Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
sebastian_82
[Usunięty]

  Wysłany: 24-04-2008, 17:40   [Cari 1.9TD] Nierówna praca silnika

Szukam porady na temat nierównej pracy silnika na wolnych obrotach.Silnik łapie obroty w granicach 500-700 i wariuje a przy tym kopci na biało.Dodam że przy większych obrotach zachowuje się poprawnie. Jaka może być przyczyna?
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-04-2008, 20:29   

Cytat:
Silnik łapie obroty w granicach 500-700 i wariuje a przy tym kopci na biało.Dodam że przy większych obrotach zachowuje się poprawnie

Może czujnik korekcji wtrysku padakę zaliczać, możesz mieć nieszczelną uszczelkę pod głowicą lub pękniętą głowicę i płyn chłodniczy idzie na tłoki i dymi na biało choć na wyzszych obrotach też by trochę dymił. Wcześniej obroty były wyższe czy takie masz ustawione?
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
sebastian_82
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2008, 14:20   

Obroty były wyższe.Wykluczam uszczelke ponieważ płynu nie ubywa.Jaka jest oriętacyjna cena tego czujnika?
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 25-04-2008, 21:14   

sebastian_82 napisał/a:
Jaka jest oriętacyjna cena tego czujnika?

Dobry zamiennik 300-350 choć niektórzy pisali gdzieś na forum że nawet za 250 kupili ja dawałem ponad rok temu 350 jakis włoski ale zdechł po 4-rech miesiącach :cry: Po przekręceniu kluczyka w momencie gdy świece grzeją ten zawór powinien wydawać takie dzwięki jak trytrytrytryrty. Jest on na pompie z przodu z przewodem dwużyłowym zakończonym wtyczką i wężyk podciśnienia
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
sebastian_82
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 16:56   

Czujnik musi być dobry bo po przekręceniu stacyjki terkocze.Więc ponawiam pytanie.Silnikiem szarpie na wolnych obrotach i auto kopci na biało.Szukam dalej przyczyny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.