| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.6] Regulator ciśnienia paliwa - jak sprawdzić? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ig_or   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 '01
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 301
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-11-2010, 23:21   [Cari 1.6] Regulator ciśnienia paliwa - jak sprawdzić? |   
 |  
               | 
 |  
               | Pytanie jak w temacie. Od długiego już czasu miewam problemy przy rozruchu silnika po dłuższym postoju. Czy możliwe jest że problemem może być wspomniany regulator? Czy da się go sprawdzić w jakiś prosty sposób? |  
				| _________________ 
   " To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
 ig_or - 3Miasto
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-11-2010, 07:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | A może to zaworek w pompce w baku puszcza i paliwo się cofa. Jakby padł ci regulator to napewno odczuł byś to w pracy silnika i w spalaniu, jeśli ciśnienie byłoby za słabe to auto straciło by moc.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ig_or   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 '01
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 22 Sie 2008
 Posty: 301
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-11-2010, 09:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | A mojej Cari jest w ogóle coś takiego jak zaworek zwrotny paliwa? Z tego co się orientuję to właśnie regulator ma m.in. za zadanie (membrana + sprężynka w środku) powodować aby paliwo się nie cofało do baku oraz było wtryskiwane po właściwym ciśnieniem. 
 Co do mocy no to faktycznie czasami mam wrażenie że chodzi bardziej mułowato niż np. dzień wcześniej. Spalanie? Też wydaje mi się że za duże - teraz, o tej porze roku ok 11-12L/100 ...
 |  
				| _________________ 
   " To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
 ig_or - 3Miasto
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |