Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Wtryski paliwa, problem!
Autor Wiadomość
Dawca
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2008, 16:55   [CJ1A 1.3] Wtryski paliwa, problem!

Witam, mam problem z moim miśkiem, spalanie w mieście kiedyś 8,5 litra lecz od jakiegoś czasu 12 i z dnia na dzień rośnie, obroty na postoju wachają się od 400 obrotów do 900 tj być powinno, na nie rozgrzanym silniku zapach nie przepalonego paliwa, w miare rozgrzania zapach jest coraz mniej intensywny, do mechanika na czwartek jestem umówiony, na pierwszy rzut oka powiedział że to prawdopodobnie wina wtrysków. I tutaj moje pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Jakie koszty naprawy czy wymiany? Czy mogą być tego inne przyczyny?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-08-2008, 17:10   

Najpierw sonda lambda do sprawdzenia.
 
 
Dawca
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2008, 00:17   

Jeśli będzie chciał wymieniać wtryski upierać się przy tym żeby pierw sprawdził sondę lambda?
Pytam bo z tymi naszymi fachowcami różnie :/
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-08-2008, 01:06   

Jesli nie jest pewny to niech nic nie rusza :!: A najlepiej podjechac do drugiego mechanika i posluchac tez jego rady...
Jesli to jest dobry mechanik to przed wymiana takiego jakby na to nie patrzyl waznego mechanizmu jakim jest wtryskiwacz powinien sprawdzic wszystko do okola co moze rowniez powodowac taka usterke..
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-08-2008, 17:37   

Dawca napisał/a:
Jeśli będzie chciał wymieniać wtryski upierać się przy tym żeby pierw sprawdził sondę lambda?
Tak.
 
 
Dawca
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 11:06   

Sonda sprawdzona, wszystko z nią ok, 3 mechaników jest zdania że to wtryski :/ Ktoś się orientuje ile to będzie kosztować?
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 21-08-2008, 11:39   

ci trzej mechanicy są zdania że sonda jest ok czy może ją jakoś sprawdzali a jeśli
tak to jak i jakie wyszły wskazania -wyniki tych prób
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2008, 12:36   

A aparat zapłonowy sprawdzony? Rafał_Szczecin i Roch_27 mieli drastycznie zawyżone spalanie w Coltach CJO, gdy mieli uszkodzone aparaty zapłonowe. Jakieś inne objawy w trakcie jazdy z obrotami od 2000 wzwyż? Jakieś mulenie?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-08-2008, 13:02   

wichura1 napisał/a:
Rafał_Szczecin i Roch_27 mieli drastycznie zawyżone spalanie w Coltach CJO, gdy mieli uszkodzone aparaty zapłonowe
W tym przypadku są identyczne objawy, zamiast 8 pali 12l, kuleją jałowe. Dawca, masz się z kim zamienić na aparaty zapłonowe? Może poszukasz na pod forum Śląskim, kogoś kto by się z tobą zamienił?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Dawca
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 15:30   

Sonda była sprawdzana, zamienili na sprawną i nic się nie zmieniło, samochód sprawdzany na komputerze u jednego mechanika i jest zdania po wynikach że to wtryski, teraz stoi od rana u innego i robi to samo, wole się upewnić u paru mechaników bo wtryski to nie mały wydatek :/
Co do innych objawów zaobserwowałem rwanie przy zmianiach biegu z 1 na 2 i o wiele słabszy silnik, do setki w 18 sekund :|

I po kontroli, już wszystko jasne, 3 wtryskiwacz do wymiany. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

[ Dodano: 30-08-2008, 11:01 ]
Trzeci wtryskiwacz wymieniony, świece wyczyszczone, aparat zapłonowy przeczyszczony przewody WN również tak samo jak i wszystkie wtryskiwacze, rwania z 1 na 2 bieg już nie ma lecz spalanie dalej wysokie w granicach 12 litrow :/ zapach benzyny dalej się unosi jak i wahania obrotów na biegu jałowym, sonda sprawdzona wszystko z nią ok. Już nie mam siły, macie ktoś jakieś pomysy jeszcze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.