Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] tuleje zawieszenia
Autor Wiadomość
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-07-2008, 20:15   [ALL] tuleje zawieszenia

szykuje mi sie wymiana "gumek" w zawiasie bo wali z przodu i z tylu (jutro jade na diagnoze ktore tulejki, laczniki, koncowki itd dokladnie)
i teraz pytanie jakich firm zamienniki sa sprawdzone bo rozne rzeczy juz czytalem
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 21:01   

Gumy stabilizatora ori z serwisu przednie chyba po 22 zł sztuka tylne po 25.
łączniki przód yamamoto chyba po 40 pln
Wachacze wymieniaj w kpl.
PS
Zadzwoń do Malika (japaneze ) napewno dobrze Ci poradzi
:D

[ Dodano: 08-07-2008, 21:01 ]
Tylne łączniki stabilizatora pasują z Hyundaia czyli dobre ori
 
 
pw34
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 21:07   

Słuchaj jak bedziesz juz wiedzial ceny i wogole ktore gumy Ci poszly to napisz gdzie kupiles i ile zaplaciłeś bo ja też musze zaczac powoli robic zawieszenie! Pozdro!
 
 
-cZn-
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 22:14   

jak stuka z przodu non stop - nawet na niezbyt równym asfalcie to może być wina amorków. Ja u siebie w lancerze wymieniłem łączniki stabilizatora - nic, wymieniłem gumki na stabilizatorze - nic nie dało, wymieniłem jeden amortyzator (był padnięty) i przy okazji końcówkę drążka kierowniczego - i samochód jak nowy :-)
 
 
pw34
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 15:56   

U mnie stuka tylko na nierownosciach z przodu i zastanawiam sie ktore to moga byc gumy? Zastanawiam sie czy to nie sa te gorne poduszki na ktorych jest osadzony amor? Jak myslicie? One czesto padaja?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-07-2008, 16:38   

pw34 co już wymieniłeś w przednim zawieszeniu?
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 09-07-2008, 18:40   

Pw34 mocowanie górne amortyzatora sprawdza się czy stuka -jest uszkodzone-w następujący sposób -zdejmujesz osłonę nakrętki-oczywiście w komorze silnika, ruszasz samochodem na boki najlepiej jak to robi druga osoba a ty przykładasz delikatnie palec na styku nakrętki iobudowy .Jeśli jest luz będzie słychac lekki stukot i pod palcem wyczujesz luz boczny ..Niestety taka usterka zdarza się a samochodach ,starszych-liczy się ilośc przejechanych dziur .Jest to metal w połączeniu z gumą i wszystko morze się zdarzyc. Temat jest na pewno na forum i morzna poczytac.
 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 20:14   

Po co zmyslac co jest do zrobienia.Najczesciej sa to drobne czesci jak tulejki stabilizatora,łaczniki i drazki kierownicze.Najlepiej jechac na diagnostyke i wszystko dokladnie powiedza.Unikniesz niepotrzebnych zakupów.
Ja mialem diagnostyke po znajomosci za darmo :)
Za drążek firmy 555 zapłacilem 60zl,a za tulejki to byly jakies smieszne ceny.Razem wyszlo około 120 zł(drązek,2 łaczniki,4 tulejki)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-07-2008, 21:20   

adamovicius napisał/a:
Najlepiej jechac na diagnostyke i wszystko dokladnie powiedza
A zdziwiłbyś się.
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 21:33   

No wiadomo ze fachowcy sa rozni.Mojego bąka wytrzepali w kazda strone na profesjonalnym podnosniku.Dostalem wydruk co mam zrobic i tyle.
Jezeli ktos szuka we Wrocławiu dobrej stacji diagnostycznej to polecam na ul.Kolejowej na terenie ZTS Poczty Polskiej.
 
 
pw34
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2008, 18:05   

Ja jeszcze nic nie wymienialem w zawieszeniu. Mam colta od roku i od nie dawna pojawiaja sie jakies luzy. Bedzie trzeba to zrobic. A na diagnostyke nie wiem czy pojade bo pewnie wszystkie gumy beda kosztowac tyle co diagnoza. Jeszcze jedno pytanie, ktoś kiedys mi mowil ze gum w wachaczach w colcie sie nie wymienia tylko od razu caly wachacz. Jak jest naprawde? I jesli bym chcial wymienic wszystkie gumy w przednim zawieszeniu to ktore by to byly?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2008, 19:03   

pw34 napisał/a:
Jeszcze jedno pytanie, ktoś kiedys mi mowil ze gum w wachaczach w colcie sie nie wymienia tylko od razu caly wachacz. Jak jest naprawde?
Nieprawda, a raczej nie do końca prawda. W katalogach nie występują mianowicie sworznie jako zamienniki i wielu sprzedawców (w tym ASO - ale to akurat zrozumiałe, bo producent wymiany sworzni nie przewiduje) będzie próbowało Ci sprzedać cały wahacz. Wprawny sprzedawca dobierze Ci jednak i sworzeń, i tuleje.
pw34 napisał/a:
I jesli bym chcial wymienic wszystkie gumy w przednim zawieszeniu to ktore by to byly?
Przede wszystkim diagnostyka! Trzeba sprawdzić, co konkretnie jest do wymiany. Musisz wiedzieć, że często używana część oryginalna jest dużo lepsza niż nowy zamiennik. Robiąc diagnostykę w swoim Colcie, trafiłem na porządnego specjalistę, który wręcz zabronił mi wymieniać tuleje w przednim zawieszeniu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-07-2008, 19:45   

pw34, na początek wymiana gum drążka stabilizatora i łączników stabilizatora. Podejrzewam, że stuki znikną.
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2008, 19:52   

Tak jest!Lepiej zaczac od drobnostek niz wymieniac cale zawieszenie.A pozatym powtorze to jeszcze raz.Diagnostyka!Jakies 50zł.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 12-07-2008, 17:17   

Powtórzę kolejny raz: tam gdzie robię roczny przegląd to diagnosta zaprasza do siebie cały rok. Bynajmniej tak mówi i raz kiedyś byłem sprawdzić właśnie zawieszenie i raz światła ustawić.
Nic to nie kosztuje-odparł-przegląd ma Pan na rok.
Tylko chwała dla takich stacji diagnostycznych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.