 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wymiana złącza elastycznego |
Autor |
Wiadomość |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21-09-2012, 23:02 [Cari 1.8 GDI] Wymiana złącza elastycznego
|
|
|
Witam
Jakiś czas temu usłyszałem w swoim miśku, że zaczyna głośniej pracować. Więc parę dni temu wskoczyłem do kanału sprawdzić co się dzieje. Okazało się złącze elastyczne. Brak wzrokowo siateczki. Postanowiłem więc wymienić. Zamówiłem sobie na allegro z jarzmami. Niestety po demontażu odcinaka na którym znajduje się złącze (od kolektora do katalizatora) i zdjęciu osłon okazało się, że złącze nie pasuje, gdyż jest po pierwsze za długie a poza tym spawy złącza starego są bardzo blisko tej dwu rurki i nie ma szans aby zamontować jarzma. Więc pierwsza myśl co zrobić to miarka i pomierzyć wszystko. Po pomiarach okazało się, że złącze, które zamówiłem będzie pasować jak wytnę zapasy na jarzma i tak zrobiłem. Wyciąłem stare złącze oraz zapasy na jarzma na nowym złączu. Pojechałem dzisiaj do spawacza pospawać to dzisiaj bo niestety nie mam migomatu. Jak wróciłem zająłem się montażem. No i pojawił się problem wszystko ładnie pasuje oprócz jednego elementu. Pierwszym okazało się mocowanie elastyczne przed sondą lambda znajduje się ono koło silnika nad półośką. Okazało się że jest za blisko ławy mocującej silnik i zawieszenie. Moim zdaniem wystarczy wygiąć to mocowanie. I powinno być wszystko ok. Nie wiem dlaczego tak wyszło wszystkie pomiary przed i po wymianie łącznika się zgadzały. Czy ktoś z was miał podobny problem ? Może wie ktoś jak jeszcze można go rozwiązać? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-09-2012, 09:40
|
|
|
Za bardzo przekombinowałeś, gdybyś pojechał odrazu dpo spawacza i wspawał to złacze byś miał problem z głowy, tymbardziej, że na tym złaczu wymagana jest szczelność, a złacz uniwersalny z obejmami nie zawsze ją zapewnia. Fajnie byłoby jakbyś pstryknął fotke jak to wygląda, no chyba, że sam prędzej wykombinujesz cos na poprawe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-09-2012, 22:01
|
|
|
Masz racje robertdg trochę może przekombinowałem, ale dzisiaj jeszcze raz przejechałem się do spawacza. Udało się przesunąć trochę to mocowanie i przyjeździe do domu sprawdziłem wszystko pasuje idealnie. Niby jest wszystko w porządku. Pojeżdżę zobaczymy. |
|
|
|
 |
|
|