 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA |
Autor |
Wiadomość |
asmus [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2008, 19:01 PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA
|
|
|
Witam, mechanik u ktorego stoji moj galancik ma wielki problem lub wymówke.Otóz narzeka ze nie wi jak ustawic kable.I przerwe przerywacza(cokolwiek to znaczy).
Zawsze myslałem ze kolejnosc kabli wynika z pozycji najwyzej lub najnizej połozenego tłoka. I chyba dla mechesa nie powinien stanowic to problem. z gory dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-06-2008, 19:07
|
|
|
Bardzo prosto - 1 tłok na górze w suwie pracy (znacznik na kole pasowym wałka rozrządu pokryty z znakiem na głowicy) - palec pokaże 1 cylinder, potem kable liczysz dalej w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Ma być 1-3-4-2
[ Dodano: 25-06-2008, 19:08 ]
PS przerwy stycznika żadnej się nie ustawia |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
asmus [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2008, 19:25
|
|
|
Dzieki wielkie za podpowiedz, a czy wytłumaczyłbys mi o co chodzi z tym rozdzielaczem czy platynkami???dzieki za odpowiedz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-06-2008, 20:40
|
|
|
platynki to swiece platynowe - w 4G37 ich nie uzywasz
a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej) masz cylinder nr 1 oznaczony cyfra - potem (jak pisal Bartek) jedziesz zgodnie ze wskazowkami zegara i cylindry 1-3-4-2 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-06-2008, 20:49
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej) |
Właśnie z tym jest kłopot, bo widziałem kilka kopułek bez żadnych oznaczeń - dlatego podałem sposób znalezienia 1 cylindra (jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
asmus [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2008, 22:47
|
|
|
dzieki wielkie za podpowiedz, mam cały silniczek po generalnym remoncie całe zawieszenie zrobione i pozostaje tylko odpalic , a tu mechanik woli sobie zmieniac oleje i robic przeglady(szybki łatwy szmal) niz chwile pogłowkowac.
A wymówki ze nie zna kolejnosci kabli ........ ech szkoda komentowac
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-06-2008, 16:22
|
|
|
Bartek napisał/a: | (jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół) |
Dokładnie tak W 4G37 Pierwszy cylinder jest na dole (w kopułce) |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|