 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
sebastian_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 17:40 [Cari 1.9TD] Nierówna praca silnika
|
|
|
Szukam porady na temat nierównej pracy silnika na wolnych obrotach.Silnik łapie obroty w granicach 500-700 i wariuje a przy tym kopci na biało.Dodam że przy większych obrotach zachowuje się poprawnie. Jaka może być przyczyna? |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 24-04-2008, 20:29
|
|
|
Cytat: | Silnik łapie obroty w granicach 500-700 i wariuje a przy tym kopci na biało.Dodam że przy większych obrotach zachowuje się poprawnie |
Może czujnik korekcji wtrysku padakę zaliczać, możesz mieć nieszczelną uszczelkę pod głowicą lub pękniętą głowicę i płyn chłodniczy idzie na tłoki i dymi na biało choć na wyzszych obrotach też by trochę dymił. Wcześniej obroty były wyższe czy takie masz ustawione? |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
sebastian_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 14:20
|
|
|
Obroty były wyższe.Wykluczam uszczelke ponieważ płynu nie ubywa.Jaka jest oriętacyjna cena tego czujnika? |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 25-04-2008, 21:14
|
|
|
sebastian_82 napisał/a: | Jaka jest oriętacyjna cena tego czujnika? |
Dobry zamiennik 300-350 choć niektórzy pisali gdzieś na forum że nawet za 250 kupili ja dawałem ponad rok temu 350 jakis włoski ale zdechł po 4-rech miesiącach Po przekręceniu kluczyka w momencie gdy świece grzeją ten zawór powinien wydawać takie dzwięki jak trytrytrytryrty. Jest on na pompie z przodu z przewodem dwużyłowym zakończonym wtyczką i wężyk podciśnienia |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
sebastian_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2008, 16:56
|
|
|
Czujnik musi być dobry bo po przekręceniu stacyjki terkocze.Więc ponawiam pytanie.Silnikiem szarpie na wolnych obrotach i auto kopci na biało.Szukam dalej przyczyny |
|
|
|
 |
|
|