Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:23 |
[CA1A 1.3] Wymian tarcz hamulcowych w CA0 1.3 na te z 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
polls
Forumowicz

Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2006, 12:48 [CA1A 1.3] Wymian tarcz hamulcowych w CA0 1.3 na te z 1.6
|
|
|
nurtuje mnie takie pytanie czy do CA0 1.3 da się włożyć tarcze wentylowane z 1.6 wiem że różnia się grubością iśrednicą (1.3 234x45x13x4mm 1.6 236x45x18x4mm). Ktoś próbował cośtakiego zrobić myśle że nie jestem pierwszy z takim pomysłem. Niestety nie pośiadam tarczy od 1.6 żeby to sprawdzić a nie chce kupować w ciemno |
_________________ Colt CA0 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 01:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-01-2006, 13:19
|
|
|
Myślę że niebędziesz miał najmniejszych problemów - pod warunkiem że przełożysz razem z zaciskiem i jażmem mocującym....
Po takim zabiegu pamiętaj o korekcji hamulca tylnego...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
polls
Forumowicz

Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2006, 13:41
|
|
|
chodzi o to czy tarcza bedzie pasowac bez zmiany zacisku |
_________________ Colt CA0 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2006, 13:44
|
|
|
Nie będzie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-01-2006, 14:11
|
|
|
Czy ja jakoś nie wyraźnie pisze??? może nie po polsku ???
Kurka przeć ja napisał ży si ni da - trzyba razem zy wszystkim....
ehhh Panoćki
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
polls
Forumowicz

Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2006, 15:44
|
|
|
No prosze jaką piękną polszczyzną włada obywatel ROMEL ,co do odpowiedzi to była niejasna
pozdrawiam |
_________________ Colt CA0 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 23:38
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Myślę że niebędziesz miał najmniejszych problemów - pod warunkiem że przełożysz razem z zaciskiem i jażmem mocującym.... |
ja tu nie widze niejasnosci w wypowiedzi ROMEL, |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-07-2008, 19:14
|
|
|
Na czym polega i jak się robi korekcję hamulca tylnego w wypadku zmiany hamulców z przodu ? |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
Dedis [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2008, 13:23
|
|
|
nie wiem jak w przypadku colta ale zwiększając siłę hamowania z przodu trzeba zmienić stosunek korektora siły hamowania przód-tył |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-07-2008, 19:16
|
|
|
Więc jest jakaś regulacja hamulca tylnego czy ustawiamy hamulce za pomocą wspólnego korektora ? W przypadku wzmocnienia przodu osłabiamy czy zwiększamy skuteczność hamowania z tyłu ?
Co się dzieje jeśli przełożymy jarzma i zaciski (z przodu i z tyłu) z mocniejszej (hamulcowo) fury do słabszej ? Też trzeba regulować ? Jeśli jest to np Colt Ca0 1.3 i 1.6 (pomijam fakt hamulców z tyłu, bo nie pamiętam czy tam są tarcze). Czy wtedy układ hydrauliczny z 1.3 da sobie radę z hamulcami od 1.6 ? |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2008, 19:50
|
|
|
Najprościej byłoby porównać wygląd korektorów. Są pod podwoziem na tylnych przewodach hamulcowych o ile pamiętam koło zawieszenia. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|