 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] jak zdjąć sprężyny zaworów. |
Autor |
Wiadomość |
kocur
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 62 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 08-08-2008, 09:01 [CA1A 1.3] jak zdjąć sprężyny zaworów.
|
|
|
chciałem zapytać czy ktoś ma jakiś konkretny patent na zdjęcie sprężyn zaworów nie posiadając żadnego "special tool", chodzi mi o to, że znajdują się dość głęboko, poniżej poziomu górnej linii głowicy i ciężko je czymkolwiek wcisnąć, żeby wyjąć kliny. jakieś rady? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 08-08-2008, 12:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rynio_di [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2008, 10:31
|
|
|
Całe życie robiłem to kluczem nasadowym a w innych przypadkach dobrze wytoczoną lub podtoczoną rurką. Uderzasz młotem w rurę i pół pierścienie same wyskakują z kanalików.Skok sprężyny jest krótki ale mocny jednak zębów niw wybija. Powodzenia. |
|
|
|
 |
kocur
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 62 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 09-08-2008, 08:18
|
|
|
tak jak mówisz robiłem w oplach, ale tu sprężyny naprawdę mocne i głębokie, jak mi się nie uda właśnie wyspawaną dźwignią to tak będę próbował. Najgorsze, że jak je zdejmę to później trzeba też założyć Dzięki za poradę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-08-2008, 09:53
|
|
|
jednak polecam special toola od Bartka - przedwczoraj rozpinalem sprezyny i rewelacyjnie sie to robi
bez walenia mlotkiem (bo i tak kiedys robilem) - bo w to moze dac efekt w postaci kilku godzin szukania zagubionego zamka do sprezyny, ktory wystrzeli w blizej nieznanym kierunku
no i podparcie zaworow cisnieniem ze sprezarki przez gniazdo swiecy...
wkrotce bede robil manual na strone z wymiany uszczelniaczy zaworowych |
|
|
|
 |
kocur
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 62 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 09-08-2008, 11:28
|
|
|
powiedzmy, że udało się przy pomocy wyspawanego special toola i to całkiem nieźle. mam tylko jedna watpliwość. kiedy wepchnę moje zawory głębiej i próbuję je obrócić wszystko jest ok, w końcu prowadnice są okrągłe, ale każda próba podciągnięcia zaworu do gniazda wygląda tak, że nie da się go do końca wyciągnąć, tylko w jednym położeniu na 360stopni obrotu zawór przylega wydając charakterystyczny dźwięk przypasowania do gniazda. to tak ma być, czy za chwile mam ściagać głowicę? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|