Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.6 1998] Zapalilo sie CE, odczytalem bledy i co dalej?
Autor Wiadomość
adamslodowy
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 21:20   [1.6 1998] Zapalilo sie CE, odczytalem bledy i co dalej?

Witam.

Dzisiaj jak wracalem z pracy zapalila mi sie kontrolka Check Engine. Dziwnie gasla i zapalala sie podczas jazdy. Jak odpuszczalem gaz zapalala sie a jak tylko musnalem pedal gazu (bez zwiekszenia obrotow nawet) gasla... W polowie jazdy do domu juz sie nic nie zapalalo, ale postanowilem sprawdzic bledy i odczytalem 11 i 14 czyli:
11. Heated oxygen sensor (HO2S) no change of signal,
14. (TP) sensor położenia przepustnicy.

Nic nie robilem z samochodem oprocz wymiany oleju. Jest cokolwiek co moge zrobic we wlasnym zakresie?

Dodam, ze samochod troszke sie dziwnie zachowuje (juz sie przyzwyczailem) przy zmianie biegow, mianowicie: wrzucam jedynke i jak za szybko dam gazu i ujme sprzeglo to zaczyna skakac, szarpac, to samo przy kazdym innym biegu. Efekt ten nie wystepuje jak go dobrze wkrece na obroty przed zmiana biegow.

Samochod ma przejechae 120tys mil, nie bierze w ogole oleju, nie znam historii pojazdu.

Pomóżcie!

Pozdrawiam
Piotr Adamski
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-04-2008, 00:08   

obserwuj spalanie, jak zaczął więcej palić to sonda lambda wyzioneła ducha.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 11:28   

podjedz do mechanika niech podepnie sie pod sonde lambda i ja sprawdzi piec minut roboty.
 
 
adamslodowy
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 19:10   

Dzieki panowie za rady.

Dzisiaj jeszcze odepne aku i zrobie obroty, a jutro odczytam jeszcze raz bledy. A takie pytanie jeszcze mam, da rade samemu wymiec sonde / czy duzo z tym roboty? Czy musze jechac do warsztatu?


Pozdrawiam.
Piotr Adamski


ps. spalania jeszcze nie sprawdzalem, w tej chwili mam 1/4 baku i zrobione ok 315 mil / 504km.

jezdze praktycznie dwa razy dziennie po 5km do pracy, duzo swiatel po drodze.
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 20:55   

Niby nie prblem. tylko jak dobrze zapieczona. to trzeba mnieć specjalny klucz, albo bardzo dobrze spasowany, żeby nie urwać starej sondy i w zapasie gwintownik... Niestetu potrafi zaskoczyc stan gwintu .

Ja jak wymieniałem poprzednią po 240.ooo km. to nowa musiałem złożyć na paście... bo wylatywała...
Pozdr..]
Lepiej zrobić to w warsztacie.... sa lep[iej przygotowani
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.