Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Włącznik ogrzewania szyby i lusterek
Autor Wiadomość
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 26-03-2008, 18:52   [E33A 2.0] Włącznik ogrzewania szyby i lusterek

Witam

Mam kilka pytań odnośnie włącznika ogrzewania tylnej szyby (dokładnie ten ze zdjęcia) mianowicie:
- czy ten włącznik po wciśnięciu odbija czy zostaje wciśnięty (tak jak włącznik wycieraczki)
- czy jest gdzieś jakaś kontrolka od ogrzewania szyby

Według mnie powinien działać tak jak włącznik wycieraczki czyli po wciśnięciu nie odbija tylko pozostaje wciśnięty a po ponownym wciśnięciu wraca do nominalnego położenia. U mnie ten przycisk odbija i nie można go wcisnąć tak jak włącznika obok.
Mógłby ktoś zaatakować taki sprawny włącznik miernikiem i rozrysować co ze sobą się łączy podczas włączania go. Chciałem to odpalić na krótko i sprawdzić czy ta szyba w ogóle działa. Tam jest z tego co pamiętam 6 pinów.



Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez roch_27 29-03-2008, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 19:22   

cze, po wciśnięciu odbija, ogrzewanie jest sterowane przekaźnikiem , po za tym podświetla sie na pomarańczowo gdy szyba i lustra "grzeją"
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 26-03-2008, 20:37   

Czyli z tego co rozumiem to przekaźnik włącza i wyłącza ogrzewanie przy odpowiedniej temperaturze. Szczerze mówiąc to włącznik nie wygląda jakby miał właściwości podświetlające ale skoro tak twierdzisz to widocznie tak jest.

Spróbuje to jutro uruchomić i napiszę czy się udało.

Wiem, że to trochę laickie pytania ale to mój pierwszy japoniec a strasznie ciężko o jakąkolwiek literaturę na jego temat.

Dzięki za odpowiedź
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 26-03-2008, 21:40   

tak jak pisze misiu-bisi, wyłacznik odbija od razu i zmienia kolor podświetlania z zielonego na pomarańczowy, dodam jeszcze ze po kilku minutach sie sam wył.
_________________

 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 13:42   

nie jest sterowane temperaturą, po prostu włacznik załącza przekaźnik i ogrzewanie działa po 10 min samo sie wyłącza, skoro Topbie nie działa to poleciał albo wyłącznik, albo porzekaźnik
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 27-03-2008, 20:47   

Sprawdziłem to dzisiaj kilka razy i jest tak: włącznik po wciśnięciu nie zmienia koloru podświetlenia i nie ogrzewa szyby, a raczej wygląda na sprawny więc muszę poszukać przekaźnika.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-03-2008, 23:44   

Ja natomiast mam inny ciekawy problem - mianowicie po wciśnięciu tego włączniczka nie zapala się pomarańczowe światełko od razu, a dopiero po paru minutach. W czasie tych paru minut szyba i lusterka grzeją, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jaka może być tego przyczyna ?? Ma to coś wspólnego z akumulatorem ? :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 00:22   

może żarókwa w przełączniku sie "skończyła"
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-03-2008, 09:51   

Zielona się skończyła, a chodzi o tę pomarańczową. Jest dobra, ale świeci się dopiero po paru minutach.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 23:59   

no to przekaźnik zaskakuje z opóźnieniem
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-03-2008, 10:23   

Przekaźnik pyka od razu jak się naciśnie, poza tym zmieniłem go i na drugim jest tak samo...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2008, 11:54   

to może w przełaczniku coś zwiera
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-03-2008, 23:02   

Mam trzy takie przełączniki i z każdym jest tak samo ;) :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 18-04-2008, 21:37   

Mógłby mi ktoś wskazać gdzie ten przekaźnik jest. Mój jest raczej niesprawny. Po wciśnięciu włącznika nie słychać pyknięcia a włącznik 'prawie na pewno' działa. Ale póki nie podmienię przekaźnika to się nie dowiem.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-04-2008, 22:17   

Ten przekaźnik jest nad bezpiecznikami w kabinie. Nie pamiętam tylko który to dokładnie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.