[EAxx] Centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 15:55 [EAxx] Centralny zamek
|
|
|
witam wszystkich.
od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem Galanta tylko mam jeden problem, nie dziala mi centralny zamek z pilota po wcisnieciu na pilocie guzika zamykania albo otwierania kontrolka tylko zamruga i po chwili gasnie i nic sie nie dzieje:(
mogl by mi ktos cos poradzic??? padl pilot czy centralka??
z gory dziekuje
jesli ten tamt juz byl to przepraszam, ale jestem nowy i nie jestem jeszcze w to wszystko wprawiony a wyszukiwarka nie dziala |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-11-2010, 20:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:20
|
|
|
wymienialem juz i nic:/ to swiatelko na pilocie powinno swiecic czy tylko tak zamrugac?? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:27
|
|
|
Matik608 napisał/a: | to swiatelko na pilocie powinno swiecic |
Tak , w trakcie naciśnięcia. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:31
|
|
|
czyli to wina pilota?? bo jeszcze gdzies czytalem ze to moze sie rozkodowalo czy cos?
znalazlem pilota na allegro za 180zl chyba jakos, orginalnego i gosciu jeszcze dodaje instrukcje jak go zaprogramowac, tylko nie jestem pewny czy to pilot czy centralka, bo jak centralka to szkoda kasy zebym wyrzucal w bloto na nowego pilota... |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:42
|
|
|
A ile masz pilotów? jeśli dwa to sprawdż drugim? lub podjedż do warsztaty monujących alarmy niech sprawdzi. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 16:49
|
|
|
niestety mam jednego;/ samochod sprowadzilem z niemiec i niestety mam jednego pilota i jeden kluczyk
samochod byl po malej kolizji i stal z pol roku bez akumulatora...
i juz jak go kupilem to pilot w ogole nie dzialal...
a jeszcze mam jedno pytanie, jest w tym galancie immobilajzer?? |
|
|
|
 |
ektomek [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2008, 20:12
|
|
|
Matik608 napisał/a: | czyli to wina pilota?? bo jeszcze gdzies czytalem ze to moze sie rozkodowalo czy cos?
znalazlem pilota na allegro za 180zl chyba jakos, orginalnego i gosciu jeszcze dodaje instrukcje jak go zaprogramowac, tylko nie jestem pewny czy to pilot czy centralka, bo jak centralka to szkoda kasy zebym wyrzucal w bloto na nowego pilota... |
Jeszcze miesiąc temu pytałbym pewnie o to samo. Także kupiłem Gala z jednym ledwo działającym pilotem. Za 250 zł założyłem nowy sterownik, mam dwa nowe pilotyi wszystko gra. A immo ma chyba niewiele wspólnego z centralnym. Działa w momencie włożenia kluczyka do stacyjki. |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 12-08-2008, 21:17
|
|
|
Matik608 napisał/a: | jest w tym galancie immobilajzer |
tak, w kluczyku i
ektomek napisał/a: | immo ma [...] niewiele wspólnego z centralnym |
|
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 21:25
|
|
|
czyli musze jechac na warsztat i wymienic sterownik i nic innego z tym juz nie zrobie?? bo myslalem kupic nowego pilota i go zakodowac od nowa. ale jak jest z tym immobilajzerem?? bo kluczyk tez mam tylko jeden i on jest taki zwykly bez zadnych diódek ani niczego i nie wyglada na to zeby tam jakis immobilajzer mial, jest tylko na nim do gory napis mitsubishi. |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-08-2008, 22:15
|
|
|
Jak zakładałem u siebie alarm zrobiłem małe zwarcie.Myślałem że nic się nie stało ale gdy przyszło zamknąć drzwi z pilota była cisza.Kontrolka na pilocie tylko mignęła i nic. Zrobiło mi się wtedy gorąco... Sprawdziłem bezpieczniki pod deską i wszystkie były dobre.Znalazłem przepalony pod maską.Dwa razem zgrupowane 10 i chyba 15A U mnie padła 10. Dodam że nie świeciła sie tez kontrolka otwartych drzwi na zegarach i nie działało radio. Jak masz takie objawy to wiesz czego szukać. |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 12-08-2008, 22:25
|
|
|
Matik608 napisał/a: | ale jak jest z tym immobilajzerem?? bo kluczyk tez mam tylko jeden i on jest taki zwykly | to nic nie znaczy. najlepiej dorobić taki kluczyk. u mnie w realu koszt dorobienia kluczyka z immmo to około 150 zł. popytaj w punktach dorabiania. na jednym można się nieźle przejechać (np. jak go sobie zatrzaśniesz w aucie).
i tak jak napisał wawer82, sprawdź najpierw bezpieczniki a dopiero potem jakiś dobry elektryk żeby sprawdził ci centralkę. |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2008, 00:11
|
|
|
U mnie za dorobienie kluczyka (to jest system Texas Crypto ze zmiennymi kodami) gość powiedział że okolice 250pln. |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 13-08-2008, 00:11
|
|
|
wyszstkie bezpieczniki sprawdzilem i wszystkie sa dobre, i kontrolka od otwartych drzwi swieci i radio gra wiec to raczej nie to.
ale jak wyglada taki kluczyk z immo??
sciaglem sobie instrukcje do galanta po PL i tam pisalo ze fabryka daje 3 kluczyki, 2 z immo a jeden zwykly serwisowy, i ze niby tym serwisowym zwyklym nie da sie tylniej klapy otworzyc.
ale jak dorobic taki kluczyk jak ja mam zwykly?? ten immobilajzer chyba jakos zakodowany jest do takiego kluczyka??
nie wiem na co niemcom te kluczyki... jak by mi dac nie mogli... |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2008, 00:52
|
|
|
To prawda, tym serwisowym nie otworzysz bagażnika (u mnie różnią się nieco czubkiem), do czego jest to ograniczenie to nie mam pojęcia.
Kluczyk nie ma jakiś szczególnych oznaczeń że ma immobilizer (ten serwisowy nie ma wogóle plastiku, tylko metal). Tak jak napisałem kluczyk ma zmienny kod systemy Texas Crypto (tak mi fachowiec od kluczy powiedział).
Dorabiasz u fachowca który ma odpowiedni sprzęt (urządzonko do programowania immobilizerów w kluczach surowych). Do Gala to ok 250-270pln bo klucz surowy podobno drogi. |
|
|
|
 |
|