Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory tył, drgania hamowania ?
Autor Wiadomość
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2008, 23:47   Amortyzatory tył, drgania hamowania ?

Witam, posiadam Galanta 2,0GLS TD z 1996 i potrzebuje:
1. amortyzatorow tyl, tylko nie wiem jakie najlepiej zastosowac i jaka to dokladna wersja auta, czytalem ze KYB sa najlepsze.
2. podczas hamowania lekkiego wyczuwam drgania kierownicy i nie tylko, ale jak zahamuje bardziej to juz drgania znikaja, jaka to moze byc przyczyna, wczesniej ich tak nie odczuwalem.
3. na wakacjach chce pomalowac na nowo zderzaki znacie jakas dobra metode na pozbycie sie starej farby aby nie porysowac zderzakow?
Dzieki za wszelka pomoc.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-06-2008, 17:14   

Hopen napisał/a:
1. amortyzatorow tyl, tylko nie wiem jakie najlepiej zastosowac

KYB gazowe
Hopen napisał/a:
jaka to dokladna wersja auta

Model E57A / silnik: 4D68
Hopen napisał/a:
2. podczas hamowania lekkiego wyczuwam drgania kierownicy

Prawdopodobnie tarcze do wymiany?
Hopen napisał/a:
chce pomalowac na nowo zderzaki znacie jakas dobra metode na pozbycie sie starej farby

woda i papier(wodny) i jedziesz.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2008, 17:58   

Dzieki wielkie :)
a z tymi drganiami to nie zawsze sa zazwyczaj z 80 do 60 km/h,
ale wielkie dzieki za pomoc.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-06-2008, 18:02   

Hopen napisał/a:
a z tymi drganiami to nie zawsze sa zazwyczaj z 80 do 60 km/h,

Wyważ koła?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11155
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-06-2008, 19:39   

Cytat:
Prawdopodobnie tarcze do wymiany?


Oczywiście że tak.

Hopen napisał/a:
. na wakacjach chce pomalowac na nowo zderzaki znacie jakas dobra metode na pozbycie sie starej farby aby nie porysowac zderzakow?


Jeżeli się nie łuszczy,można tak jak pisała koleżanka.
Jeżeli się jednak łuszczy,można użyć środka do usuwania powłok lakierowych.


Pozdrawiam :)
 
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2008, 20:33   

kola byly wywazane ale widocznie tarcze beda do wymiany a lakier sie nie luszcze tylko jest juz za bardzo porysowany i chce pomalowac.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-06-2008, 20:44   

Hopen napisał/a:
lakier sie nie luszcze tylko jest juz za bardzo porysowany i chce pomalowac

Żeby pomalować to i tak musisz zmatować przed podkładem , a na głebokie rysy to potrzebna będzie szpachla. To tak ogólnie. A teraz tak:
Papier wodny bardzo drobny ( 2000 ) i jedziesz zderzak, potem szpachlex natryskowy - papier wodny i jedziesz do gładkości, następnie podkład - papier wodny i jedziesz, potem baza, bezbarwny i ostateczna polerka.
Jeśli coś przeoczyłam koledzy dopiszą!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 11:23   

Dziekuje za wszelka pomoc.
a jeszcze pytanie z innej beczki, wyczytalem na forum ze do ukladu wspomagania kierownicy proponujecie DEXRON, tylko nie wiem jaki ja mam, zapomnialem poprzedniego wlasciciela sie zapytac, czy mozna mieszac plyny i jaka jest roznica miedzy czerwonym a zielonym?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 14-06-2008, 18:12   

Hopen napisał/a:
tylko nie wiem jaki ja mam

DEXRON na 100%

[ Dodano: 14-06-2008, 19:15 ]
Hopen napisał/a:
czy mozna mieszac plyny i jaka jest roznica miedzy czerwonym a zielonym?

Nie!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 21:59   

płyn to poznasz jak zaglądniesz do zbiorniczka, drgania to tak jak wyżej napisał kolega przyczyna to tarcze prawdopodobnie miałeś rozgrzane tarcze i wjechałeś w wodę jest to najczęstsza przyczyna skrzywienia tarczy nawet nowej, a co do zderzaka to wystarczy papier 1000 i woda i tak musisz zapodkładować przed lakierowanie m więc nie ma potrzeby się przepalać, a do tworzyw sztucznych musisz zastosować specjalny podkład żeby nie odpadł lakier po krótkim czasie, jak już położysz podkład to wtedy papierem 2000 i woda,
jezeli będziesz miał jakieś pytania odnośnie tego samochodu to pytaj mam taki sam model i już troszkę poznałem go więc postaram pomóc w miarę możliwości pozdrawiam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11155
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2008, 00:05   

will napisał/a:
musisz zastosować specjalny podkład żeby nie odpadł lakier po krótkim czasie



Tak zwany uelastyczniacz :)
 
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 10:12   

Dzieki WAM WSZYSTKIM pomogliscie, wielkie dzieki jak cos to bede jeszcze pytal,
Dziekuje jeszcze raz, i milego uzytkowania autka :) )
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 12:42   

Podłącze się do wątku, bo właśnie ok.2 miesiące temu zmieniłem amortyzatory z tyłu.
Kupiłem od raczej chwalonego na forum sprzedawcy BRUK MOTOR.
poprzednio kupowalem od niego tylł kayaba do lancerka i było super.
Kupiłem KaYaba i niestety olejowe,co wiecej Kayaba ale made in Thailand :?

Po ok. 2 miesiącach użytkowania prawy póścił olej.

Mam zamiar teraz reklamować i moja wątpliwość jest taka,czy reklamuje się komplet czy tylko uszkodzoną sztukę.
Jeśli tylko uszkodzony to czy ten dobry moze zostać?
Wiem,że amortyzatory wymienia się zawsze komplet, ale jeśli między 1 i 2 będzie różnica tylko ok 2 miesiące 4 tys km to chyba nie bedzie to jakieś niebezpieczne :?:
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 20:39   

jeżeli kupisz jedną sztukę nie dostaniesz gwarancji takie są zasady w firmach. a jak zareklamujesz to ten uszkodzony do do dwóch tygodni sie czeka. odnośnie tego czy dwa masz oddać czy tylko uszkodzony to sprzedawca decyduje po konsultacji z dystrybutorem danej części
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 15:09   

w sprawie amorek to ja mam zamiar sobie kupic KYB 341142, czyli sa to gazowe na tyl, najtaniej w malopolsce znalazlem za 225zł w hurtowni, mysle ze juz taniej nie znajde, i co o tym sadzicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.