Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:30
[MSS ALL] [ELEKTRYKA] Po odłączeniu akumulatora
Autor Wiadomość
jacek500
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 19:24   [MSS ALL] [ELEKTRYKA] Po odłączeniu akumulatora

space star 1.6 2001r. po odłączeniu akumulatora na 1 dobe zaczeły się kłopoty z obrotami silnika. Silnik jest nagrzany światła są włączone na biegu jałowym jeśli wyłącze światła nagle spadają obroty i silnik prawie chce zgasnąć i po2-3 sekundach wraca na obroty biegu jałowego,nie ma tego zjawiska na zimnym silniku.Dodatkowo chcąc opuścić szyby do końca muszę trzymać przycisk cały czas wciśnięty ,wcześniej nacisnołem do oporu na ok 1 sekunde szyba sama opadła.Podobnie jest przy podnoszeniu też muszę trzymać.Co zrobić?
Ostatnio zmieniony przez cns80 26-02-2009, 13:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tomko71
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 19:32   Re: odłączenie akumulatora

jacek500 napisał/a:
space star 1.6 2001r. po odłączeniu akumulatora na 1 dobe zaczeły się kłopoty z obrotami silnika. Silnik jest nagrzany światła są włączone na biegu jałowym jeśli wyłącze światła nagle spadają obroty i silnik prawie chce zgasnąć i po2-3 sekundach wraca na obroty biegu jałowego,nie ma tego zjawiska na zimnym silniku.Dodatkowo chcąc opuścić szyby do końca muszę trzymać przycisk cały czas wciśnięty ,wcześniej nacisnołem do oporu na ok 1 sekunde szyba sama opadła.Podobnie jest przy podnoszeniu też muszę trzymać.Co zrobić?


1. nie wpadać w panikę
2. poczytac o programowaniu komputera na tym forum, np. TUTAJ
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-04-2008, 20:16   

No to ciekaw jestem co mnie czeka? skoro też odłączyłem akumulator ponieważ auto będzie stało nie używane ponad 1,5 miesiąca. :?
 
 
dlugiad
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2008, 17:51   

Nie za bardzo rozumiem czemu ma słuzyć odłaczenie akumlatora. OK auto bedzie stało 1,5 miecha ale dlaczego odłaczasz akumlator? A jak wyjeżdzasz na tydzień w delegacje to też rozłaczasz?
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-04-2008, 19:29   

Dwa tygodnie temu kupiłem to autko i nie znam jego wszystkich zachowań. Poprostu bałem się że alarm lub coś jeszcze rozładuie akumulator którego też nie znam jak "trzyma"
_________________
http://www.siemanko.eu/
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-04-2008, 19:46   

irekmiecz napisał/a:
Poprostu bałem się że alarm lub coś jeszcze rozładuie akumulator

Możesz zamykać/otwierać centralny na kluczyk.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-04-2008, 09:29   

Nie ma zasilania więc centralny zamek nie działa. Otwieram każde drzwi osobno ręcznie.
POZDRAWIAM z NORWEGII :wink:
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 06-04-2008, 21:13   

przełącznik szyb trzeba zaprogramować : podnieś klawisz szyb przednich do góry tak jak byś je zamykał i przytrzymaj ok 10 sekund w takiej pozycji, powinno pomóc a silnik to może sonda się też zablokowała
_________________

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-04-2008, 14:40   

czekoladka_1981 napisał/a:
Możesz zamykać/otwierać centralny na kluczyk.

Koledze chyba chodzi o to żeby nie wył bez potrzeby jak go nie będzie. Do tego trzeba prawdopodobnie dezaktywować alarm.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-04-2008, 16:14   

cns80 napisał/a:
Koledze chyba chodzi o to żeby nie wył bez potrzeby jak go nie będzie

O to mi chodziło.
cns80 napisał/a:
Do tego trzeba prawdopodobnie dezaktywować alarm

Można włączyć stan warsztatowy ( blokada alarmu)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
przem20
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2008, 08:13   Re: odłączenie akumulatora

jacek500 napisał/a:
space star 1.6 2001r. po odłączeniu akumulatora na 1 dobe zaczeły się kłopoty z obrotami silnika. Silnik jest nagrzany światła są włączone na biegu jałowym jeśli wyłącze światła nagle spadają obroty i silnik prawie chce zgasnąć i po2-3 sekundach wraca na obroty biegu jałowego,nie ma tego zjawiska na zimnym silniku.Dodatkowo chcąc opuścić szyby do końca muszę trzymać przycisk cały czas ?


Co do powyższego to nic to nie ma wspólnego programowaniem komputera.
Przeczyścić oprzepustnicę na 100 %. U mnie właśnie to co opisałeś jest pierwszym sygnałem do tego żeby to zrobić - parkuję samochód , wyłączam światłe i spadają obroty a potem wracają do normy - zawsze wtedy czyszczę przepustnicę i mam spokój na jekieś 1-1,5 roku.

Co do szyby to nie wiem.
 
 
mieszek2
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 01:28   

Z tego co pamiętam, to wymiana aku oznacza skasowanie ustawień układu sterowania pracą SILNIKA.
instrukcja zaleca po wymianie aku w przypadku "niestab. obrotów":
1. zatrzymać sam w bezpiecznym miejscu
2. wrzucić luz
3. wył. klimę, poczekać aż silnik się zagrzeje (wskazówka na środku)
4. zatrzymać silnik
5. uruchomić ponownie i pozostawić na biegu jał. na 10 min.
6. po ustab. obrotów - koniec.

jeśli obroty się nie ustabilizowały MS zaprasza do ASO :)
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-05-2008, 07:02   

Po siedmiu tygodniach z obawami podchodzę do "miśka" podłączam akumulator, przekręcam kluczyk i co?
I WSZYSTKO GRA !
Podejrzewam że ewntualne problemy mają źródło w nieprawidłowej kolejności odłączenia i podłączenia klem akumulatora ( instrukcja obsługi - konserwacja strona 9-5 )
Pozdrawiam!
:wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.