Smutna ciekawostka |
Autor |
Wiadomość |
mlisiecki [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2006, 19:11 Smutna ciekawostka
|
|
|
Trafił mi się taki artykuł
http://www.edmunds.com/ow...04/article.html
a tam zdjęcia z crash testów 3 wersji Galanta ...
Oby nikt nigdy nie sprawdzał wyników tych testów osobiście ...
A jak już to znacie to szefowie forum niech usuną
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-05-2006, 20:37
|
|
|
no a jak powinny wyglądać po uderzeniu, przecież wiadome jest, że teraz auta robi sie, żeby pochłaniały siłę uderzenia a nie odbijały sie od przeszkody, dlatego pojazd wygląda makabrycznie, ale ma ocalić pasażerów. Druga sprawa, że chyba w niedeformowalną przeszkodę przywalały. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
mlisiecki [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2006, 20:52
|
|
|
Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph. Tylko, żeby nie było, że się wymądrzam ) |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2006, 20:53
|
|
|
qrde aż strach pomyśleć jak wyglądała by moja e3-ka po czołówce brrrr-ale nie mam zamiaru jej rozbić |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-05-2006, 21:09
|
|
|
i komu przeszkadzała konstrukcja ramowa jak w Wartburgini |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-05-2006, 21:56
|
|
|
miałem dzwona autem ramowym i przy hamowaniu z V=ok 80 km/h gdzie nie wytraciłem zbytnio prędkości uderzyłem w bok auta, które zajechało mi drogę ustawiając się w poprzeg jezdni i rama uratowała mnie przed wbiciem silnika do przedziału pasażerskiego strefa zgniotu zatrzymała sie własnie na poprzecznej belce ramy |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-2006, 22:01
|
|
|
Też miałem dzwona w samochodzie ramowym. Dokładnie w Toyocie LiteAce (tfu - TOYOTA). Wbiłem się w Chryslera Grand Voyagera. U mnie szyba pekła na pół i trochę pogniótł się przód a z Grand Voyagera zrobił się Voyager. Na dodatek kolo odjechał na lawecie a ja pojechałem dalej.
Tyle o ramie
Co do E3x- te samochody były solidnie wykonane. Duzo bardziej niż E5x i późniejsze |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-05-2006, 12:03
|
|
|
Galant 2004 wyglądał nieźle. E5 - fakt, nawet drzwi się przesunęły.
Ale podobno nowy Gal - ten od 03 wzwyż, to nawet lepsze miał wyniki od Camry (która to przecież jest klasę wyżej - bardziej z Sigma/Diamante). |
|
|
|
 |
Maro [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2006, 19:59
|
|
|
Bardzo ciekawe i zastanawiajace!, mozna sie przestraszyc wniaskujac z tych zdjec (chodzi o gala '95) tylko ze ja mialem porzadnego dzwona niedawno z ktorego wyszedlem caly po za bolaczkami (i wszyscy sie dziwili jak to mozliwe)albo fart albo jest inaczej niz na zdjeciach!!! i to z latarnia tez w przedzial kierowcy. Policja mowila ze predkosc uderzeniowa byla 80-60 km/h az latarnie sciolem i balem sie, ze sie obali na fure (a ona dziala gorzej jak sciana, bo jak noz "przecinak"). Kiedys kumpel mial zdarzenie z ciezarowka az ja przestawil na inny tor i tez nic mu sie nie stalo a galant nie wygladal tak zle jak na zdjeciu. Wiec teraz nie wiem co myslec o tym tescie gdyz ten galant na zdjeciu wyglada tragicznie a ja z kolei mam pozytywne doswiadczenia z nim podczas tragicznych chwil, bo uratowal mi zycie i sprawia wrazenie ze jest twardy. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2006, 23:26
|
|
|
mlisiecki napisał/a: | Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph. |
sądze że w tym przypadku deformowalny jest tylko galant. |
|
|
|
 |
|