Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:42 |
Carisma + LPG |
Autor |
Wiadomość |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2008, 11:13 Carisma + LPG
|
|
|
Jakie silniki najlepiej sie nadawaly w Carismach do gazu?
1,6 bym nie chcial, mniej mocy niz w Lancerze a i Cari jest ciezksza. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 28-08-2008, 11:15
|
|
|
Skoro nie 1.6 i nie 1.8GDI to pozostaje ci tylko zwykłe 1.8 |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 28-08-2008, 11:24
|
|
|
za dużego wyboru sobie nie pozostawiłeś bo w Cari są tylko 3 silniki a skoro nie 1,6 to zostają dwa 1,8 ale jeden odpada bo to GDI i tego nie zagazujesz, chyba że kupisz z oryginalną instalacją LPI. Została ci tylko zwykła 1,8 |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 28-08-2008, 12:36
|
|
|
i rocznik do 99'? Chyba sie nie myle ze po tym roku to juz 1.8 16v nie bylo:( |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 28-08-2008, 13:53
|
|
|
No wlasnie ogolnie uwazam to za porazke - moja prywatna opinia:) |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 28-08-2008, 14:34
|
|
|
przylaczam sie do opini lokiego .. kappa |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-08-2008, 15:25
|
|
|
No według mnie mógłby tu być taki z Gala 2.0 jeszcze silniczek i było by ok. No ale tu o gazie mamy rozmawiać a nie o braku jednostek w palecie silników:P
Jesli Cari przed liftem to ja bym raczej 1.8 16v szukał(ewentualnie MSX ale to ciężka sprawa znaleźć i do tego droższy w użytkowaniu). No a jak po lifcie to dużego pola do wyboru nie masz:P |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:02
|
|
|
Kupuj 1,6 i rób swapa na 2.5 v6 xD
Silnik MSX 1.8 140km
Silnik Cari 1.8 115km ; )
GDI - możesz zagazować ( ale jest to nie opłacalne - możesz też szukać GDI z gazem zza granicy ( ale wtedy pali Ci 60% gazu i 40% paliwa jeśli się nie mylę)) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:44
|
|
|
mam 1.6 90KM na LPG i teoretycznie jest OK
silniki 1.6 działaja na wszystkich generacjach instalacji I-V
(chociaż osobiście polecałbym do tego 4 generację)
a podsumowujac w życiu nie kupiłbym drugi raz carismy,
teoretycznie tania w eksploatacji, awaryjnośc znosnie niska
ale rasowym japończykiem to ona nie jest i nie będzie
(nawet po lifcie)
jak ma być japońcowoto z silnikiem do gazu to galant 2.0 16V i po temacie |
|
|
|
 |
|