Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,,
Autor Wiadomość
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 25-07-2008, 23:38   [Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,,

witam , mam taki problem,, autko na gazie ma podniesione obroty,, na paliwie gasnie,po dodaniu gazu go dusi,, co to moze byc,, ?? prosze o pomoc. samochód stoi juz u mechanika 3 tyg, PRZEPUSTNICA wyczyszczona. silnik krokowy wymieniony , podlaczona druga dobra przeplywka- bez zman,, po jej odlaczeniu silnik pracuje normalnie, ja i mechanik juz nie wiemy co robic,, gdzie szukac przyczyny tego problemu,, jakies styki?? komputer regulacji silnika?? proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Matejko 06-08-2008, 16:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 26-07-2008, 09:57   

z pewnością na kompa by trzeba było sie nią przejechać...jak tam nic nie wykaże...zmień mechanika albo niech sie innego poradzi...
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 26-07-2008, 15:53   

facet ma kompa,, mowi ze nic szczegolnego nie pokazuje,, mowil cos ze sonda lamda pokazyje jakas ubogą mieszanke czy coś takiego,, ze przeplywomierz tez tam cos,, ale twierdzi ze przeplywomierz jest dobry bo podpinal inny , sprawny bez rezultatu,,, zamowilem komputer silnika,, jak dojdzie i dalej bedzie bez zmian bede musial poszukac innego mechanika,,

[ Dodano: 28-07-2008, 16:05 ]
nie ma nikogo z jakims pomyslem..??:((((((
 
 
 
Lukaszmm 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-07-2008, 19:02   

Skoro sonda podaje komunikat a zbyt ubogiej mieszance może po prostu jest dziura na tłumiku elastycznym i łapie lewe powietrze??
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2008, 20:40   

Też stawiam na problem z powietrzem, pamiętam że w sarszych samochodach blokowało się częściowo wlot powietrza (silnik dostawał miejszą dawkę powietrza) żeby samochód chodził równo na gazie, był tylko mały problem - z regóły gasł po przełączeniu na benzyne.
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 30-07-2008, 12:23   

dzis meechanik ma to posprawdzac z tym powietrzem,, dam znac na forum odrazu,, A co do gaśniecia na banzyynie to wczesniej wszytsko bylo ok,, chodzi i na tym i na tym,,, z tym ze podbijal do okolo 2 tys obrotow na gazie i benzynie,teraz tylko na gazie, ale chodzi, przy zwiekszonych obrotach,, jak cos bede wiedzila napisze odrazu,, puki co piszcie dalej co o tym myslinie bo juz nie wiem co z tym autem zrobic,,:(( dzieki pozdr

[ Dodano: 31-07-2008, 21:31 ]
tlumik caly,, mechanikj rozebral juz pol silnika,, do kolektora,, nie ma zadnej usterki,,, cale elektryka ok,, powidzil ze jedyna i ostatnia opcja jaka mu sie nasywa to uszczelka pod glowica,, ze tam jest lewe powietrze,, co wy sadzice o tym...??
 
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 01-08-2008, 16:32   

a od kiedy sie tak dzieje? może wykonywałeś jakąś naprawe i od niej się zaczęło? może to sonda pada i przez to wykazuje ubogą mieszanke?
Czy ten mechanik naprawiał kiedyś Mitsubishi czy to jego pierwszy? Bo jak tak to jedz do innego bo wymieniając kolejno wszystkie części to lepiej kupić nowy :?
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 01-08-2008, 21:14   

juz opisuje,,, pierw pojawil sie problem z obrotami zarowno na gazie i benzynie,, podbijal do 2 tys , jezdzilem tak jakies 3 miesiace,, nic sie nie dzialo,,pojechalem do irl,, zatsawilem auto tesciowej,, jezdzila jakies 2miesiace,, i pewnego dnia nie zapalil,, samochód pali tylko na benzynie,, po rozgrzaniu sam sie przelancza na gaz,, pojechal do mechanika,,, wymienil przeloncznik od gazu.. ale problem nie zniknąl,.. znalazl przyczyne , jak twierdzi w podaniu paliwa,, wymienil pompe (nowa), potem krokowiec , i regulator cisnienia (uzywka na allegro) . sprawdzil przeplywomierz podpinajac inny,., zadnej reakcji ,roznicy.. i tak po tym wszystkim nie jest w stanie ustawic obrotow na gazie dalej podbija do 2 tys , na benzynie gasnie , a po dodaniu gazu robi buuuu wogule nie wchodzi na obroty,, jak by lewe powietrze, duzo lewego powietrza... aha jak podpinalo do kompa nie ma wiekszych bledow pozatym ze mowil cos ze sonda i przeplywka pokazuje uboja mieszanke,, czy cos takiego,,ale mowil ze to nie znaczy ze sonda jest walnieta czy przeplywka,, aha facet ma dosc duzy serwis a sam jezdzi mitshubishi pajero,, rozpisalem sie ale probolem dla mnie jest dosc spory i dalej nierozwiazany,,, staralem sie przekazac wszystko,,,:(((
 
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 01-08-2008, 21:24   

spróbuj nauczyć go obrotów od początku.
może ktoś odłączył akumulator i nie nauczył obrotów bo mniej wiecej takie objawy miałem po odpiecie aku.
Więc odepnij klemy na kilka minut i podłącz. Następnie odpal Cari nie dotykajac gazu i niech tak pochodzi 15 minut na benzynie przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, lub do włączenia wiatraka. Po tym czasie włącz wszystkie urządzenia z jakimi zawsze jezdzisz i niech tak pochodzi jeszcze 5 min. Następnie zrób 20 km na benzynie i przełącz na gaz a on sie juz sam dostroi.
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 01-08-2008, 22:09   

juz to robilem kiedys bez skutku zadnego,, jak mial takie obroty na gazie i benzynie,,, a teraz od doslaownie sie dlawi na banzynie,,,robie duze buuuuu taki przytlumiony dzwiek,,, i odrazu gasnie
 
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 01-08-2008, 22:22   

jesli po wymiania krokowca i czyszczeniu przepustnicy nie uczyłes obrotów to jednak to zrób bo nic nie kosztuje a i tak trzeba :wink:
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
jacekm1966 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 44
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-08-2008, 22:49   

Witam miałem podobny problem z wysokimi obrotami na gazie i benzynie, ale mam sąsiada z srewisu MItsu i podpiął komp i pokazało jakieś błąd z krokowcem (jakaś zła wartość0, ale cała naprawa sprowadziła się do poluzowania linki gazu była za bardzo napięta i regulacji krokowca (luzował dwie śrubki mocujące krokowca i nim delikatnie obracał) zaznaczę że całą tą regulacjie przeprowadzał z podpiętym komp i na nim pokazywała się odpowiednia wartość. I teraz chodzi jak malina trzyma obroty na gazie i benzynie a wcześniej tak jak u Ciebie 2000 obr.
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 02-08-2008, 00:14   

dzieki wielkie ... juz drukuje to do pokazania mechanikowi,,,ale czemu teraz ten silnik teraz tak calkowicie gasnie i tlumi sie na banzynie...??

aha a pytanie mam jeszcze jedno..: czy to mozliwe zeby bral silnik lewe powietrze z uszczelki pod glowica??
 
 
 
phixius 
Mitsumaniak
Gotów do lotu ;)

Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 181
Skąd: Kalisz
Wysłany: 02-08-2008, 11:47   

Z uszczelki pod głowicą mogą być przedmuchy, ale to nie trzyma wówczas ciśnienia, a nie żeby tam pobierało powietrze.

Jeśli juz sprawdź szczelność podłączenia rury powietrza idącej od przepływomierza do kolektora. I jeśli masz tam zamontowaną również bum-klapkę to czy się nie podgięła od strzału. Temat podobny był opisywany w dziale wrasztat-lpg

pozdrawiam
_________________

 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 02-08-2008, 19:17   

bum klatka ok,, cala rura tez szczelna,,, hmmmm a moze jakis filtr paliwa?? zle paliwo ?? bo juz glupieje,,a coraz bardziej sie przekonuje ze wymiana uszczelki pod glowica to nie jest dobry pomysl..,.,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.