Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Problem z hamulcami - tył
Autor Wiadomość
thelion
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 20:48   [E52A 1.8] Problem z hamulcami - tył

Witam,

Podczas przegladu wyszło w moim miśku że hamulce tylnej osi działają słabo. Hamując ręcznym wszystko jest ok, trzymają jak trzeba. Diagnostyk mówił że prawdopodobnie padł jakiś regulator siły hamowania czy coś takiego. Wiecie co to może być, jak to wygląda, ile kosztuje, najlepiej jakiś link do tego ustroństwa tak bym mógł to zakupić?

pozdrawiam,
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-07-2008, 22:18   

Jest to możliwe,ale najpierw trzeba sprawdzić regulatory szczęk.
Jeśli nie będą pracować,szczęki nie ustawią się w dobrym miejscu.
Korektor siły hamowania zostaw na deser(niewdzięczna robota)

Pozdrawiam :)
 
 
 
gradio
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2008, 13:52   

Witam
Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze ( tak jest w moim 1.8 E52 z 1994r) i klocki. Więc sprawdź jak wyglądają tarcze i klocki.
pozdrawiam
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-07-2008, 13:58   

gradio napisał/a:
Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze

Tak to są tarczo-bębny.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-07-2008, 17:28   

gradio napisał/a:
Witam
Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze ( tak jest w moim 1.8 E52 z 1994r) i klocki. Więc sprawdź jak wyglądają tarcze i klocki.
pozdrawiam


Masz z tyłu tarcze? :shock:
 
 
 
gal18
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2008, 18:53   

Jeżeli ręczny trzyma dalej niż na trzecim ząbku (znaczy wysoko), regulatory, może wystarczy wyczyścić. Bardzo łatwy dostęp i jak już zauważył kolega jacek11 od tego należałoby zacząć.
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-07-2008, 23:41   

Witam
Miałem podobny problem tylko na jednym kole mój misiek hamował.Reczny był
perfekt.Sprawdziłem uszczelniacze na tłoczkach i okazało się,że uszczelniacz na tłoczku był uszkodzony mechanicznie.Po wymianie tych gumek hihi,
problem znikł.Może to sprawdź i wymień na nowe koszt nie wielki.
_________________
JPR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.