Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] co to może znaczyć?
Autor Wiadomość
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2008, 15:38   [1G 90-94] co to może znaczyć?

Witam mam problem z moim miśkiem zresztą nie pierwszy otóż nie mogę dojść co to może być że jak go odpalę to strasznie muli obroty są bardzo niskie rzędu 600-700 ale to może być wina tego że nie są wyregulowane natomiast problem polega na tym że jak przycisnę np do 6000 obrotów i puszczę na luz to gaśnie proszę napiszcie mi wszystkie możliwe przyczyny żebym wiedział od czego zacząć z góry dzięki za pomoc
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2008, 15:56   

Bardzo możliwe,że masz problem z silniczkiem krokowym.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2008, 22:15   

Czerwien napisał/a:
Bardzo możliwe,że masz problem z silniczkiem krokowym.
raczej malo mozliwe... nieszczelnosc w dolocie... poczawszy od przeplywomierza ... konczac na uszczelce pod kolektorem ssacym

masz zawor seryjny czy aftermarketowy? modziles cos w ukladzie dolotowym?
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 00:32   

właśnie każdy mówi mi że za dużo powietrza dostaje więc być może coś z dolotem tak jak mówisz goldi bo silniczek zdaje się być w porządku a jaki mam zawór to ci nie powiem bo nie wiem a po czym to poznać?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 00:58   

beben1982 napisał/a:
a jaki mam zawór to ci nie powiem bo nie wiem a po czym to poznać?
sorx wyczytalem przedtem w temacie cos "turbo" a tam "non turbo"...


nie zupelnie tak jest ze za duzo powietrza... wrecz przeciwnie... masz dziure w ukladzie doltoowym przez co powietrza masz za malo... i masz za bogato nie za ubogo... tu sa twoje problemy... sprawdz przedewszystkim rure laczaca przepustnice z przeplywomierzem... w czesci karbowanej lubi pekac... zrob pressure test i bedziesz mial wszystko jak na dloni...
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 10:52   

zaraz będę to sprawdzał po kolei wymienie też sonde lambde bo jak byłem ostatnio na kompie to mechanik stwierdził że jest zepsuta bo nie pulsuje na ubogą i na bogatą tylko stoi w miejscu z dolotem nie byłoby może kłopotu ale mam gaz i może gdzieś tam na łączeniu coś puszcza przejrze to dziś i dam znać sprawdzę jeszcze raz krokowy wieczorem powinnem coś wiedzieć

[ Dodano: 23-08-2008, 16:00 ]
no więc tak sprawdziłem dolot już jest ok ale po sprawdzeniu krokowca okazało się że na ostatnim uzwojeniu nie ma wogóle rezystancji za pozostałych jest od 30 do 40 om więc na razie skupie się na silniczku i tu pytanie może ktoś ma na zbyciu albo z kim się skontaktować będę wdzięczny
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-08-2008, 10:13   

beben1982 napisał/a:
tu pytanie może ktoś ma na zbyciu albo z kim się skontaktować będę wdzięczny


Silniczki na sprzedaż posiadali: Kiepuczi, Tomasz82, Cy_cek.
Pozatym silniczek napewno ma wpływ na gaśnięcie autka, jak mi padł to były objawy takie jak napisałeś powyżej, przy dojeżdzaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła auto gasło.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 27-08-2008, 13:11   

Ale jeśli silnik z chodzi z wysokich obrotów i gaśnie to może ale nie musi być TPS.

Ja tak miałem ze ecu nie widziało położenia przepustnicy i gasł nie zawsze jak puszczałem nogę z gazu.
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2008, 13:26   

Adaho_krak napisał/a:
napewno ma wpływ na gaśnięcie autka

Może mieć ale nie musi. Jeździłem ponad miesiąc z padniętym krokowcem (spalone jedno uzwojenie). Auto nie gasło i zachowywało się w miarę stabilnie na wolnych obrotach. Efekt był taki, że nie było ssania i włączenie klimy powodowało spadek obrotów do ~500RPM. beben1982, a równo Ci chodzi ten silnik czy telepie się na wolnych? Czuć z rury paliwem? Jeśli tak, sprawdź rozrząd. Już 2 ecli widziałem (w tym jeden mój :) ), które gasły na niskich i po puszczeniu gazu, a przyczyną był rozrząd.
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2008, 00:05   

lothar klima raczej nic nie ma do gadania bo jest całkiem wywalona nie ma ani sprężarki ani chłodnicy w ogóle ją odpiąłem od systemu co do rozrządu to nie jestem pewny jak mi ostatnio przeskoczył to ciężko odpalał a w chwili obecnej pali z pierwszego i za każdym razem skłaniam się do silniczka wyjąłem go trochę przeczyściłem i dodałem wd40 teraz jest tak że na zimnym jest ok to znaczy obroty na 1000-900 i nie gaśnie ale jak się rozgrzeje to wszystko jest po staremu, w chwili obecnej czekam na silniczek mam nadzieję że zdążę do 27 września dzięki za rady odezwę się jak wymienię silniczek jeszcze jedno pytanko czy do 1g będzie pasował kolektor wydechowy od 2g bo słyszałem że podobno tak
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2008, 05:45   

beben1982 napisał/a:
klima raczej nic nie ma do gadania

Nie mówię, że klima jako taka ma coś do gadania, tylko że jej włączenie powoduje przydławienie silnika przy martwym krokowcu.
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2008, 14:49   

wymieniłem dziś w końcu silniczek krokowy no i jest zdecydowanie lepiej myślę że podjadę jeszcze na kompa do ustawienia obrotów i będzie ok

[ Dodano: 23-09-2008, 06:38 ]
no cóż jest lepiej bo nie gaśnie już za każdym razem ale jednak różnica polega na tym że na starym silniczku obroty gwałtownie spadały i auto gasło teraz jak ma zamiar zgasnąć to obroty spadają do ok 600 a potem powoli niżej i w końcu zdycha będę wdzięczny za sugestie. Lothar ty pisałeś coś o rozrządzie ale gdyby się przestawił to chyba by było ciężko go odpalić tak mi się zdaje u mnie jest tak że czasem odpali od razu a czasem musi trochę kręcić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.