Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY- problemy z przyśpieszeniem
Autor Wiadomość
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2006, 21:00   POMOCY- problemy z przyśpieszeniem

pojawił mi sie nastepujący problem, w sobote wybrałem sie w trase około 700 km i na początku było wszystko ok ale po jakims czasie stało sie tak, że jak zmieniam bieg na wyższy to samochód jakby "mulał" przez kilka sekund obroty stoja w miejscy a potem dopiero zaczyna nbierać mocy i mozna jechac, przy redukcji biegu nie ma czegos takiego.
czy ktos wie co to jest i ile mniejwięcej kosztuje naprawa??
pozdr i prosze o pomoc
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2006, 21:08   

A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.
 
 
jacekr2
Gość
Wysłany: 09-04-2006, 21:11   

[quote="gregorbu"]A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.[/quote]

hmm no jakby to powiedzieć od poływy tamtego roku jeżdziłem w większości na paliwie z ukrainy, ale wszyscy jeżdża i nic sie nikomu nie robi, i co o tym myslisz?? bo teraz mam zalane normalne ale nic nie pomaga
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2006, 21:16   

Już to raz pisałem: zrobiono pomiary paliwa zza wshodniej granicy i wyszło, że zamiast 95 ma 72 oktany. Może tym razem zatankowałeś gorsze niż zwykle, stąd te problemy. Jeśli w paliwie jest woda, osadza się na spodzie zbiornika. Proponowałbym dolanie jakiegoś siuwaksu do baku. Ja w takich sytuacjach dolewam denaturat. Być może konieczna będzie wymiana filtra paliwa. Filtr kosztuje ok. 40 PLN, wymiana zależy od miejsca - można to zrobić samemu, to koszt wyniesie 0PLN. Oczywiście przyczyn mułowatości może być więcej, ale najlepiej rozpocząć od najprostszych.
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2006, 21:27   

tak owszem wszystko sie zgadza, tylko że ja mam TD i nie wiem czy za bardzo mozna tutaj nalac denaturatu, ale jutro pewnie (jak sie wyrobię) pojadę do mechanika z filtrem niech mi go wymienia, a swoją droga zauwazył cos dziwnego, otóż jak samochód postoi chociaz z kilka minut to na samym poczatku idzie jak powinien, dopiero przy dłuższej jeżdzie zaczyna sie to robic, może to będzie pomocne w bliższym okresleniu problemu. :?:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2006, 23:59   

Zapchany filtr
Zmień filtr.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2006, 09:14   

Hubeeert napisał/a:
Zapchany filtr
Zmień filtr.


mam nadzieje że to włąsnie to. filtr mam już kupiony i tylko dzisiaj musze sie do echanika wybrac i wymienić.
zobaczymy co będzie po wymianie :roll:
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 12-04-2006, 07:02   

Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 09:26   

ROMEL napisał/a:
Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...
PZDR

a jak to sprawdzić??

wymieniłem filtr, najpierw było wszystko ok i cacy ale po jakims dniu znowu sie to samo zaczeło i już nie mam pojęcia co to może być, chyba wizyta u mechanika jest nie unikniona, a nawet podjełem decyzje ze jak to naprawie to wymienie samochód na cos innego młodszego.
pozdr
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2006, 18:57   

Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2006, 19:01   

Hubeeert napisał/a:
Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam.


dzieki za podpowiedź, ale jeszcze sie wsytrzymam i poczekam co dalej bedzie sie działo, raz jeszcze dzieki i wesołych świąt wszystkim :lol:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-04-2006, 15:24   

jacekr2, obawiam sie ze Hubeeert, ma racje.
Znajomy z Lublina tez czesto tankowal na wschodzie. Caly czas zadowolony ze portfel tak nie chudnie oraz ze paliwo jest ok. Niestety na poczatku roku mial problemy z zapalaniem i szarpaniem auta. Walczyl 0,5 miesiaca i czesc zaoszczedzonych pieniedzy na paliwku pakowal w auto. A ono nadal robilo psikusy. Wreszcie mechanik wymienil bak-bo podobno i tak zaczal korodowac-i problem zniknal.
Mozliwe ze to od zlego paliwka. Choc u nas tez czasami nie wiadomo co sie naleje. 8)
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-04-2006, 15:27   

Ja to gdyby wacha nie była taka droga jeździłbym do Szwabii zatankować mają lepszą kontrole tego co leje sie z dystrybutorów.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2006, 15:31   

jedno co zauwazyłem po wymianie filtra, ze nastepuje to zacięcie ale po dłuższej juz jeżdzie a nie jak było wczesniej po 5 minutach, teraz to i czasami nawet 20 minut jest ok a potem sie tak dzieje, ale jeszcze porozmawiam z mechanikiem może gdzieś sie jakis brudek wepchał i trzeba tylko przeczyścić.

ale mam ine pytanie jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa?? :?:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2006, 22:27   

jacekr2 napisał/a:
jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa??

Mechanik (nie mylić z "mechanikiem") wie jak i jeżeli nie sam to wie gdzie oddać do sprawdzenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.