[Cari 1.9 DID] Z cyklu jak to rozebrać? |
Autor |
Wiadomość |
arthus [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2008, 13:42 [Cari 1.9 DID] Z cyklu jak to rozebrać?
|
|
|
Coraz bardziej telepocze mi się dźwignia od ręcznego hamulca - przypuszczam, że trzeba dociągnąć jakieś mocowania. Powyjmowałem wszystko co jest możliwe (uchwyt na napoje, uchwyt na drobne, schowek itd.) i utknąłem. Mimo, że mogłem zajrzeć do środka przez powstałe otwory nie znalazłem sposobu na wyjęcie całego plastiku tak, żeby mieć swobodny dostęp do dźwigni ręcznego
Są gdzieś jakieś śrubki albo inne mocowania? A może trzeba pociągnąć w odpowiednim kierunku? Jeśli ktoś się tym bawił albo wie jak to zdemontować to czekam na info
I jeszcze jedno pytanie - gdzie jest pompka od spryskiwacza tylnej szyby w hatchbacku? Spodziewałem się ją znaleźć za wewnętrzną osłoną klapy (tam gdzie światła i silniczek od wycieraczki) ale pudło - nic tam nie widzę
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 18-07-2008, 13:56
|
|
|
arthus napisał/a: | gdzie jest pompka od spryskiwacza tylnej szyby w hatchbacku? | Raczej powinna być w zbiorniczku spryskiwacza. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
przemo1983
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD '01 (102 KM)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2008 Posty: 55 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-07-2008, 16:52
|
|
|
Caly tunel mocowany jest za pomoca srub znajdujacych sie pod gumowa przykrywka/wieczkiem, ktora znajduje na dnie schowka (tego glebokiego).
Po odkreceniu tych srub wyjecie tunela jest banalnie proste. Podnosnisz tyl do gory i wyciagasz. Powodzenia. |
|
|
|
 |
andy1 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
arthus [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2008, 12:03
|
|
|
Dzięki za info - wszystko ładnie sie udało. Przy okazji znalazłem takie dwa kabelki luzem - ktoś wie od czego one mogą być??
 |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
arthus [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2008, 12:54
|
|
|
Mam nadzieje że to jest podgrzewanie, bo teoretycznie poduchy w fotelach i napinacze mam na wyposażeniu
A tak z ciekawości jak już o poduszkach, czy fotele z poduszkami bocznymi różnią się wizualnie od bez poduszek? Patrząc na fotele / macając je trudno u mnie jest stwierdzić czy one tam są czy nie - jedyne co to do fotela od spodu wchodzi wiązka kabelków. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 21-07-2008, 13:00
|
|
|
Fotele z bocznymi poduchami mają gumową zaślepkę na boczkach:
 |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 21-07-2008, 13:12
|
|
|
arthus napisał/a: | Dzięki za info - wszystko ładnie sie udało. Przy okazji znalazłem takie dwa kabelki luzem - ktoś wie od czego one mogą być??
Obrazek
Obrazek |
To tak wracajac do tematu naprawiles ten reczny? Tzn to jego ruszanie na boki jak nie jest zaciagniety? Jak tak to co dokreciles:) |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 21-07-2008, 14:18
|
|
|
te kable sa od podgrzewania foteli, a wtyczek do napinaczy nie ma zadna carisma, poniewaz sciaga sie beben w slupku a nie napinacz |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
arthus [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2008, 16:44
|
|
|
loki7777 napisał/a: |
To tak wracajac do tematu naprawiles ten reczny? Tzn to jego ruszanie na boki jak nie jest zaciagniety? Jak tak to co dokreciles:) |
Cały patent od ręcznego przykręcony jest do podłogi 2 śrubami - jedna z nich luzowała się co raz bardziej i jak ręczny nie był zaciągnięty to telepotał się na lewo i prawo. Po dokręceniu śruby jest idealnie czyli nic sie nie rusza i nie wychyla. Śruba którą dokręcałem (lewa) jest schowana pod brzegiem dywanika - trzeba go odchylic żeby się dostać. |
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 21-07-2008, 17:46
|
|
|
Dzieki za info jutro bede sie bawil:)Czyli reasumujac trzeba bylo odkrecac ten "schowek" czy tez mozna dostac sie z zewnatrz? W sumie u mnie schowek jest/byl juz pozbawiony oslonki a to ruszanie sie recznego mnie wkurza. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
arthus [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2008, 11:33
|
|
|
Tu mniej więcej są śruby:
Możesz popróbować się dostać ale marna szansa. Zalecany klucz nasadkowy z przedłużką o ile pamiętam 13mm. A i śruby dokręcaj przy spuszczonym ręcznym, bo jak zaciągniesz to nie wiadomo kiedy opór stawia ręczny z napiętą linką, a kiedy już koniec gwintu. |
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 22-07-2008, 11:40
|
|
|
Oki dzieki za info zaraz lece do samochodu:) Klucza z przedluzka brak, ale jak bedzie potrzeba to dokupie sobie:)
Dalem rade - 10 minut zabawy - doszedlem kluczem plaskim 12 ale ciezko bylo w ta lewa srube - bo obie sie ruszaly, prawa strasznie. Teraz ejst ok, jest maly luz ale bez porownania:) Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|