Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA
Autor Wiadomość
asmus
[Usunięty]

  Wysłany: 25-06-2008, 19:01   PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA

Witam, mechanik u ktorego stoji moj galancik ma wielki problem lub wymówke.Otóz narzeka ze nie wi jak ustawic kable.I przerwe przerywacza(cokolwiek to znaczy).
Zawsze myslałem ze kolejnosc kabli wynika z pozycji najwyzej lub najnizej połozenego tłoka. I chyba dla mechesa nie powinien stanowic to problem. z gory dzieki za pomoc
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-06-2008, 19:07   

Bardzo prosto - 1 tłok na górze w suwie pracy (znacznik na kole pasowym wałka rozrządu pokryty z znakiem na głowicy) - palec pokaże 1 cylinder, potem kable liczysz dalej w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Ma być 1-3-4-2

[ Dodano: 25-06-2008, 19:08 ]
PS przerwy stycznika żadnej się nie ustawia
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
asmus
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2008, 19:25   

Dzieki wielkie za podpowiedz, a czy wytłumaczyłbys mi o co chodzi z tym rozdzielaczem czy platynkami???dzieki za odpowiedz
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-06-2008, 20:40   

platynki to swiece platynowe - w 4G37 ich nie uzywasz
a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej) masz cylinder nr 1 oznaczony cyfra - potem (jak pisal Bartek) jedziesz zgodnie ze wskazowkami zegara i cylindry 1-3-4-2
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-06-2008, 20:49   

Krzyzak napisał/a:
a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej)


Właśnie z tym jest kłopot, bo widziałem kilka kopułek bez żadnych oznaczeń - dlatego podałem sposób znalezienia 1 cylindra (jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
asmus
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2008, 22:47   

dzieki wielkie za podpowiedz, mam cały silniczek po generalnym remoncie całe zawieszenie zrobione i pozostaje tylko odpalic , a tu mechanik woli sobie zmieniac oleje i robic przeglady(szybki łatwy szmal) niz chwile pogłowkowac.
A wymówki ze nie zna kolejnosci kabli ........ ech szkoda komentowac
pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-06-2008, 16:22   

Bartek napisał/a:
(jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół)

Dokładnie tak :) W 4G37 Pierwszy cylinder jest na dole (w kopułce)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.