Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szybko ubywajacy plyn chlodniczy
Autor Wiadomość
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 20:26   szybko ubywajacy plyn chlodniczy

Witam,
mam problem, kiedys na parkingu pod marketem pek mi przewod olejowy z chlodnicy do miski, ( dobrze ze nie na trasie ) wymienilem przewdo troche mnie to kosztowalo ale to nic no i od tamtej pory grzeje mi sie auto, nie chce sie czasami wlaczac wentylator chlodnicy, wymienilem korek od chlodnicy no sie troche polepszylo, ale jak jest za malo lub za duzo wody to sie nie chce wlaczyc wentylator i czesto musze dolewac wody ( na plyn mnie nie stac) dziennie dolewam jakies 2 litry ale nie widac aby gdziec przeciekal, wiec nie wiem czemu on tak ubywa i czemu wentylator nie chce sie wlaczac, musze go na sile chlodzic klima,
pomozcie.
Dziekuje z gory za wszelka pomoc.
Pozdrawiam
 
 
MKarpiu 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33 '89 & EA5A '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: 3miasto
Wysłany: 13-07-2008, 20:33   

Witam! Miałem podobny przypadek. U mnie poszła uszczelka pod głowicą. Ciśnienie wysadziło mi wąż ze swojego miejsca i cała woda uleciała. Zamontowałem wąż z powrotem, dolałem wody i odpaliłem silnik. Pomimo braku przecieku wody wciąż ubywało (wyparowywała)... No i pod korkiem oleju kawa z mlekiem...

Mechanikiem nie jestem ale podaje mój przykład dla wglądu zatem może warto się upewnić?
Pozdrawiam
_________________
Gość - ja Cię pozdrawiać
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 20:42   

no uszczelke mam ok bo pod korkiem oleju jest ok, nie ma mleka :d i nie widac kropel oleju w chlodnicy.
 
 
MKarpiu 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33 '89 & EA5A '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: 3miasto
Wysłany: 13-07-2008, 20:45   

No to jedyne co przychodzi mi do głowy to termostat albo zapowietrzenie układu. Jeśli on będzie zdrowy to trzeba poczekać na wypowiedź jakiegoś znawcy :)
_________________
Gość - ja Cię pozdrawiać
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 22:10   

a jak dokladnie odpowietrzyc uklad?
a w sprawie termostatu to sprawdze, ale ciagle chodzi mi po glowie czemu ponad 2 litry wody dziennie musze dolewac, to jest dziwne a nie widze aby gdzies ona wyciekala, w silniku nie widac bo by podniosl sie poziom oleju a jest na stalym poziomie, wiec sam juz nie wiem,
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-07-2008, 22:19   

pęknięta głowica - standard w tych silnikach...... glowice zmieniasz z co 2 olejem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rvlauren 
Mitsumaniak
LEMUR


Auto: GRANDIS 2.0 DiD 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 123
Skąd: Sławno
Wysłany: 13-07-2008, 22:20   

MKarpiu, DZIĘKI ZA POZDROWIONKA A CO DO CHŁODNICY ODPOWIETRZANIE RACZEJ DZIEJE SIĘ TO AUTOMATYCZNIE PODCZAS CYRKULACJI PŁYNU CHŁODNICZEGO WODA SZYBCIEJ ODPAROWUJE Z OBIEGU NIŻ PŁYN GDY ZMIESZASZ PŁYN Z WODĄ MOŻE POWSTAĆ KASZA CHOĆ NIEKONIECZNIE ALE NIE POWINNO MIESZAĆ SIĘ WODY I PŁYNU TO TAKA MOJA UWAGA ! :)

[ Dodano: 13-07-2008, 22:25 ]
NO I ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ CHŁODNICA W TYM MODELU NIE JEST ZA SZCZĘŚLIWA W UŻYCIU CHOCIAŻ ISTNIEJĄ (SĄ) TAKIE KTÓRE CHODZĄ BEZ WAD ZALEŻY OD SERII NAJLEPIEJ KUP ORYGINAŁ TROCHĘ DASZ ALE NA PEWNO BĘDZIE CHODZIĆ DŁUŻEJ I NIE PÓJDZIE CI CO 2 WYMIANY JAK NAPISANO WYŻEJ :) :!:
_________________
MUZYKA ZMIENI TWÓJ NASTRÓJ !
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-07-2008, 23:16   

Witam 8) Miałem podobny problem w moim GALU.Poszła uszczelka pod głowicą na trzech cylindrach.A był brak jakich kolwiek objawów.Pozdrawiam
 
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 20:43   

u mnie niestety nie wiem dokladnie jeszcze, podloga przy pasarzera byla mokra i tam mi sie woda gromadzila :d, zakupilem uszczelniacz w plynie do chlodnicy i narazie pomoglo, zobaczymy jak dalej, ale chyba bede rozbieral klime,
a uczczelka pod glowica jest narazie ok, nie ma objawow i nie widac aby byla peknieta,
a to sie dzieje jak go przegrzalem wiec mysle ze to jakis zawor lub uszczelka przy klimie poszla,
Pozdrawiam i dzieki na wszelkie informacje.
Jak ktos jeszcze cos wie niech pisze.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-07-2008, 21:00   

Hopen napisał/a:
podloga przy pasarzera byla mokra i tam mi sie woda gromadzila

Mogło się coś rozszczelnić przy nagrzewnicy, lub sama nagrzewnica kończy żywot.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-07-2008, 21:08   

Proszki do uszczelnienia na długo nie pomagają.Lepiej zacznij już szukać nagrzewnicy.
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-07-2008, 22:20   

Hopen napisał/a:
a to sie dzieje jak go przegrzalem


Zagotował sie?
 
 
 
Hopen
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2008, 21:31   

nie zagotowalem go jeszcze ani razu, tylko jak przewod olejowy od chlodniczki mi pek to po wymianie na trasie wzrosla mi temperatura ale nie pod czerwona kreske ( pierwszy raz taka wysoka zobaczylem) to chlodzilem go na klimie i dolalem wody,
i tak pozniej co raz musialem juz dolewac,
jak zacznie znowu ciec to zaczne szukac a narazie ciezko bedzie znalesc wyciek,
proszek narazie pomogl, chlodnice przeplukalem i zalalem woda po tygodniu jak nie bedzie mi uchodzic woda to zmienie na plyn.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-07-2008, 08:00   

Pięknie...
... na rozgrzanym silnik lałeś wodę do układu?? W 80% przypadków pęka głowica od szoku termicznego, dlatego się zaleca w takich przypadkach aż silnik ostygnie i dopiero dolewkę robić.
Acha, włączenie klimy zamiast chłodzić jeszcze pogarsza sprawę, bo podnosi obciążenie silnika i układu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 18-07-2008, 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-07-2008, 08:55   

swinks_UK napisał/a:
pęka głowica od szoku termicznego

Nie byłbym taki pesymistyczny ;) Lał wodę do chłodnicy, a nie do głowicy, więc mogła się trochę wymieszać z resztą i nie być aż tak odbiegająca od temperatury reszty układu ;)

Niemniej, jest to możliwe...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.