 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brakło paliwa i teraz problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
lukibienia [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2008, 20:52 brakło paliwa i teraz problem z odpaleniem
|
|
|
hejka mam problem z odpaleniem auta braklo mi paliwa za gapowe sie placi i teraz mimo iz dolalem 10 litrów z karnistra za cholere nie chce zapalic moze sie zapowietzyl albo jakis syf mi ise dostal kreciic nim do oporu? jakies rady.czy jechac z nim do mechanika ale to troche problem bo bede go musial holowac chcialbym tego uniknac
Posiadam galanta z 1993 2.0 na benzynie czekam na rady |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-08-2008, 10:52
|
|
|
z własnego doswiadczenia powiem tyle ze u mnie jak sie skonczyło paliwo to później nie było większego problemu po zalaniu zbiornika na nowo. pokręciłem kilka sekund i silnik zaskoczył bez problemu. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 25-08-2008, 10:59
|
|
|
Chyba sobie poradził jak post jest z 10 lipca. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-08-2008, 11:32
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | Chyba sobie poradził jak post jest z 10 lipca. |
mozliwe ale napisałem bo moze komus sie informacja przyda ze sigmy palą bez problemu po wyczerpaniu paliwa |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
holyboy [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 15:07
|
|
|
ostatnio mialem to samo w misku 2.0 v6
zassał jakiś syf. dolałem 5, nic, potem drugie 5 i nic:-(
raz na 10 prób zapalił, potem zgasł. a nastepnego dnia zapalil.. pojechalem do mechanika, nalał mi jakis szuwaks do zbiornika paliwa (castrol) i jest ok. niestety zapomnialem jak to sie nazywalo, ale w jakims sklepie na obywatelskiej (w łodzi, oczywiście) to się kupuje. on sam (mechanik) leje tego za kazdym tankowaniem. pojemnik ponoć 36 pln, ale środek jest bardzo skoncentrowany i wystarcza na kilkanascie tankowań |
|
|
|
 |
|
|