Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0T] gdzie podpiac domykanie szyb - sterowanie ma
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 15:12   [E39A 4WD 2.0T] gdzie podpiac domykanie szyb - sterowanie ma

witam moze wie kltos gdzie podpiac przewod od sterownika zeby domykalo szyby po zamkniecie centralnego, jest 35s. impuls masy na domykanie tylko niewiem gdzie sie podpiac a niemam az tyle czasu zeby sie z tym bawic moze ktos podlaczal, no i szyber dach tez przydalby sie

jeszcze centralny zamek tylnej klapy pisalem na forum czy jest fabryczny dostalem odpowiedz ze nie, ale widzialem przewod od zamka tego w klapie, idzie z fabryczna wiazka przewodow na 100% sterowany plusem chcialbym wiedziec gdzie ten prxzewod idzie pod bezpiecznik jakis ? czy inne polaczenie??

..licze na pomoc
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2008, 23:06   

Hmm, jeżeli chodzi o tylną klapę to faktycznie tam nie ma i nie było centralnego. Są tam przewody od świateł, kabel masy ale brak jakiegokolwiek siłownika od centralnego. Tak więc jeżeli sam nie wstawisz ( bardzo łatwo to zrobić, niczego nie trzeba wiercić, pasuje jak ulał uniwersalny siłownik we wnęce za zamkiem) to nie będzie tam nic.
Sprawa domykania wygląda następująco.
Sterownik (centralka zewnętrzna) musi zostać podpięta na przewodach przy silnikach szyb (są tam dwa przewody przy każdym z silników). Tu problem długości przewodów od jednego motoru do drugiego i do centralki.
Szyberdach z kolei posiada motor nad Twoją głową (pod podsufitką) gdzie także są 2 przewody. Tak więc sprawa prosta, należy wcześniej przejrzeć manuala z sekcji elektrycznej i już wiesz jakie przewody. Niestety rocznikowo montowali różne kolory :cry:
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2008, 12:56   

.... a co musze odkrecic zeby dostac sie do silnika szyberdachu??
podsofitke wyciagnac??
i niema innej mozliwosci podpiecia sie tylko bezposrednio przy samych silnikach??
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2008, 19:13   

Jak inaczej impuls z centralki bezpośrednio poruszy szybami lub szyberdachem? Do sterowania szybami oraz szyberdachem idą przewody doprowadzające napięcie. Dopiero od sterownika przewodami podawane jest napięcie na silniki. I tutaj można ingerować z centralą zewnętrzną.
Aby niczego nie uszkodzić obejrzyj manuala. Ja nigdy nie ściągałem podsufitki, a zatem nie pomogę.
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 05-07-2008, 19:45   

mysle zeby wpiąc sie w silniczek szyberdachu nietrzeba sciągac podsufitki, wustarczy tylko zczaić które kable sa od szyberdachu a schodzą one napewno po lewym słupku w dół

[ Dodano: 05-07-2008, 19:46 ]
mysle zeby wpiąc sie w silniczek szyberdachu nietrzeba sciągac podsufitki, wustarczy tylko zczaić które kable sa od szyberdachu a schodzą one napewno po lewym słupku w dół ewentualnie wyjaśc przysiski od szyberdachu i zobaczyc jakie sa kolory kabli
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2008, 20:57   

Błąd. Napisałem właśnie o tym. W wiązce są wyłącznie przewody zasilające, brak jest przewodów sterujących.
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 05-07-2008, 21:02   

ale przewody sterujące podłączone sa chyba do przycisków ?

[ Dodano: 05-07-2008, 21:05 ]
Serek, a tak poza tematem bardzo ci współczuje z utraty najbliższej osoby tez wiem cos o tym[*]
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2008, 23:15   

Tak, do przycisków. A gdzie są przyciski?

Cytat:
Serek, a tak poza tematem bardzo ci współczuje z utraty najbliższej osoby tez wiem cos o tym[*]

Dziękuję. Nie wiem co napisać. Wybacz.
_________________

 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 06-07-2008, 00:17   

Ja mam pytanie o szyberdach. Kiedy zamykam dach odsunięty całkowicie (nie uchylony) po wciśnięciu przycisku zamyka się do połowy i staje, wtedy muszę nacisnąć jeszcze raz i zamyka się do końca. Czy to jest prawidłowe zachowanie, czy u mnie jest coś skopane? Oczywiście interesuje mnie głównie kwestia automatycznego domykania go, chociaż przy ręcznej obsłudze jest to trochę denerwujące i chętnie bym to przerobił (naprawił?).
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2008, 00:56   

Cytat:
Ja mam pytanie o szyberdach. Kiedy zamykam dach odsunięty całkowicie (nie uchylony) po wciśnięciu przycisku zamyka się do połowy i staje, wtedy muszę nacisnąć jeszcze raz i zamyka się do końca. Czy to jest prawidłowe zachowanie, czy u mnie jest coś skopane? Oczywiście interesuje mnie głównie kwestia automatycznego domykania go, chociaż przy ręcznej obsłudze jest to trochę denerwujące i chętnie bym to przerobił (naprawił?).


jest to w pełni właściwe zachowanie.

przewody od sterowania znajdują się tak jak pisał waldi przy przyciskach, które należy zdemontować razem z oświetleniem i z tego co pamiętam widać wtedy nawet sam silnik.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 06-07-2008, 09:05   

właśnie też tak mam z szyberdachem i niewiem jaki japońce mieli w tym cel, zeby tylko niebyło tak jak podepnie sie automatyczne domykanie szyb ze domknie sie do połowy tylko
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 06-07-2008, 16:41   

waldi-1 napisał/a:
zeby tylko niebyło tak jak podepnie sie automatyczne domykanie szyb ze domknie sie do połowy tylko

Właśnie tego się boje. To, że trzeba drugi raz przycisk wcisnąć można przecierpieć, ale przy domykaniu to trochę komplikuje sprawę.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 06-07-2008, 16:44   

zostaje tylko wyszukac co jest przyczyna tego zatrzymywania sie szyberdachu i to pominąć
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24280
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-07-2008, 19:54   

szyber sie tak zawsze zatrzymuje w polowie szerokosci - taki ma "program" dzialania
kazdy fabryczny z E3x tak ma
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-07-2008, 12:33   

A zatem pozostaje wyłapanie przewodów od silnika szyberdachu. Powinny to być przewody Zielony i Czerwony o przekroju 1.25mm (oprócz czarnego i niebieskiego z paskiem czarnym o podobnym przekroju)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.