[E33A 2.0] Włącznik ogrzewania szyby i lusterek |
Autor |
Wiadomość |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 26-03-2008, 18:52 [E33A 2.0] Włącznik ogrzewania szyby i lusterek
|
|
|
Witam
Mam kilka pytań odnośnie włącznika ogrzewania tylnej szyby (dokładnie ten ze zdjęcia) mianowicie:
- czy ten włącznik po wciśnięciu odbija czy zostaje wciśnięty (tak jak włącznik wycieraczki)
- czy jest gdzieś jakaś kontrolka od ogrzewania szyby
Według mnie powinien działać tak jak włącznik wycieraczki czyli po wciśnięciu nie odbija tylko pozostaje wciśnięty a po ponownym wciśnięciu wraca do nominalnego położenia. U mnie ten przycisk odbija i nie można go wcisnąć tak jak włącznika obok.
Mógłby ktoś zaatakować taki sprawny włącznik miernikiem i rozrysować co ze sobą się łączy podczas włączania go. Chciałem to odpalić na krótko i sprawdzić czy ta szyba w ogóle działa. Tam jest z tego co pamiętam 6 pinów.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 29-03-2008, 19:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2008, 19:22
|
|
|
cze, po wciśnięciu odbija, ogrzewanie jest sterowane przekaźnikiem , po za tym podświetla sie na pomarańczowo gdy szyba i lustra "grzeją" |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 26-03-2008, 20:37
|
|
|
Czyli z tego co rozumiem to przekaźnik włącza i wyłącza ogrzewanie przy odpowiedniej temperaturze. Szczerze mówiąc to włącznik nie wygląda jakby miał właściwości podświetlające ale skoro tak twierdzisz to widocznie tak jest.
Spróbuje to jutro uruchomić i napiszę czy się udało.
Wiem, że to trochę laickie pytania ale to mój pierwszy japoniec a strasznie ciężko o jakąkolwiek literaturę na jego temat.
Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 26-03-2008, 21:40
|
|
|
tak jak pisze misiu-bisi, wyłacznik odbija od razu i zmienia kolor podświetlania z zielonego na pomarańczowy, dodam jeszcze ze po kilku minutach sie sam wył. |
_________________
 |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 13:42
|
|
|
nie jest sterowane temperaturą, po prostu włacznik załącza przekaźnik i ogrzewanie działa po 10 min samo sie wyłącza, skoro Topbie nie działa to poleciał albo wyłącznik, albo porzekaźnik |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 27-03-2008, 20:47
|
|
|
Sprawdziłem to dzisiaj kilka razy i jest tak: włącznik po wciśnięciu nie zmienia koloru podświetlenia i nie ogrzewa szyby, a raczej wygląda na sprawny więc muszę poszukać przekaźnika. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-03-2008, 23:44
|
|
|
Ja natomiast mam inny ciekawy problem - mianowicie po wciśnięciu tego włączniczka nie zapala się pomarańczowe światełko od razu, a dopiero po paru minutach. W czasie tych paru minut szyba i lusterka grzeją, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jaka może być tego przyczyna ?? Ma to coś wspólnego z akumulatorem ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 00:22
|
|
|
może żarókwa w przełączniku sie "skończyła" |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-03-2008, 09:51
|
|
|
Zielona się skończyła, a chodzi o tę pomarańczową. Jest dobra, ale świeci się dopiero po paru minutach. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:59
|
|
|
no to przekaźnik zaskakuje z opóźnieniem |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-03-2008, 10:23
|
|
|
Przekaźnik pyka od razu jak się naciśnie, poza tym zmieniłem go i na drugim jest tak samo... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 11:54
|
|
|
to może w przełaczniku coś zwiera |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-03-2008, 23:02
|
|
|
Mam trzy takie przełączniki i z każdym jest tak samo |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 18-04-2008, 21:37
|
|
|
Mógłby mi ktoś wskazać gdzie ten przekaźnik jest. Mój jest raczej niesprawny. Po wciśnięciu włącznika nie słychać pyknięcia a włącznik 'prawie na pewno' działa. Ale póki nie podmienię przekaźnika to się nie dowiem. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-04-2008, 22:17
|
|
|
Ten przekaźnik jest nad bezpiecznikami w kabinie. Nie pamiętam tylko który to dokładnie. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|