Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt
Autor Wiadomość
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 05-07-2009, 17:58   niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt

Witam...niedawno stalem sie posiadaczem pięknego pojazdu jakim jest mitsu 3k vr4 lecz pojazd ten jako iz kupiony hmmm dosc tanio (liczylem sie z kosztami napraw:>) wykazuje sie pewnymi problemami technicznymi ...jak na razie są to problemy czysto wizualne lub tez delikatne akustyczne:>

wiec po odpaleniu silnika wydaje sie ze wszystko jest ok ale po chwili pracy na niskich obrotach,.... zapali sie check silnika sprawdziłem na kompie błedy i wykazalo ze przeplywka... plus bląd z wtryskiwacza... ale nie jestem pewny bo nastepne sprawdzenie po 300 km wykazało ze przepływka ok ale wtryskiwacz dalej problemowy... pojazd nie stracil mocy nie szarpie nie wchodzi tez w tryb awaryjny wszystko jezdzi jak powinno spalanie tez nie jest jakies wielkie... moze mial ktos podobny problem... ? i coz z tym mozna zrobic...


nastepne co mnie intryguje to w czasie jazdy przy predkosciach powyzje 150- czuc hmmm wibracje ale tylko w momecie przyspieszania plus przy zmianach biegow (manual) slychac stukniecie (zakladam ze bedzie mialo to cos wpolnego z napedem na tylna os) ahh no i jest takie delikatne woooo woooo wooooo wooooo jak sie jedzie nasila sie w momecie puszczenia pedalu gazu dosc glosno gdy predkosc spada z 120 do 90..... czy wie kto moze coz powinienem wymienic aby to ucichlo czy moze naped jest juz na tyle trafiony ze calosci szukac..z tego co zauwazaylem poprzedni wlasciciel nie dbal zbytnio o stan ogomienia... wiec byla roznica w biezniku przod tyl jakies 2-3 mm.... posiadam caline 4x4 T i tam wiem ze taka roznica w wielkosci bierznika potrafi rozsadzic naped... czy tak samo dzieje sie w 3000 k?

no i na koniec amorki... gdzie to mozna kupic bo te ktore aktualnie sa w mistu wydaje mi sie ze pojazd jest jakis plywajacy wiec wile to zmienic... tylko nie bardzo wiem gdzie mozna dostac googlowalem ale chyba lama jestem bo nic znalesc nie moge...

dzieki za pomoc i wyjasnienie
pozdrawiam
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-07-2009, 03:17   

czesc..amorki.. jesli pozwala budzet to tein.. street lub mono flex.
jak bardziej budzetowo to K-sport ... ale ponoc tez sa bardzo dobre
wszystko to regulowany gwint i ja sie chyba w te tez zapoatrze

owe wooo wooo wooo.. od 120 do 90 .. masz zalozony stozek? czy puszke..jesli stoezek to stawialbym na to.

szarpie przerywa... brzmi jak przeplywka ,ale rownie dobrze moze byc to 1000 innych rzeczy....jesli na kompie wyskoczyla przeplywka to najlpeiej zaloz na moment od innego lub przeczysc..

odnosnie opon.. One powinny byc symstreczyne.. nie tylko na jednej osi.. wszystkie.
nei wiem co na to twoj mechnizm roznicowy ani reduktor..ale...z tego co wiem.. powinny byc takie same opony na 4 kolach.

odnosnie stukniecia przy zmianie biegow to sprawdz output shaft...
czesto koncowka walka wchodzaca w skrzynie ( zabki potrafia sie wyszczerbic) ponoc najslabszy elelemnt skrzyni 5MT.. sa dostpne ulepszone walki za ok 200usd.. mozna zmienic bez wyciagania skrzyni .

jesli masz taki efekt na kazdym biegu stukniecie to albo przeskakuje mechnizm roznicowy( przez te opony bardzo mozliwe .. rozna srednica) . lub masz cos zuzyte na przekazaniu napedu do reduktora i walu... bardzo mozliwe ze output shaft
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 06-07-2009, 21:51   

zwykla puszka dzwiek wydobywa sie gdzies spod podlogi lekko za fotelem kierowcy...




wlasnie nie szarpie nie przerywa chodzi jak zloto przyspiesza bardzo ladnie nie muli trzyma obroty okolo 600-700 na luzie,



no to bede mial sporo do wymiany jednak no ale takie uroki tanich zakupow



dzieki za info bardzo sie to wsyztko przydalo i teraz moge bardziej ukierunkowany zajac sie napedem.
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 08-07-2009, 18:18   

ehh.. za fotelem kierowcy.. dziwne ale takie dzwieki.. moze masz nieszcelny uklad dolotowy....? za fotelem kierowcy...cos co wydaje takie dzwieki...pompa paliwa?

tu mala poprawka odnosnie ceny.. to nie 200usd a raczej 600usd...cos mi sie zle kliknelo na 3sx:)
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 08-07-2009, 21:23   

wydaje mi sie ze to wal ale pewny nie jestem.
no malutka roznica:> czekam na przeplywke (kupilem czekam na filterek powietrza bo czarny....) oj musze sporo poczytac o tym pojezdzie
ale musze powiedziec ze mimo tego ze chwilowo stan taki sobie(bede walczyl o lepszy) jezdzi sie wspaniale a dzwiek silnika powala mnie na kolana mhmm
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 08-07-2009, 21:59   

bedzie dobrze , nie przejmuj sie... i tak wydasz fortune na auto...... :)
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 08-07-2009, 22:23   

Moze wydaje sie fortune na furke jak ja ,ale najwaznijsze ze daje usmiech ma twarzy jak sie na nia patrzy i daje gazu!!!!!!!!!!! :mrgreen:
A tak do rzeczy to moze reduktor ,albo tylni dyfer ci juz daje znak o zuzyciu
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 09-07-2009, 00:25   

przepraszam za OT..
pan z zabna
http://www.allegro.pl/ite...ein_tuning.html

taniocha..uzywka 2200
na stronie tein.pl.. nowka.....1200zl....
bram mi slow...
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-07-2009, 01:26   

slawekpurc napisał/a:
bram mi slow...

Własnie po to jest Forum, żeby nikogo nie naciągnął.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 09-07-2009, 18:44   

Nie wiem ,czy on zyje w innym swiecie!?!?!?
Za tyle to mozna kupic tez uzywany ale gwint Teina.Koles :axe: jest chyba nie normalny

Zeby nie byc goloslownym: http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A2%7C294%3A50
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 09-07-2009, 20:29   

wracajac do tematu:P ile w miska wchodzi oleju? dzis po przejechaniu 3.500 kilometrow sprawdzilem stan hmmm zalalem castrola syntetyk bo niby maly przelot :oops: 60 k mil...

no wiec wlalem w niego 4 litry bo podane w ze niby 4 wchodza... a tu kicha dolalem dzis kolejny litr a na miarce hmmmm podchodzi pod minimum.... nie widze zeby misiek kopcil... testowalem na rozgrzanym silniku do 6 tys obrotow puscic i lukamy na wydech zero dymu...
wymienilem przeplywke wymienilem filtr check zgasl:>:>
ahhh dodam ze mam dosc konkretnie okopcony wydech...(wyglada jak dizel power) moze zrobic plukanie silnika i zalac pol syntetykiem? jutro w planie ogledziny napedu:>


ps...chcialem tylko dodac ze te 3500 km nie bylo przejechanych hmm grzecznie...aktualnie jestem w UK wiec przejazd byl przez niemcy dosc szybki.

ps.2 jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felge 17 ?chodzi mi o standart

dzieki i pozdrawiam:D
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-07-2009, 16:09   

Ostatnio byłem u pana z żabna bo szukałem maski do eclipsy 2g i pytam czemu takie ceny z kosmosu ma, a on mówi ze on się nastawia na sprzedaż niemcom nie polakom stąd te ceny hehehe. Za przekładke na poliftowy model z uzywanych czesci krzyknął 10 koła, szkoda ze takie ceny zaporowe żąda bo gratów ma naprawdę mase.



cyber2020 oleju wchodzi 4,3 litra jesli zalezy ci na dobrym oleju to zalej Millers Oil 10w60 pełen syntetyk, a opony w serii to 245/45/17
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 10-07-2009, 21:47   

kurde i wykrakalem.....wlasnie przy zmianie sprzegla okazalo sie ze walek oraz wejscie w redukto sa juz zyzyte.. ostre trojkatne zabki...no i teraz ja musze ten walek zmienic...ale jak nie teraz to kiedy...ehh.. 3majcie kciuki...kurde. paczka juz idzie z US
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Yanko
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2009, 23:11   

wracając do tematu:P ile w miska wchodzi oleju?-------4,6 litra, jeśli twin turbo, bez turbin 4,3 litra.
jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felgę 17 ?chodzi mi o standard--------245/45/17 przód i tył
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 12-07-2009, 08:14   

Ostatnio poszly mi przewody i dolalem 5 litrow i bylo tak w centrum...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.