Spalone spręgło i nie odpala. Pomocy!!! |
Autor |
Wiadomość |
wujek89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt cj0 1.3 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:23 Spalone spręgło i nie odpala. Pomocy!!!
|
|
|
Witam. Od jakiegoś czasu miałem problemy ze sprzęgłem, ślizgało się. I dzisiaj wracając do domu ledwo mój misiek dał rade podjechać pod górkę i w pewnym momencie stanął całkowicie. Wciskając gaz silnik tylko wył, rosły obroty a auto nie jechało. Podholowałem go pod dom i tu już nie chciał odpalić. Wiecie co może mu być?? |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:25
|
|
|
Przestawił się czujnik położenia wału (nie pamiętam czy to dokładnie to ale chyba to ). |
_________________
 |
|
|
|
 |
wujek89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt cj0 1.3 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:28
|
|
|
Dodam tylko, że przy próbie odpalania słychać takie jednorazowe stukniecie czy cykniecie nie wiem jak to nazwać. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:31
|
|
|
wujek89 Standardowo sprawdź czy Ci pasek rozrządu nie przeskoczył. Poprzez kończące się sprzęgło i nagły transfer momentu pasek mógł zostać poddany dużemu naprężeniu co w następstwie mogło doprowadzić do przeskoczenia. Sprzęgło nie powinno mieć przecież wpływu na odpalanie auta. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
wujek89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt cj0 1.3 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:36
|
|
|
mam nadzieję, że to pasek a nie nic poważniejszego, bo rozrząd i tam mam do wymiany już ;/ |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:43
|
|
|
wujek89 napisał/a: | mam nadzieję, że to pasek a nie nic poważniejszego |
Pasek to chyba najpoważniejsza opcja...Jeśli przeskoczy o kilka zębów to masz sytuację analogiczną do zerwania-zawory witają się z tłokami i silnik mówi pa pa tak w skrócie. Przechodziłem przez zerwanie więc Ci tego nie życzę:) Ale nie chciałem Cię przestraszyć:) . To był tylko mój typ, być może przyczyna leży zupełnie gdzie indziej. Nie martw się na zapas!:) sprawdź pokrycie znaków (pod górną osłoną rozrządu i na kole pasowym - z literką T na osłonie dolnej) i wszystko będzie jasne. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
Ostatnio zmieniony przez idas 07-05-2010, 00:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wujek89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt cj0 1.3 gl
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 06-05-2010, 23:58
|
|
|
no to nieźle... |
|
|
|
 |
|