Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] jak zdjąć sprężyny zaworów.
Autor Wiadomość
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 08-08-2008, 09:01   [CA1A 1.3] jak zdjąć sprężyny zaworów.

chciałem zapytać czy ktoś ma jakiś konkretny patent na zdjęcie sprężyn zaworów nie posiadając żadnego "special tool", chodzi mi o to, że znajdują się dość głęboko, poniżej poziomu górnej linii głowicy i ciężko je czymkolwiek wcisnąć, żeby wyjąć kliny. jakieś rady?
_________________

Ostatnio zmieniony przez karolgt 08-08-2008, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rynio_di
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2008, 10:31   

Całe życie robiłem to kluczem nasadowym a w innych przypadkach dobrze wytoczoną lub podtoczoną rurką. Uderzasz młotem w rurę i pół pierścienie same wyskakują z kanalików.Skok sprężyny jest krótki ale mocny jednak zębów niw wybija. Powodzenia.
 
 
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 09-08-2008, 08:18   

tak jak mówisz robiłem w oplach, ale tu sprężyny naprawdę mocne i głębokie, jak mi się nie uda właśnie wyspawaną dźwignią to tak będę próbował. Najgorsze, że jak je zdejmę to później trzeba też założyć :) Dzięki za poradę.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-08-2008, 09:53   

jednak polecam special toola od Bartka - przedwczoraj rozpinalem sprezyny i rewelacyjnie sie to robi
bez walenia mlotkiem (bo i tak kiedys robilem) - bo w to moze dac efekt w postaci kilku godzin szukania zagubionego zamka do sprezyny, ktory wystrzeli w blizej nieznanym kierunku

no i podparcie zaworow cisnieniem ze sprezarki przez gniazdo swiecy...
wkrotce bede robil manual na strone z wymiany uszczelniaczy zaworowych
 
 
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 09-08-2008, 11:28   

powiedzmy, że udało się przy pomocy wyspawanego special toola i to całkiem nieźle. mam tylko jedna watpliwość. kiedy wepchnę moje zawory głębiej i próbuję je obrócić wszystko jest ok, w końcu prowadnice są okrągłe, ale każda próba podciągnięcia zaworu do gniazda wygląda tak, że nie da się go do końca wyciągnąć, tylko w jednym położeniu na 360stopni obrotu zawór przylega wydając charakterystyczny dźwięk przypasowania do gniazda. to tak ma być, czy za chwile mam ściagać głowicę?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.