Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z automatyczna skrzynią
Autor Wiadomość
baczek1921 
Mitsumaniak
Bączek

Auto: Galant 2,5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 54
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 23-08-2008, 21:51   Problemy z automatyczna skrzynią

Witam! Mam problem a mianowicie przy zmianie biegów szarpie autem a gdy skrzynia włączy trzeci bieg zaczyna mrugać na desce rozdzielczej bieg neutralny N. Nie wiem co mam z tym zrobić :cry: . mam nadzieje ze to nie jest coś poważnego. Czy ktoś miał podobny problem. proszę o rade. Jeszcze nie wymieniałem oleju w skrzyni chodź już go mam trzy miechy.
 
 
 
Mixer 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Kombi `97 2,5V6
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Kraków(okolice)
Wysłany: 09-09-2008, 11:37   

Z tego co wiem to olej trzeba wymienić.
_________________
三菱ギャランは、最高の
 
 
os12 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant EA5W 2,5V6 kombi aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Bielsko-Biała/Andrychów
Wysłany: 09-09-2008, 15:19   

do baczek1921
Sprawdz najpierw kolor i poziom oleju w skrzyni biegów NA ZAŁĄCZONYM SILNIKU!!!!
jak otworzysz maskę silnika to stojąc przodem do auta po prawej tronie trochę zasłonięty z białym uchwytem/końcówką z napisem ATF
jak wyjmiesz ten biały bagnet to po 1 przetarciu ponownie załóż i wyjmij i sprawdz kolor/konsystencję/i najważniejsze poziom powinien mieścić miedzy znacznikami na bagnecie a kolor powinien być klarowny miodowy lub czerwony w zależności od tego jakim olejem był zalany i nie może być brązowy jak przepracowanego oleju a ni nie może być śladów po opiłkach metalu bo to oznacza że konwerter uszkodzony
daj znać co zaobserwowałeś
pozdrawiam
Andrzej vel os12
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.