 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przekladnia kierownicza - wymiana gumy/oslony |
Autor |
Wiadomość |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2008, 15:07 przekladnia kierownicza - wymiana gumy/oslony
|
|
|
siemanko
jechalem dzis do pracy i cos zaczelo lekko uderzac (delikatny dzwiek jakby jakis pasek sie krecil i uderzal gdzies przy kole w karoserie). zatrzymalem sie, podnioslem maske i znalazlem przyczyne (chyba). oslona przekladni kierowniczej, lewa - pekla i lata luzem.
spoko, kupilem juz nowa ale... o 22:00 koncze prace i jutro jade do Wroclawia a potem do Lubiaza na www.1408.pl Electrocity. Musze to szybko wymienic. kumpel ma garaz i sprzety niezbedne a ja chce to wymienic tak zeby nie trzeba bylo potem zbieznosci ustawiac.
ma ktos moze jakis dobry patent na wymiane tej gumy? raz juz wymienili mi ja w warsztacie ale nie mam jak do warsztatu jechac wiec musze to sam zrobic.
z gory wielkie dzieki |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2008, 15:41
|
|
|
Robisz na gwincie drążka kierowniczego znacznik - w miejscu, gdzie kończy się końcówka drążka. Możesz też posłużyć się suwmiarką lub policzyć pozostały gwint na drążku kierowniczym. Następnie ściągasz końcówkę drążka, ściągasz starą osłonę, nakładasz nową i nakręcasz końcówkę drążka do ustalonego wcześniej miejsca.
Niestety nie jest to metoda super precyzyjna i - tak czy inaczej - dobrze jest zrobić zbieżność. |
|
|
|
 |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2008, 15:50
|
|
|
tak myslalem ale upewnic sie zawsze warto ;D
no w warsztacie AutoTW mi tak dokladnie zrobili i wszystko cacy, bez robienia zbieznosci wszystko bylo ok.
czym ten znacznik zrobic??? markerem? moze szczotka druciana wyczyscic przed zdjeciem. pamietam ze w warsztacie mechanik liczyl obroty ile razy odkrecal i potem tyle samo przykrecal oczywiscie dodatkowo znacznik zrobil
aaaa... jeszcze jedno, mam to jakims smarem potraktowac przed zalozeniem?? i czy wyczyscic bo wydaje mi sie ze troche czasu jezdzilem z ta guma rozpruta i troche syfu pewnie jest. (mam dobre audio w aucie ;D)
dzieki |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2008, 15:55
|
|
|
Pewnie, że dobrze jest najpierw oczyścić. Znacznik zrobisz markerem. Liczyć obroty przy odkręcaniu - jak najbardziej - też można. |
|
|
|
 |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:05
|
|
|
powtarzam sie ale wczesniej edytowalem w trakcie odpowiedzi
jeszcze jedno, mam to jakims smarem potraktowac przed zalozeniem?? i czy wyczyscic bo wydaje mi sie ze troche czasu jezdzilem z ta guma rozpruta i troche syfu pewnie jest. (mam dobre audio w aucie ;D)
i sorry za "glupie" pytania ja nie jestem mechanikiem, komputery moge rozbierac i skladac ale do auta to porady potrzebuje ;D |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
|
|