 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Gdzie szukać dziury, proszę o podpowiedź !! |
Autor |
Wiadomość |
Lukaszmm
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-07-2008, 19:16 [Cari 1.6] Gdzie szukać dziury, proszę o podpowiedź !!
|
|
|
Witam, Od dłuższego czasu nie mogę uporać się z nierówną pracą silnika: do ok.2000 obrotów szarpie i pracuje na 3 cylindrach... dopiero później łapie 4.. dodatkowo przy mocniejszym docisnięciu gazu strasznie szarpie.. tak samo na gazie i benzynie.. Auto było nie dawno w ASO (czyszczenie przepustnicy, regulacja zaworów, na kompie bez błędów) sonda i cały wydech wymieniony, świece nowe, przewody "SEIWA" nowe... W ASO powiedzieli że trzeba wymienić kolejno przewody WN a jak nie pomoże to cewki... nie bardzo chce mi się w to wierzyć bo przewody są nowe.. Opór cewek mieści się w normie (17 -25kohm)... Proszę o jakieś sugestje czy faktycznie jeszcze raz wymienić przewody czy zacząć od cewek... |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 28-07-2008, 19:19
|
|
|
Palec, kopułka, aparat zapłonowy.
Przewody oddaj na gwarancji i weź drugie. Może faktycznie trafiły się jakieś lewe. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
tomeeq [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 19:23
|
|
|
mialem to samo i mam nadal, wymienilem przewody WN i swiece i przez moment bylo dobrze lecz problem powrocil, okazuje sie ze fajkocewki pala mi swiece i rozwiazanie jest ymczasowe... od razu zapytam gdzie moge je dostac, czy zwrocic sie do japaneze( 1.6 16V DA1A 4G92 97r ) |
|
|
|
 |
Lukaszmm
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 28-07-2008, 20:49
|
|
|
ty musisz miec fajkocewki, sprawdz na ktorym cylindrze nie dzialaja i je podmien i wtedy sprawdz czy przestanie dzialac ten na ktory przelozyles wadliwa cewke |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
phixius
Mitsumaniak Gotów do lotu ;)
Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 181 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 29-07-2008, 07:20
|
|
|
Co do przewodów Seiwa, to niestety tez się połakomiłem na cene bo miały być super, japońska jakość itd... Założyłem i od razu takie przebicie na nich żę tylko dotknąłem i jak mnie walnęło... A teraz walczę ze sprzedawcą o zwrot gótówki od miesiąca. Zamów u Marka NGK. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2008, 20:08
|
|
|
Sprawdź sobie jeszcze ciśnienie na poszczególnych cylindrach, może jakiś zawór nie trzyma i z tąd nierówna praca silnika. |
|
|
|
 |
|
|