 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Wtryski paliwa, problem! |
Autor |
Wiadomość |
Dawca [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2008, 16:55 [CJ1A 1.3] Wtryski paliwa, problem!
|
|
|
Witam, mam problem z moim miśkiem, spalanie w mieście kiedyś 8,5 litra lecz od jakiegoś czasu 12 i z dnia na dzień rośnie, obroty na postoju wachają się od 400 obrotów do 900 tj być powinno, na nie rozgrzanym silniku zapach nie przepalonego paliwa, w miare rozgrzania zapach jest coraz mniej intensywny, do mechanika na czwartek jestem umówiony, na pierwszy rzut oka powiedział że to prawdopodobnie wina wtrysków. I tutaj moje pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Jakie koszty naprawy czy wymiany? Czy mogą być tego inne przyczyny? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-08-2008, 17:10
|
|
|
Najpierw sonda lambda do sprawdzenia. |
|
|
|
 |
Dawca [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2008, 00:17
|
|
|
Jeśli będzie chciał wymieniać wtryski upierać się przy tym żeby pierw sprawdził sondę lambda?
Pytam bo z tymi naszymi fachowcami różnie :/ |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 20-08-2008, 01:06
|
|
|
Jesli nie jest pewny to niech nic nie rusza A najlepiej podjechac do drugiego mechanika i posluchac tez jego rady...
Jesli to jest dobry mechanik to przed wymiana takiego jakby na to nie patrzyl waznego mechanizmu jakim jest wtryskiwacz powinien sprawdzic wszystko do okola co moze rowniez powodowac taka usterke..
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-08-2008, 17:37
|
|
|
Dawca napisał/a: | Jeśli będzie chciał wymieniać wtryski upierać się przy tym żeby pierw sprawdził sondę lambda? | Tak. |
|
|
|
 |
Dawca [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2008, 11:06
|
|
|
Sonda sprawdzona, wszystko z nią ok, 3 mechaników jest zdania że to wtryski :/ Ktoś się orientuje ile to będzie kosztować? |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 21-08-2008, 11:39
|
|
|
ci trzej mechanicy są zdania że sonda jest ok czy może ją jakoś sprawdzali a jeśli
tak to jak i jakie wyszły wskazania -wyniki tych prób |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2008, 12:36
|
|
|
A aparat zapłonowy sprawdzony? Rafał_Szczecin i Roch_27 mieli drastycznie zawyżone spalanie w Coltach CJO, gdy mieli uszkodzone aparaty zapłonowe. Jakieś inne objawy w trakcie jazdy z obrotami od 2000 wzwyż? Jakieś mulenie? |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 21-08-2008, 13:02
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Rafał_Szczecin i Roch_27 mieli drastycznie zawyżone spalanie w Coltach CJO, gdy mieli uszkodzone aparaty zapłonowe | W tym przypadku są identyczne objawy, zamiast 8 pali 12l, kuleją jałowe. Dawca, masz się z kim zamienić na aparaty zapłonowe? Może poszukasz na pod forum Śląskim, kogoś kto by się z tobą zamienił? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Dawca [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2008, 15:30
|
|
|
Sonda była sprawdzana, zamienili na sprawną i nic się nie zmieniło, samochód sprawdzany na komputerze u jednego mechanika i jest zdania po wynikach że to wtryski, teraz stoi od rana u innego i robi to samo, wole się upewnić u paru mechaników bo wtryski to nie mały wydatek :/
Co do innych objawów zaobserwowałem rwanie przy zmianiach biegu z 1 na 2 i o wiele słabszy silnik, do setki w 18 sekund
I po kontroli, już wszystko jasne, 3 wtryskiwacz do wymiany. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
[ Dodano: 30-08-2008, 11:01 ]
Trzeci wtryskiwacz wymieniony, świece wyczyszczone, aparat zapłonowy przeczyszczony przewody WN również tak samo jak i wszystkie wtryskiwacze, rwania z 1 na 2 bieg już nie ma lecz spalanie dalej wysokie w granicach 12 litrow :/ zapach benzyny dalej się unosi jak i wahania obrotów na biegu jałowym, sonda sprawdzona wszystko z nią ok. Już nie mam siły, macie ktoś jakieś pomysy jeszcze? |
|
|
|
 |
|
|