Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Obrotomierz wariuje
Autor Wiadomość
xxcarixx 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2008, 20:47   [Cari 1.9TD] Obrotomierz wariuje

Witam,
dzisiaj zauważyłem w mojej Cari dziwne zachowanie obrotomierza. Przy wolnych obrotach pokazywał około 200 borotów jednak słuchając pracy silnika wiem że było jak zawsze około 700-800 obrotów. Zwykle po mieście silnik kręci się na około 2500 obrotów i zwsze takie było wskazanie obrotomierza. Dzisiaj jednak przy takiej samej jeździe pokazywał około 3500 obrotów a po wrzuceniu na luz wskazówka błyskawicznie spadała do 200. Po postoju około 20 minut (poszedłem na zakupy) wszystko wróciło do normy. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Z góry dzięki za pomoc.
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 22:33   Re: Obrotomierz wariuje

xxcarixx napisał/a:
Witam,
dzisiaj zauważyłem w mojej Cari dziwne zachowanie obrotomierza. Przy wolnych obrotach pokazywał około 200 borotów jednak słuchając pracy silnika wiem że było jak zawsze około 700-800 obrotów. Zwykle po mieście silnik kręci się na około 2500 obrotów i zwsze takie było wskazanie obrotomierza. Dzisiaj jednak przy takiej samej jeździe pokazywał około 3500 obrotów a po wrzuceniu na luz wskazówka błyskawicznie spadała do 200. Po postoju około 20 minut (poszedłem na zakupy) wszystko wróciło do normy. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Z góry dzięki za pomoc.

Mam dokładnie to samo.... może ktoś pomoże
Pozdrawiam
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 18-08-2008, 22:38   

nie łączy Ci napewno przewód na alternatorze ( z niego są brane w dieslu impulsy obrotów silnika) nie pamiętam dokładnie ale chyba pierwszy z góry jeden przewód na wsuwce. reszta (dwa pozostałe) są na oczkach zakręcane nakrętkami to tych nie ruszaj. Poruszaj tym z wsuwką i będzie git a najlepiej przeczyść dobrze lub odetnij ta wsuwkę i zagnieć nową i po problemie
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 22:43   

kielurkk napisał/a:
nie łączy Ci napewno przewód na alternatorze ( z niego są brane w dieslu impulsy obrotów silnika) nie pamiętam dokładnie ale chyba pierwszy z góry jeden przewód na wsuwce. reszta (dwa pozostałe) są na oczkach zakręcane nakrętkami to tych nie ruszaj. Poruszaj tym z wsuwką i będzie git a najlepiej przeczyść dobrze lub odetnij ta wsuwkę i zagnieć nową i po problemie

jutro to zrobie i poinformuje o rezultatach.... dzieki
Pozdrawiam
 
 
xxcarixx 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2008, 18:23   

dzięki za informacje
jutro sie tym pobawie bo dzisiaj juz czasu brak
dzisiaj jednak obrotomierz działał jak należy

Pozdrawiam
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 19-08-2008, 21:56   

sprawdziłem dziś i nie pierwszy z góry tylko pierwszy z dołu zresztą nie można pomylić bo jak pisałem to wsuwka a dwa pozostałe to przykręcane i dużo grubsze przewody
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2008, 21:36   

cos nie tak....
jak odłączyłem przewód /u mnie na samej górze w alternatorze/ to po zapaleniu silnika obrotomierz działa.....
może w 1.9TD jest inaczej..... dalej czekam na konkretne sugestie.
Pozdrawiam
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-08-2008, 23:31   

JackD napisał/a:
/u mnie na samej górze w alternatorze/

w DIDzie zapewne jest inaczej ja pisałem a starych dieslach, co nie znaczy że nie może być podobnie. Ile masz przewodów na alternatorze? grubę i przeważnie przykręcane to będą od ładowania i aku a jeśli masz cienki to "może" być od obrotka.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.