[1G 90-94] co to może znaczyć? |
Autor |
Wiadomość |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2008, 15:38 [1G 90-94] co to może znaczyć?
|
|
|
Witam mam problem z moim miśkiem zresztą nie pierwszy otóż nie mogę dojść co to może być że jak go odpalę to strasznie muli obroty są bardzo niskie rzędu 600-700 ale to może być wina tego że nie są wyregulowane natomiast problem polega na tym że jak przycisnę np do 6000 obrotów i puszczę na luz to gaśnie proszę napiszcie mi wszystkie możliwe przyczyny żebym wiedział od czego zacząć z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2008, 15:56
|
|
|
Bardzo możliwe,że masz problem z silniczkiem krokowym. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2008, 22:15
|
|
|
Czerwien napisał/a: | Bardzo możliwe,że masz problem z silniczkiem krokowym. | raczej malo mozliwe... nieszczelnosc w dolocie... poczawszy od przeplywomierza ... konczac na uszczelce pod kolektorem ssacym
masz zawor seryjny czy aftermarketowy? modziles cos w ukladzie dolotowym? |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 00:32
|
|
|
właśnie każdy mówi mi że za dużo powietrza dostaje więc być może coś z dolotem tak jak mówisz goldi bo silniczek zdaje się być w porządku a jaki mam zawór to ci nie powiem bo nie wiem a po czym to poznać? |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 00:58
|
|
|
beben1982 napisał/a: | a jaki mam zawór to ci nie powiem bo nie wiem a po czym to poznać? | sorx wyczytalem przedtem w temacie cos "turbo" a tam "non turbo"...
nie zupelnie tak jest ze za duzo powietrza... wrecz przeciwnie... masz dziure w ukladzie doltoowym przez co powietrza masz za malo... i masz za bogato nie za ubogo... tu sa twoje problemy... sprawdz przedewszystkim rure laczaca przepustnice z przeplywomierzem... w czesci karbowanej lubi pekac... zrob pressure test i bedziesz mial wszystko jak na dloni... |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 10:52
|
|
|
zaraz będę to sprawdzał po kolei wymienie też sonde lambde bo jak byłem ostatnio na kompie to mechanik stwierdził że jest zepsuta bo nie pulsuje na ubogą i na bogatą tylko stoi w miejscu z dolotem nie byłoby może kłopotu ale mam gaz i może gdzieś tam na łączeniu coś puszcza przejrze to dziś i dam znać sprawdzę jeszcze raz krokowy wieczorem powinnem coś wiedzieć
[ Dodano: 23-08-2008, 16:00 ]
no więc tak sprawdziłem dolot już jest ok ale po sprawdzeniu krokowca okazało się że na ostatnim uzwojeniu nie ma wogóle rezystancji za pozostałych jest od 30 do 40 om więc na razie skupie się na silniczku i tu pytanie może ktoś ma na zbyciu albo z kim się skontaktować będę wdzięczny |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-08-2008, 10:13
|
|
|
beben1982 napisał/a: | tu pytanie może ktoś ma na zbyciu albo z kim się skontaktować będę wdzięczny |
Silniczki na sprzedaż posiadali: Kiepuczi, Tomasz82, Cy_cek.
Pozatym silniczek napewno ma wpływ na gaśnięcie autka, jak mi padł to były objawy takie jak napisałeś powyżej, przy dojeżdzaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła auto gasło. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 27-08-2008, 13:11
|
|
|
Ale jeśli silnik z chodzi z wysokich obrotów i gaśnie to może ale nie musi być TPS.
Ja tak miałem ze ecu nie widziało położenia przepustnicy i gasł nie zawsze jak puszczałem nogę z gazu. |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2008, 13:26
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | napewno ma wpływ na gaśnięcie autka |
Może mieć ale nie musi. Jeździłem ponad miesiąc z padniętym krokowcem (spalone jedno uzwojenie). Auto nie gasło i zachowywało się w miarę stabilnie na wolnych obrotach. Efekt był taki, że nie było ssania i włączenie klimy powodowało spadek obrotów do ~500RPM. beben1982, a równo Ci chodzi ten silnik czy telepie się na wolnych? Czuć z rury paliwem? Jeśli tak, sprawdź rozrząd. Już 2 ecli widziałem (w tym jeden mój ), które gasły na niskich i po puszczeniu gazu, a przyczyną był rozrząd. |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2008, 00:05
|
|
|
lothar klima raczej nic nie ma do gadania bo jest całkiem wywalona nie ma ani sprężarki ani chłodnicy w ogóle ją odpiąłem od systemu co do rozrządu to nie jestem pewny jak mi ostatnio przeskoczył to ciężko odpalał a w chwili obecnej pali z pierwszego i za każdym razem skłaniam się do silniczka wyjąłem go trochę przeczyściłem i dodałem wd40 teraz jest tak że na zimnym jest ok to znaczy obroty na 1000-900 i nie gaśnie ale jak się rozgrzeje to wszystko jest po staremu, w chwili obecnej czekam na silniczek mam nadzieję że zdążę do 27 września dzięki za rady odezwę się jak wymienię silniczek jeszcze jedno pytanko czy do 1g będzie pasował kolektor wydechowy od 2g bo słyszałem że podobno tak |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2008, 05:45
|
|
|
beben1982 napisał/a: | klima raczej nic nie ma do gadania |
Nie mówię, że klima jako taka ma coś do gadania, tylko że jej włączenie powoduje przydławienie silnika przy martwym krokowcu. |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2008, 14:49
|
|
|
wymieniłem dziś w końcu silniczek krokowy no i jest zdecydowanie lepiej myślę że podjadę jeszcze na kompa do ustawienia obrotów i będzie ok
[ Dodano: 23-09-2008, 06:38 ]
no cóż jest lepiej bo nie gaśnie już za każdym razem ale jednak różnica polega na tym że na starym silniczku obroty gwałtownie spadały i auto gasło teraz jak ma zamiar zgasnąć to obroty spadają do ok 600 a potem powoli niżej i w końcu zdycha będę wdzięczny za sugestie. Lothar ty pisałeś coś o rozrządzie ale gdyby się przestawił to chyba by było ciężko go odpalić tak mi się zdaje u mnie jest tak że czasem odpali od razu a czasem musi trochę kręcić |
|
|
|
 |
|