ma jakiegoś magika co mu ładnie pomajstrował i przegląd wyszedł bez problemów :) Świeci tak jak powinno. Nie ukrywam, że dla mnie to też dobra wiadomość - bo te zespolone światła są naprawdę extra :twisted:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.