Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB1 1.3] Szalejące obroty
Autor Wiadomość
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 31-08-2008, 20:01   [CB1 1.3] Szalejące obroty

Witam . Nie zawsze zaczynają szaleć wolne obroty w zakresie 600-2000obr. .Czy przyczyną może, być uszkodzony TPS. Proszę o jakieś sugestie . Pozdrawiam.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21950
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-09-2008, 00:39   

stani78 napisał/a:
Czy przyczyną może, być uszkodzony TPS
To raczej rzadkość w Mitsubishi. Prędzej silniczek krokowy. Zacząłbym jednak najpierw od czynności najprostszych, czyli: sprawdzenie szczelności układu dolotowego (filtr powietrza-przepustnica). Jak jest OK to czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów wg instrukcji z forum, jak będzie bez zmian to czyszczenie i nasmarowanie silniczka krokowego.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 01-09-2008, 13:23   Szalejące obroty

Witam.Wszystko o czym napisał Hugo zostało zrobione wcześniej . Jakieś inne propozycje. Pozdrawiam
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2008, 21:19   

Jak pisał Hugo sam miałem niedawno przeboje i okazał się krokowy- sprawdzałeś miernikiem czy wszystkie styki przewodzą???
I powiem Ci że sie ucieszyłem kiedy okazało się że to był krokowy......... bo tak oznaczałoby to że auto bierze lewe powietrze a to już zabawa w ciuciu babkę - najlepiej jechać na kompa i niech sprawdzają ale nie po błędach ale po parametrach odczytów poszczególnych urządzeń/częsci.. bo przecież nie będziesz wymieniał uszczelki po uszczelce. oczywiście gdzieś może być dziura, gdzieś mógł wężyk spaść itd....
Sprawdź krokowy miernikiem

http://forum.mitsumaniaki...=25764&start=15 tutaj masz fotki krokowego i 6 pinów - każdy powinien mieć ok 29 oporu (łącząc oczywiście środek ze skrajnymi)
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2008, 21:37   

Ja miałem podobne przeboje ze swoim byłym coltem cao 1.3. Obroty szalały właśnie w tym przedziale z częstotliwością okolo 1 cykl co 1s. Problem pojawiał się dopiero po tym jak ruszyłem, nigdy po odpaleniu samochodu. W końcu nawet czasem gasł. Problem tkwił w silniczku krokowym, a dokładnie popsute były w nim trybiki, cały mechanizm się przycinał i zaczynały się skoki obrotów.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 02-09-2008, 19:57   Szalejące obroty

Witam. Silniczek krokowy sprawdzony jest bez zarzutu . Obroty wariują po odpaleniu oraz w czasie jazdy i wtedy też szarpie samochodem. Pozdrawiam.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2008, 10:40   

A ile Ci wykazywało na mierniku :?: :?: :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.