Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
Amortyzatory, wymiana |
Autor |
Wiadomość |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2008, 11:22 Amortyzatory, wymiana
|
|
|
Witam, czy przy kupnie amortyzatorów przednich do Sigmy muszę sugerować się rocznikiem? Czy mogę np. kupić ściągnięte z Sigmy rocznik np.92?
Moja sigma `94 bez regulowanej wysokości zawieszenia. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-08-2008, 12:46 Re: Amortyzatory, wymiana
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Witam, czy przy kupnie amortyzatorów przednich do Sigmy muszę sugerować się rocznikiem? Czy mogę np. kupić ściągnięte z Sigmy rocznik np.92?
Moja sigma `94 bez regulowanej wysokości zawieszenia. |
Wg katalogu to nie powinno być problemów jak od 1992 ale nie lepiej kupić jednak nowe amortyzatory? Na przód kosztują około 290 za sztuke - no jest to wydatek ale używane nie wiadomo ile pojeżdża i nie wiadomo w jakim stanie będą. Handlarz bedzie mówił co chce a Ty sie przekonasz dopiero jak założysz |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2008, 13:54
|
|
|
Co racja to racja. Tylko akurat jest problem z dostaniem przednich. Gdzie dzwonie to tylko tylne są. A niestety od strony kierowcy padł mi totalnie. Co dziura to dobija do końca. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2008, 14:14
|
|
|
Jak zwykle jesteście bezbłędni. Wielkie dzięki za pomoc. Już po problemie teraz już tylko czekać, aż przyjdą. |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 09-08-2008, 21:19
|
|
|
sprubój poszukać SACHSA ja znalazłem za 340 za sztuke (ale to po znajomosci) pozdrawiem aaaaaaaaaaaa sprawdz stan sprężn lubią pekać a przy wymianie może spotkać cie niespodzianka pozdrawiam |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2008, 19:49
|
|
|
Ok, sprawdzę, też właśnie słyszałem o tym pękaniu. Narazie czekam na same amorki |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 19-09-2008, 14:09
|
|
|
Witam, czy amortyzatory (konkretnie przednie) w Sigmie z ECS i bez ECS są takie same? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 19-09-2008, 15:29
|
|
|
painkiller napisał/a: | Witam, czy amortyzatory (konkretnie przednie) w Sigmie z ECS i bez ECS są takie same? |
nie są. zwykłe występują w zamiennikach (KYB, Monroe). ecs tylko oryginały - być może SLAW Ci będzie w stanie sprowadzić za mniejszą cene - zapytaj |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 22-09-2008, 07:52
|
|
|
Dzieki z info, lista usterek się wydłuża a kasa się kończy więc amorki jeszcze poczekają |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2008, 09:11
|
|
|
Ja już mam nowe amory (przednie). Sprężyny nie były popękane więc zostały. Nareszcie normalnie się jeździ. |
|
|
|
 |
Szymon82
Mitsumaniak Szymon
Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
|
Wysłany: 10-10-2008, 08:14
|
|
|
Witam! Ile cię wyniosły amortyzatory na przód u japaneze? Orientujesz się czy do kombi są inne niż do sedana (przód/tył)?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2008, 08:56
|
|
|
Sztuka Kayaba 349 zł sztuka. Sedan i kombi mają takie same z przodu. Kwestia czy masz ECS. Bo ja nie mam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 10-10-2008, 16:09
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Sztuka Kayaba 349 zł sztuka. Sedan i kombi mają takie same z przodu. Kwestia czy masz ECS. Bo ja nie mam. |
Jeśli ma 12V (co sugerowałby opis) to masz zwykłe, ECS był tylko w 24V |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Szymon82
Mitsumaniak Szymon
Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
|
Wysłany: 10-10-2008, 17:50
|
|
|
zgadza się bez ecs. A tylne ile mniej więcej kosztują i czy jest różnica sedan/kombi? |
|
|
|
 |
|